To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Łódź: Realizacja usługi w zakresie wykonania i montażu zabudowy powierzchni wystawienniczej na Targach Tour Salon 2012, które odbędą się w Poznaniu w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich w terminie 24-27 października 2012 r
Numer ogłoszenia: 426068 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344584 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi w zakresie wykonania i montażu zabudowy powierzchni wystawienniczej na Targach Tour Salon 2012, które odbędą się w Poznaniu w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich w terminie 24-27 października 2012 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie ze złożonym wraz z ofertą projektem i zamontowanie zgodnie z nim zabudowy powierzchni wystawienniczej (zwanej dalej również stoiskiem) na Targach Tour Salon 2012, które odbędą się w Poznaniu w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich w terminie 24-27 października 2012 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik Nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik Nr 5 do SIWZ - Projekt umowy. 3. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą 1 (jeden) projekt stoiska w formie papierowej (rozmiar A4) oraz inne informacje (jeżeli dotyczy) niezbędne do oceny oferty w zakresie jednego z kryteriów przyjętych do oceny ofert, tj. Projekt stoiska - walory estetyczne i funkcjonalne. Projekt musi prezentować stoisko, w co najmniej 5 rzutach przestrzennych (w szczególności z każdej strony oraz z góry). Dokumenty, o których mowa w niniejszym pkt należy złożyć w formie oryginału. Będą one stanowić treść oferty oraz będą podstawą do oceny ofert w zakresie jednego z kryteriów przyjętych do oceny ofert, tj. Projekt stoiska - walory estetyczne i funkcjonalne. Dokumenty te nie będą podlegały uzupełnieniu w rozumieniu art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym w sytuacji: braku wyżej wskazanych dokumentów lub gdy złożone dokumenty będą wskazywały na niezgodność złożonej oferty (w szczególności w zakresie przedstawionego projektu stoiska) z SIWZ lub złożone dokumenty nie pozwolą na dokonanie oceny oferty w kryterium Projekt stoiska - walory estetyczne i funkcjonalne, oferta zostanie odrzucona, jako oferta której treść nie odpowiada treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OMNI-ART" S.C. DOROTA KURYŁŁO, RAFAŁ KURYŁŁO
jakie przetargi wygrała firma
"OMNI-ART" S.C. DOROTA KURYŁŁO, RAFAŁ KURYŁŁO
- OMNI - ART s.c. Dorota Kuryłło Rafał Kuryłło, ul. Zacisze 4 m 10, 90-228 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42797,23
Oferta z najniższą ceną: 38742,54 / Oferta z najwyższą ceną: 93500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby PSM I stopnia im. Aleksandra Tansmana w Łodzi
- Wdrożenie wykorzystania AI w środowisku pracy UMED, poprzez zakup narzędzia do analizy wyników przeprowadzonych ankiet i uzyskiwania opinii pracowników w ramach projektu FLEXY-UMED.
- Sukcesywne dostawy akcesoriów i sprzętu jednorazowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi z przystosow...
- Usługa rezerwacji i zakupu biletów lotniczych zagranicznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pracowników, doktorantów i studentów oraz gości zagranicznych
- Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2026 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji Koordynatora targów i Asystenta koordynatora targów w ramach projektu Zawodowe Horyzonty - Otwórz Drzwi do Przyszłości!",
- Organizacja targów branżowych z częścią konferencyjną
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





