eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Konin: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego
Numer ogłoszenia: 426548 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406302 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych na rzecz prokuratur okręgu konińskiego: Komputer PC 43 szt. Monitor 43 szt. UPS 47 szt. Notebook 10 szt. Drukarka atramentowa kolorowa A3 4 szt. Drukarki laserowe mono 10 szt. Skaner z dupleksem 2 szt. Drukarka przenośna 2 szt. Karta graficzna 1 szt. Bateria do notebooka AmiloPro V3205 3 szt. Pamięci DDR2 40 szt. Bateria do notebooka Dell Latitude 120 L 5 szt. Pamięci DDR3 2 szt. Pamięci DDR2 SO-DIMM 5 szt. Plecak do notebooka 5 szt. Dysk zewnętrzny , pojemność min. 1 TB 4 szt. Dysk zewnętrzny Ethernet, USB, pojemność 2 TB 5 szt. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do Siwz. Dostawa będzie realizowana do siedziby Prokuratury Rejonowej w Koninie przy ul. Zakładowej 7, 62 - 510 Konin. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu komputerowego z 2 dniowym wyprzedzeniem. Koszty transportu związane z dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia do w.w siedziby ponosi Wykonawca.Siedziby użytkowników przedmiotu zamówienia: a)Prokuratura Okręgowa w Koninie przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62 - 510 Konin b)Prokuratura Rejonowa w Koninie przy ul. Zakładowej 7, 62 - 510 Konin c)Prokuratura Rejonowa w Kole przy ul. Sienkiewicza 21/23, 62 - 600 Koło d)Prokuratura Rejonowa w Turku przy ul. Legionów Polskich 10, 62 - 700 Turek e)Prokuratura Rejonowa w Słupcy przy ul. Poznańskiej 14, 62 - 400 Słupca Dostarczony sprzęt będzie posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje, kable, deklaracje i certyfikaty oraz sterowniki zainstalowanych w komputerze urządzeń. Dostarczone urządzenia winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa B ( jeśli urządzenie nie jest zwolnione ze zgłoszenia od oznakowania tym znakiem) oraz być oznakowane znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu lub procesu jego wytwarzania z wymaganiami, które winien spełniać wyrób wprowadzony do obrotu. Wykonawca zapewnia, że dostarczony w ramach realizacji umowy sprzęt będzie sprzętem nowym; wszystkie zamontowane elementy muszą być fabrycznie nowe; użyte materiały będą zgodne z obowiązującymi przepisami i normami w Polsce. Wymagania dotyczące poszczególnych elementów podane w Załączniku nr 1 Siwz w rubryce Wymagane są wymaganiami minimalnymi za wyjątkiem oprogramowania preinstalowanego. Lepsze parametry nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty. W cenie drukarek należy uwzględnić materiał eksploatacyjny tego samego producenta, co dostarczone urządzenie, pozwalające na wydrukowanie co najmniej: - dla drukarek atramentowych kolor - min. 700 stron, czarny - min. 400 stron, - dla drukarek laserowych - min. 2000 stron oraz wszelkie niezbędne do prawidłowego podłączenia kable. Przed dostarczeniem sprzętu lub w trakcie instalacji na miejscu Wykonawca zapewnia instalacje oprogramowania z nośników Zamawiającego oraz wszelkich dostępnych aktualizacji do tego oprogramowania. Wszystkie programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego. II Ogólne warunki gwarancji. Sprzęt nie może zawierać plomb gwarancyjnych Wykonawcy uniemożliwiających weryfikację parametrów sprzętu oraz podstawową modernizację sprzętu (np. dołożenie pamięci RAM, kart PCI, wymiana napędów, itp) bez obsługi Wykonawcy. Chyba, że Wykonawca zapewni w pełni bezpłatną obsługę w tym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zerwania plomb co nie będzie skutkować utratą gwarancji lub zlecenia modernizacji innej firmie na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego urządzenia dokumentu (karta gwarancyjna) potwierdzajacego ważność gwarancji oraz okres na jaki została udzielona. Gwarancja na sprzęt wymieniony powyżej zostanie udzielona od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu zgodnie z warunkami zamieszczonymi w poszczególnych częściach specyfikacji technicznej. W okresie gwarancyjnym obsługa techniczna będzie prowadzona w miejscu wskazanym przez Zamawiajacego. Czas rozpoczęcia naprawy: nie później niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego albo za pomocą faksu lub zgodnie z warunkami zamieszczonymi w poszczególnych częściach specyfikacji technicznej. Koszty dojazdu pokrywa Wykonawca. Ewentualny termin wizyty serwisantów (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia serwisu innej firmie na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż dwa dni robocze Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy w następnym dniu sprzęt zastępczy o takich samych parametrach lub uzgodniony sprzęt o podobnej funkcjonalności. Jeśli specyfikacja techniczna nie określa czasu naprawy Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii sprzętu w czasie 14 dni licząc od chwili zgłoszenia awarii. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria Zamawiajacemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiajacym o co najmniej takich samych parametrach. Wykonawca w okresie gwarancji przeprowadzać będzie w ramach należnego mu wynagrodzenia konieczną konserwację sprzętu. W przypadku, gdy naprawa na miejscu nie jest możliwa i wymaga transportu sprzętu do serwisu Wykonawca zobowiązany jest wymontować dysk twardy (lub inne nośniki danych) i pozostawić u Zamawiajacego. W przypadku awarii dysku twardego lub innego nośnika danych, powodującego konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk lub nośnik pozostaje u Zamawiającego. Koszt dysków twardych i nośników wymienionych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. Jeśli producent do danego sprzętu udziela dłuższych terminów gwarancji lub warunków korzystniejszych dla Zamawiającego, wykraczających poza te wyszczególnione w specyfikacji, również i one mają pozostać zachowane w formie przewidzianej przez producenta. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje. Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne, czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. Jeśli nie potrafi udzielić skutecznej pomocy telefonicznej zobowiązany jest do wsparcia w miejscu instalacji sprzętu w ciągu 48h. W przypadku niedotrzymania terminu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wsparcia innej firmie na koszt sprzedającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 37.45.33.00 - Dyski 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alltech Spółka jawna, Zdzisław Pajak, Artur Pająk, ul. Spółdzielców 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198152,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229498,32

  • Oferta z najniższą ceną: 229498,32 / Oferta z najwyższą ceną: 289451,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.