Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Katowice: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W KATOWICACH (MIASTO: PYSKOWICE,RUDA ŚL.TARNOWSKIE GÓRY, ZABRZE, KALETY, NAKŁO ŚL, ŻYGLIN, WIESZOWA , MYSŁOWICE,CZARKÓW)
Numer ogłoszenia: 426314 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice , ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7106086, 7106340, faks 032 7106086.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pkp-nieruchomosci.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi kolejowe-utrzymanie nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (MIASTO: PYSKOWICE,RUDA ŚL.TARNOWSKIE GÓRY, ZABRZE, KALETY, NAKŁO ŚL, ŻYGLIN, WIESZOWA , MYSŁOWICE,CZARKÓW).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Pyskowice-353 lokatrów Zadanie nr 2 Ruda Śl.-398 lokatorów Zadanie nr 3 Tarnowskie Góry -398 lokatorów Zadanie nr 4 Zabrze-141 lokatorów Zadanie nr 5 Kalety-9 lokatorów Zadanie nr 6 Nakło Śl,Żyglin,Wieszowa-12 lokatorów Zadanie nr 7 Mysłowice-192 lokatorów Zadanie nr 8 Czarków-28 lokatorów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 Pyskowice-750,00 zł Zadanie nr 2 Ruda Śl.-1 000,00 zł Zadanie nr 3 Tarnowskie Góry -800,00 zł Zadanie nr 4 Zabrze-300,00 zł Zadanie nr 5 Kalety-75,00 zł Zadanie nr 6 Nakło Śl,Żyglin,Wieszowa -25,00 zł Zadanie nr 7 Mysłowice-550,00 zł Zadanie nr 8 Czarków-90,00 zł RAZEM 3 590,00 zł Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: -kierownika nadzorującego całość usług -kierowców samochodów (śmieciarek) minimum 2 osoby -pracowników fizycznych do obsługi śmieciarki (ładowaczy nieczystości) minimum 2 osoby Potencjał techniczny: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt : - samochody śmieciarki minimum 1 szt. - pojemniki na śmieci Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył lub nadal wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 umowę w zakresie odbioru odpadów komunalnych i potwierdzi to odpowiednimi referencjami. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Części V 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w części Vpkt. 1)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zamówienia o treści określonej w Załączniku nr 1 FORMULARZA OFERTOWEGO - -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy Oferenta odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) -Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w szczególności Umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na podjęcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku w ofercie należy przedłożyć przyrzeczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedmiotowa uchwała zostanie przedłożona. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przygotowany poprzez wypełnienie Tablicy 1 stanowiącej Załącznik nr 5 FORMULARZA OFERTOWEGO -Wykaz niezbędnych narzędzi i sprzętu dysponowanych przez firmę dla wykonania przedmiotowego zamówienia przygotowany poprzez wypełnienie Tablicy 2 stanowiącej Załącznik nr 6 FORMULARZA OFERTOWEGO - -Wykaz wszystkich zrealizowanych lub nadal wykonywanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia przygotowany poprzez wypełnienie Tablicy 3 stanowiącej Załącznik nr 7 FORMULARZA OFERTOWEGO wraz z załączeniem dokumentów (referencji min 1 szt.) ,że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie -Koncesje i zezwolenia ( zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zezwolenie na transport odpadów) niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu przetargu -Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaświadczenie właściwego Oddziału lub Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości składkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaparafowany i uzupełniony danymi oferenta wzór Umowy -Kalkulacja ceny usługi zł /1 osobę netto..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice ul.Dworcowa 3 pok.340.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Katowice ul.Dworcowa 3 pok 352(biuro podawcze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.