eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektuIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Libiąż: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż
Numer ogłoszenia: 425046 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 22113000-5 książki biblioteczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części, 37400000-2 sprzęt sportowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części ze względu na rodzaj dostarczanego asortymentu: CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy. Zakres ilościowy, terminy dostawy oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz;Miejscem wykonania zamówienia są placówki oświatowe tj.:Szkoła Podstawowa nr 2 w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż;Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż;Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż; Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Libiąż- Gromiec;Zespół Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. Wykonawca zakupi i dostarczy wszystkie artykuły (pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt sportowy) na własny koszt do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia placówek oświatowych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy asortymentu odbywać się będą miesięcznie. W każdym miesiącu od października 2012 do marca 2013 będzie następowała dostawa części asortymentu. Zakres i ilość partii dostawy będzie uzgodniona z Koordynatorem Projektu. W formularzu ofertowym został dokonany podział asortymentu na 2012 i 2013r. Wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będzie poprzez wystawioną i co miesiąc dostarczoną fakturę oraz protokół odbioru asortymentu podpisany przez Wykonawcę i odbierających asortyment Dyrektorów placówek oświatowych. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta oraz odpowiadający, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami). Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak dostatecznie dokładnych określeń zamawianych produktów, w opisie przedmiotu zamówienia ( formularz ofertowy załącznik nr 1 do siwz) wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, oraz zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją.W opisie przedmiotu zamówienia kolorem zielonym zaznaczony został asortyment, który we wniosku o dofinansowanie został zaliczony w skład cross - finanscingu. Asortyment (sprzęt) w ramach cross-financingu należy rozumieć, jako środki trwałe, których wartość początkowa jest wyższa od 10% kwoty określonej w przepisach podatkowych, uprawniającej do dokonania jednorazowego odpisu amortyzacyjnego, czyli wartość początkowa jednostki sprzętu zakupionego w ramach cross-financingu powinna przekraczać 350 zł (z wyłączeniem zakupu mebli, które bez względu na wartość początkową stanowią cross-financing). Tak więc zgodnie ze złożonym wnioskiem i wytycznymi instytucji zarządzającej w ramach systemu realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup materiałów dydaktycznych, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego powyżej kwoty 350 zł. jest kwalifikowany w projekcie, jako wydatek poniesiony w ramach cross-finansingu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady dostarczonych produktów, jak również braki i wady powstałe w czasie transportu i zobowiązany jest dostarczyć nowy, niewadliwy towar. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz.CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz.CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.30.00-5, 48.19.00.00-6, 37.30.00.00-1, 37.40.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż, Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionie, Dziale9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: cześć A- pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła sp. z o.o, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119883,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142705,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142705,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: czesc - B - instrumenty muzyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Ognisko Muzyczne - Dziecięce Instrumenty Muzyczne - Małgorzata Wojciechowska - Paszczak, ul. Lubczykowa 33, 61-680 Poznań, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5066,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5209,05

  • Oferta z najniższą ceną: 5209,05 / Oferta z najwyższą ceną: 5259,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część c - sprzęt spotrowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła - sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji wojskowej 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26636,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30368,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44245,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.