eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Kielce: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12.
Numer ogłoszenia: 426590 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70593 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Ludomira Różyckiego, ul. Głowackiego 7, 25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442757, faks 041 3442757.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie robót budowlano - instalacyjnych Przedmiotem zamówienia jest Generalne Wykonawstwo inwestycji : polegające na wykonaniu wszystkich prac budowlano - instalacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych niezbędnych do realizacji inwestycji, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ; XI Oś Priorytetowa Rozwój infrastruktury szkolnictwa artystycznego pod nazwą : Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12. Dane techniczne ogólne : Powierzchnia zabudowy - 4 152,80 m2 Powierzchnia terenu w liniach rozgraniczających - 12 209,37 m2 Powierzchnia terenu biologicznie czynnego - 4 309,14 m2 Powierzchnia chodników, opasek, dziedziniec - 2 197,28 m2 Powierzchnia miejsc parkingowych i dróg kołowych - 1 536 m2 Śmietnik - 14,15 m2 Dane dotyczące obiektów: Powierzchnia użytkowa cz. Istniejąca i projektowana - 7378,04 m2 w tym : Część istniejąca przeznaczona do remontu i adaptacji - 3585,00 m2 Część nowoprojektowana - 3 793,04 m2 Kubatura cz. Istniejąca i projektowana - 38 821,00 m3 Instalacje : Instalacje sanitarne : Instalacja wody zimnej Instalacja wody p-poż. Instalacja wody ciepłej Instalacja gazowa Instalacja wody cyrkulacyjnej Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacja kanalizacji deszczowej Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej Instalacja ogrzewania Instalacja ciepła technologicznego do nagrzewnic Instalacje elektryczne: Wewnętrzne linie zasilające Instalacja oświetlenia ogólnego Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego Instalacja gniazd wtykowych 230V Instalacja siłowa Instalacja odgromowa Instalacja ochrony od porażeń Złącze kablowo pomiarowe ZKP Instalacje teletechniczne: Instalacja sygnalizacji alarmu pożaru Automatyka i okablowanie central wentylacyjnych Instalacja sterowania i monitorowania klap dymowych Instalacja zasilania klap odcinających w wentylacji Instalacja systemu nadzoru wizyjnego CCTV Instalacja domofonowa Instalacja sygnalizacji włamania i napadu Instalacja okablowania strukturalnego Instalacja zasilania urządzeń komputerowych Instalacja telefoniczna wraz z centralą Instalacja nagłośnienia Sali koncertowej i audytoryjnej Instalacja RTV Roboty zewnętrzne Drenaż Przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. Przyłącze energetyczne, ( przekładka kabla elektrycznego) Zjazdy z ulicy Wojewódzkiej i Toporowskiego. Drogi i place wewnętrzne Zagospodarowanie terenu w tym zieleń Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji i są jej integralna częścią. 3.1.2. W zakresie prowadzenia procesu inwestycyjnego a) przejęcie od Zamawiającego, którego w tym zakresie reprezentuje Kierownik Projektu, dokumentacji projektowej opracowanej przez Detan Sp. z o.o. b) protokolarne terminowe przejecie placu budowy od Zamawiającego, którego w tym zakresie reprezentuje Kierownik Projektu c) nadzór i koordynacja nad robotami budowlano- instalacyjnymi wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, d) zapewnienie stałej ochrony na placu budowy i robót oraz przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, e) ponoszenie w okresie realizacji robót kosztów zużycia mediów niezbędnych do prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych, f) dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji oraz sporządzanie stosownych raportów wg. wymagań Zamawiającego, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant. g) przygotowywanie niezbędnych dokumentów rozliczeniowych budowy h) bieżące, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant oraz Kierownik Projektu o przebiegu i postępie prac budowlano-instalacyjnych, i) prowadzenie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy, j) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy, k) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji l) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, m) rozliczenie końcowe budowy, n) przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, o) uczestniczenie w przeprowadzanych przeglądach pogwarancyjnych inwestycji po okresie gwarancji i rękojmi, p) archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu i