eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla jednostek ewidencyjnychgmina Czemierniki i gmina Wohyń w powiecie radzyńskim w województwie lubelskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Radzyń Podlaski: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla jednostek ewidencyjnych: gmina Czemierniki i gmina Wohyń w powiecie radzyńskim w województwie lubelskim.
Numer ogłoszenia: 42599 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Pl. Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3527400, 3528566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla jednostek ewidencyjnych: gmina Czemierniki i gmina Wohyń w powiecie radzyńskim w województwie lubelskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze: Gminy Czemierniki - zadanie nr 1; Gminy Wohyń - zadanie nr 2 Zamówienie to należy wykonać zgodnie z dołączonymi do niniejszej specyfikacji: a. projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków gminy Czemierniki , gminy Wohyń i zawartych w nim zaleceń,
b. opracowanymi warunkami technicznymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla powiatu radzyńskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o której mowa w punkcie poprzednim, c) wykazanie się doświadczeniem w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. w realizacji zamówień związanych z ewidencją gruntów obejmującą swym zakresem obszar przynajmniej jednego obrębu) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności jeśli jest on krótszy, w ilości co najmniej 1 zamówienie, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone dokumentem. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypis (odpis) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek i opłat na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, d. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencjami, protokołem odbioru, w ilości co najmniej jedno zrealizowane zamówienie związane z ewidencją gruntów obejmujące swym zakresem obszar przynajmniej jednego obrębu na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://radzynski.netbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim, Plac I. Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski, pok. nr 18 w godz. 8.00 - 15.00, tel. (083) 352 7304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim, Pl. I. Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski, punkt informacyjny na parterze. Otwarcie ofert w siedzibie zamawiającego, pok. 18 w dniu 09.03.2009r. g. 9.45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gmina Czemierniki - zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze Gminy Czemierniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gmina Wohyń - zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze Gminy Wohyń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.