eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StopnicaZakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Stopnica: Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi
Numer ogłoszenia: 425170 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi tj.: Część zamówienia Nr 1 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania w klasach I-III 60 godzin dla pierwszej grupy- klasa I - grupa a 60 godzin dla drugiej grupy- klasa I- grupa b 60 godzin dla trzeciej grupy- klasa I- grupa c 60 godzin dla czwartej grupy- klasa II - grupa a 60 godzin dla piątej grupy- klasa II - grupa b 60 godzin dla szóstej grupy- klasa III- grupa a 60 godzin dla siódmej grupy- klasa III -grupa b. 60 godzin dla ósmej grupy- klasa III- grupa c. Gry i zabawy rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa I- grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa I- grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa I- grupa c 30 godzin dla czwartej grupy - klasa II- grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa II- grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa III- grupa a 30 godzin dla siódmej grupy - klasa III- grupa b 30 godzin dla ósmej grupy - klasa III- grupa c Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa IV- grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa V - grupa a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI- grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa VI- grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa VI - grupa c 30 godzin dla siódmej grupy - klasa VI - grupa d Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa IV - grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa V - grupa a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI - grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa VI - grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa VI - grupa c 30 godzin dla siódmej grupy - klasa VI- grupa d Warsztaty przyrodnicze - 30 godzin dla pierwszej grupy z kl. VI a i VI b Warsztaty języka angielskiego 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV b i IV c 30 godzin dla drugiej grupy - klasa V a i V b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa VI a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI b Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe 30 godzin dla pierwszej grupy 30 godzin dla drugiej grupy 60 godzin dla trzeciej grupy Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe - zajęcia terapeutyczne 60 godzin dla czwartej grupy Część zamówienia Nr 2 Zarządzanie projektem koordynator 135 godzin I asystent 72 godzin II asystent 72 godzin Część zamówienia Nr 3 Zarządzanie projektem- osoba ds. rozliczeń finansowych 135 godzin Zamawiający informuje, że ilość godzin przypisana dla każdej grupy zajęciowej w ramach poszczególnych części zamówienia określa ilość godzin do zrealizowania w okresie realizacji zamówienia (projektu). Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku Nr 5- Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, będącym integralną częścią SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stopnica.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 8 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 10, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie związane jest z realizacją projektu pn. Chcemy być lepsi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.