Inżynierowi Konsultantowi i Kierownikowi Projektu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 3.1.3. W zakresie obowiązków Zamawiającego wynikających z umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ; XI Oś Priorytetowa, Działanie 11.3 Rozwój infrastruktury szkolnictwa artystycznego a) stosowanie się do zaleceń zawartych w opinii Instytucji Zarządzającej POIiŚ dotyczącej zgodności umowy, zawieranej przez Zamawiającego z Generalnym Wykonawcą, z zakresem podmiotowym i przedmiotowym wniosku o dotację, b) stosowanie się do zaleceń zawartych w opinii Instytucji Zarządzającej POIiŚ dotyczącej zgodności aneksów do umowy z zakresem podmiotowym i przedmiotowym wniosku o dotację, c) systematycznego monitorowania przebiegu realizacji inwestycji oraz niezwłocznego informowania za pośrednictwem Zamawiającego Instytucji Zarządzającej POIiŚ o zaistniałych nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji inwestycji; d) przekazanie niezbędnych informacji w celu przygotowywania i przekazywania do Instytucji Zarządzającej POIiŚ, za pośrednictwem Zamawiającego, sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji inwestycji, zgodnie z obowiązującymi wzorami; e) przekazywania do Instytucji Zarządzającej POIiŚ, za pośrednictwem Zamawiającego, dokumentów i informacji związanych z realizacją inwestycji, których Instytucja Zarządzająca POIiŚ zażąda f) udostępniania na żądanie Instytucji Zarządzającej POIiŚ, za pośrednictwem Zamawiającego, informacji dotyczących realizacji inwestycji na potrzeby ewaluacji programu; g) w przypadku stwierdzenia braków formalnych bądź merytorycznych w przekazanych do Instytucji Zarządzającej POIiŚ sprawozdaniach, o których w powyższych ustępach niezwłoczne przesłanie uzupełnionych sprawozdań w terminie wyznaczonym przez Instytucję Zarządzającą POIiŚ. h) poddanie się kontroli na miejscu w zakresie prawidłowości realizacji inwestycji, dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą POIiŚ oraz inne podmioty uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów. i) zapewnienie uprawnionym podmiotom oraz Zamawiającemu, Inżynierowi Konsultantowi oraz Kierownikowi Projektu prawa do pełnego wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty elektroniczne związane z realizacją inwestycji, przez cały okres ich przechowywania oraz umożliwić tworzenie ich uwierzytelnionych kopii i odpisów; j) zapewnienie uprawnionym podmiotom, Zamawiającemu, Inżynierowi Konsultantowi oraz Kierownikowi Projektu prawa do dostępu w szczególności do: urządzeń, obiektów, terenów i pomieszczeń, w których realizowana jest inwestycja lub zgromadzona jest dokumentacja dotycząca realizowanej inwestycji; k) podczas przeprowadzanych kontroli, zapewnienie obecności osób, które udzielą wyjaśnień na temat związane z realizacją inwestycji. l) zapewnienie informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) 1083/2006 oraz rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 (w szczególności art. 8 i 9), rozporządzeniu (WE) nr 1080 2006 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej; m) przestrzeganie przepisów wspólnotowych w zakresie polityk wspólnotowych, które są dla niego wiążące, w tym przepisów dotyczących konkurencji, pomocy publicznej, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska, oraz polityki równych szans. 3.1.4. Ograniczenia zakresu uprawnień i obowiązków Generalnego Wykonawcy Pomimo uprawnień i obowiązków Generalny Wykonawca nie będzie miał prawa do: a) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant b) zwolnienia Wykonawców robót budowlano instalacyjnych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant. c) ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom niż tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, bez uzgodnienia z Zamawiającym, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant d) polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez uzgodnienia z Zamawiającym, którego w tym zakresie reprezentuje Inżynier Konsultant e) podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz Kodeksem Cywilnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13400000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - XI Oś priorytetowa. Działanie 11.3..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji Budowlanych UNIMAX S.A., ul. Okrzei 35, 25-526 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13400000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 13400000.00 oferta z najwyższą ceną: 16764623.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.