Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325884/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi kateringowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkotras@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kateringowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2765ff-2609-421a-9526-8eb2ab04ae87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045518/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi cateringowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb2765ff-2609-421a-9526-8eb2ab04ae873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem
składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bkotras@ujk.edu.pl (nie dotyczy składania
ofert).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cb2765ff-2609-421a-9526-8eb2ab04ae87
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11
września 2019 r. (Dz.Urz. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości
udzielenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na
zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO ;
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzasadnione jest, że Pana / Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.94.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi kateringowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w złączniku nr 1 do SWZ.
2. Usługa świadczona będzie u Zamawiającego, w budynkach na terenie miasta Kielce.
3. Kody CPV:
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 Usługi gotowania posiłków -
55320000-9 Usługi podawania posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 Usługi podawania napojów
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podobną usługę, wykonawcy z którym zawarta będzie umowa, zgodnie z art. 305 pkt. 1 w zw.
z art.214 ust.1 pkt.7) PZP. Wartość tego zamówienia nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Pierwotne warunki
zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione. Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona w obliczaniu wartości
zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie zgodne z przedmiotem tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu zgłoszenia imprezy
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jakośći estetyka
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru zakładów podlegających
urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, właściwego ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia
działalności potwierdzający możliwość świadczenia usług w danym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
A. w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu pełnej usługi kateringowej (każda na podstawie
odrębnej umowy/umów w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto) w ramach
organizowanych przez odbiorców usług wydarzeń lub spotkań, z wyłączeniem usług kateringu polegającego na
organizowaniu wyżywienia całodziennego, stałego i powtarzającego się. Wymagane jest, by miejscem wykonywania tych
usług były spotkania w czasie konferencji krajowych i międzynarodowych, szkoleń, spotkań okolicznościowych lub
biznesowych. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykazania się doświadczeniem w zakresie obsługi takich
jednostek, jak szpitale, szkoły, przedszkola, żłobki, bufety oraz miejsca zbiorowego żywienia, gdzie posiłki są organizowane
jako wyżywienie całodzienne, stałe, ciągłe i powtarzające się.
B. Dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym koordynatorem który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert odpowiadał za nadzór nad świadczeniem minimum 3 usług kateringowych świadczonych w ramach
konferencji krajowych i międzynarodowych, szkoleń, spotkań okolicznościowych lub biznesowych.
C. Dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 zespołem realizacyjnym składającym się z minimum 3 osób, a każda z tych
osób posiada:
• minimum roczne zawodowe doświadczenie;
• aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną;
• co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi kelnerskiej o profilu kateringowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ofertę należy złożyć, pod
rygorem nieważności, w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.
125 ust.1 PZP) w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 i 8 SWZ.; Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2) Oświadczenie wstępne wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) – dotyczy również podwykonawców i podmiotów, na których zdolności
wykonawca polega;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć, pod
rygorem nieważności, w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.
125 ust.1 PZP) w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 i 8 SWZ.; Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2) Oświadczenie wstępne wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) – dotyczy również podwykonawców i podmiotów, na których zdolności
wykonawca polega;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek posiłków.Szczegółowy opis próbek oraz sposób ich złożenia znajduje się w Rozdziale 17 punkt 2 ppkt 4).
2. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza złoży, na wezwanie, :1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
e) art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835);
3) zaświadczenia lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (jeżeli dotyczy).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie podmiotowe środki dowodowe, o których mowa
powyżej w pkt 1), 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o
których mowa powyżej w pkt.2) i 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia z postępowania.
4) Oświadczenia wykonawcy, że :
- Dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym koordynatorem który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert odpowiadał za nadzór nad świadczeniem minimum 3 usług kateringowych świadczonych w ramach
konferencji krajowych i międzynarodowych, szkoleń, spotkań okolicznościowych lub biznesowych;
- Dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 zespołem realizacyjnym składającym się z minimum 3 osób, a każda z tych
osób posiada:
• minimum roczne zawodowe doświadczenie;
• aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną;
• co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi kelnerskiej o profilu kateringowym.
5) Wpis do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, właściwego ze względu
na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia działalności potwierdzający możliwość świadczenia usług w danym zakresie
(kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/ osobę upoważnioną, podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli jest składana oferta wspólna oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, nazasadach określonych w art. 118 PZP, warunek opisany w SWZ(Rozdział 8 pkt 2 ppkt 4)A musi zostać spełniony w całości
przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie
powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia (art. 117 ust. 1 PZP). W odniesieniu do
warunków dotyczących doświadczenia, o których mowa w pkt 4)A powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 PZP). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio
uczestniczył. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
(oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w
przypadku, kiedy oferta tych wykonawców zostanie oceniona najwyżej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Oświadczenie o których mowa w art.125 ust.1 PZP sporządza odrębnie:
1) Wykonawca / każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
możliwe, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w
poniższych przypadkach:
1) zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć,
przekształceń, zmiany siedziby w formie aneksu do umowy,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy,
4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do
zapobieżenia.
5) zmiany poszczególnych elementów zlecenia jednostkowego. W takim przypadku, wykonawca będzie powiadomiony w
terminie 2 dni przed terminem świadczenia usługi. Taka zmiana nie wymaga Aneksu do umowy i musi być uzgodniona z
wykonawcą. Taka zmiana nie może powodować zwiększenia ceny zestawu podanej w ofercie wykonawcy.
W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej,
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o
dokonanie wskazanej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
drugie kryterium to : Doświadczenie – ilość usług kateringowych (wykazane w załączniku nr 7) zrealizowanych przezwykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty złożenia oferty)
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jasionówce
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca ponad granicami - edukac
- Dożywianie uczniów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Bobrowniki
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.