eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Przebudowa dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Dobryszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Dobryszyce: Przebudowa dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Dobryszyce.
Numer ogłoszenia: 42574 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dobryszycach , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Dobryszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. droga dojazdowa do gruntów wsi Kol. Dobryszyce ( działka nr ewid. 1836 obręb geodezyjny Dobryszyce) , odcinek o długości 210,00 m obejmująca : a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 210 ,00m , b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- 672,00m2, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 6kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 25,63 kg/m2- 630,00m2 d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 1,02kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 11,3 kg/m2- 630,00m2 e) obsypanie krawędzi jezdni materiałem miejscowym obustronnie, f) zagęszczenie nasypów, 2. droga dojazdowa do gruntów wsi Dobryszyce w ciągu ul. Tęczowa ( działka nr ewid. 1939 oraz 1898 obręb geodezyjny Dobryszyce) , odcinek o długości 400,00 m obejmująca a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 400 ,00m , b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- 1319,00m2, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 6kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 25,63 kg/m2- 1236,00m2 d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 1,02kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 11,3 kg/m2- 1236,00m2 e) obsypanie krawędzi jezdni materiałem miejscowym obustronnie, f) zagęszczenie nasypów, 3. droga dojazdowa do gruntów wsi Wiewiórów- Zalesice ( działka nr ewid. 411 i 412 obręb geodezyjny Wiewiórów) , odcinek o długości 400,00 m obejmująca a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 400 ,00m , b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- 1305,00m2, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 6kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 25,63 kg/m2- 1224,00m2 d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 1,02kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 11,3 kg/m2- 1224,00m2 e) obsypanie krawędzi jezdni materiałem miejscowym obustronnie, f) zagęszczenie nasypów, 4. droga dojazdowa do gruntów wsi Blok Dobryszyce na odcinku ul. Spokojna ( działka nr ewid. 537/35 i 537/6 obręb geodezyjny Blok Dobryszyce) , odcinek o długości 345,00 m obejmująca a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 345 ,00m , b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania przy uzyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- 1513,00m2, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 6kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 25,63 kg/m2- 1440,00m2 d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem D 160/220 w ilości 1,02kg/m2 i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 11,3 kg/m2- 1440,00m2 e) obsypanie krawędzi jezdni materiałem miejscowym obustronnie, f) zagęszczenie nasypów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędne doświadczenie tj. wykonali wciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc wstecz od terminu składania ofert) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. c) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub którymi dysponują lub będą dysponować, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeni , jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie tj. - skrapiarka do bitumu samojezdna, - walcem statycznym, - samochodem samowyładowczym . d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zdolnymi do wykonania zamówienia, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie tj. -osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów o drogach publicznych , - osobami bezpośredniego wykonawstwa, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, 3. potwierdzenia ze oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom. 4. udziela co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane roboty . 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zamieszczone przez Wykonawcę w oświadczeniach i dokumentach o wyszczególnionych w punkcie 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.2.a - e, przez podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5 dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub którymi będą dysponować, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeni , jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie tj. - skrapiarka do bitumu samojezdna, - walcem statycznym, - samochodem samowyładowczym (załącznik nr 3), 6. wykaz wykonanych 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc wstecz od terminu składania ofert) robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej 100.000,00 zł (brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- referencje ( załącznik nr 4 ), 7. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie. Wykaz winien zawierać informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz winien przedstawiać: -osoby legitymujące się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów o drogach publicznych , - osobami bezpośredniego wykonawstwa ( załącznik nr 5) 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek ( decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów o drogach publicznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ), 9. formularz- wycena robót ( załącznik nr 6) 10. formularz- oględziny w terenie ( załącznik nr 7) 11. dokumenty potwierdzające jakość wyrobów i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz dokumenty potwierdzające klasę wyrobu ( parametry wytrzymałościowe, potwierdzenie tolerancji wymiarowej zgodnie z normą )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce Sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.