Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Szczecin: MODERNIZACJA UKŁADÓW POMIAROWO - ROZLICZENIOWYCH NA 10 STACJACH TRAKCYJNYCH NALEŻĄCYCH DO TRAMWAJÓW SZCZECIŃSKICH SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 424536 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394420, faks (091) 4394420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA UKŁADÓW POMIAROWO - ROZLICZENIOWYCH NA 10 STACJACH TRAKCYJNYCH NALEŻĄCYCH DO TRAMWAJÓW SZCZECIŃSKICH SP. Z O.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych na 10 stacjach trakcyjnych należących do Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie: a) stacja prostownikowa KOLUMBA, zlokalizowana przy ulicy Kolumba 86/89, b) stacja prostownikowa KORDECKIEGO, zlokalizowana przy ul. Kordeckiego 10, c) stacja prostownikowa KLONOWICA, zlokalizowana przy il. Klonowica 5, d) stacja prostownikowa NIEMCEWICZA, zlokalizowana przy ul. Niemcewicza 8, e) stacja prostownikowa GOLĘCIN, zlokalizowana przy ul. Wiszesława 18, f) stacja prostownikowa KASZUBSKA, zlokalizowana przy ul. Kaszubskiej 10, g) stacja prostownikowa PIESZA, zlokalizowana przy ul. Gdańskiej (obok ul. Pieszej), h) stacja prostownikowa ZAJEZDNIA POGODNO, zlokalizowana przy al. Wojska Polskiego 200, i) stacja prostownikowa GONTYNY zlokalizowana przy ul. Jana Chryzystoma Paska 9, j) stacja prostownikowa RUGIANSKA, zlokalizowana przy ul. Rugiańskiej 8, 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami wykonawczymi uzgodnionymi w Wydziale Urządzeń Pomiarowych ENEA Operator Sp. z o.o. na każdą stację prostownikową osobno: 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z własnych materiałów i urządzeń, siłami własnymi. Elementy pozyskane z zdemontowanych układów pomiarowych należy pozostawić zamawiającemu. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń i materiałów przedstawionych w projektach wykonawczych (załącznik nr 7 do siwz), pod warunkiem: uzyskania uzgodnień własnych projektów wykonawczych (dla każdej stacji osobno) w Wydziale Urządzeń Pomiarowych ENEA Operator Sp. z o.o. i złożenia uzgodnionych projektów wykonawczych razem z ofertą na wykonanie zamówienia: a) w formie pisemnej w ilości dwóch egzemplarzy b) w formie elektronicznej na płycie CD.DVD w ilości 2 egzemplarzy - 1 egz. w plikach (.doc, .xls, .dwg) do celów inwentaryzacji przez Zamawiającego oraz 1 egz. w wersji ostatecznej (.pdf) jako warunek odbioru końcowego; 5. Zamawiający odrzuci ofertę równoważną do przedmiotu zamówienia w przypadku nie dołączenia przez wykonawcę uzgodnień o których mowa w pkt. 4. 6. Wykonanie i uzgodnienie nowych projektów wykonawczych nie jest przedmiotem tego zadania, Wykonawca wykonuje je na własny koszt, który nie będzie brany pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. 7. Wykonawca. przed złożeniem oferty zapozna się z terenem 10 podstacji trakcyjnych, wyszczególnionych w pkt 1 i uzyska odpowiedzi na pytania mogące mieć wpływ na ryzyko i okoliczności realizacji robót będących przedmiotem zamówienia.. 8. Zamawiający zastrzega, ze wykonanie przedmiotu zamówienia z uwagi na specyfikę pracy stacji trakcyjnych należy wykonywać w porze nocnej w godz. 000 - 400. Termin wykonania prac Wykonawca ustali z ENEA Operator Sp. z o.o. oraz z zamawiającym w celu przygotowania miejsca pracy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż przy wykonywanych pracach. 10. Wykonane roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorom: a) odbiory każdego układu pomiarowo-rozliczeniowego osobno - po ich wykonaniu i odebraniu przez ENEA Operator Sp. z o.o.; na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez obie strony z załączonym protokołem odbioru ENEA Operator Sp. z o.o.; miejscem odbioru będzie stacja prostownikowa, której odbiór dotyczy, b) odbiór końcowy - polegający na ocenie ilości i jakości całości prac objętych przedmiotem zamówienia. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca dokona wpisu na stronie tytułowej egzemplarza projektu wykonawczego - zawierającego oryginał uzgodnień z ENEA Operator Sp. z o.o.- dla każdej stacji, orzeczenia o zgodności wykonania z projektem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na Podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt. 3) posiadają wymagane uprawnienia tj. zaświadczenia kwalifikacyjne D i zaświadczenia kwalifikacyjne E 5) Wykaz wykonanych robót (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 prac, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością (minimum 20.000,00 zł brutto każda)pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólna składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łączne. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) wykonawcy składający oferty równoważne do przedmiotu zamówienia zobowiązani są do dołączenia do ofert odpowiednich dokumentów dot. uzgodnień własnych projektów wykonawczych (dla każdej stacji osobno) w Wydziale Urządzeń Pomiarowych ENEA Operator Zasady i forma składania uzgodnionych projektów została zawarta w Rozdziale. XIV pkt.4.siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl/zamówieniapubliczne.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecin, ul. Klonowica 5 pok 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Szczecin, ul. Klonowica 5 pok. 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00-07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2026 roku, część 1"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.
- Projekt i wykonanie murali na dwóch szybach windowych zlokalizowanych na przystanku kolejowym Szczecin Łasztownia dla Projektu SKM
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
- Odbetonowanie i zazielenienie terenu przy ul. Rugiańskiej 52 (dz. 27/21 obr. 3100) i placu przy ul. Twardowskiego (dz. 6/24 obr. 2089) w ramach programu FEnIKS, w podziale na dwie części
- "Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siodłkowice, Jaskulin i Kłaczyna oraz utworzenie systemu zdalnego odczytu wodomierzy na terenie gminy Dobromierz poza aglomeracją
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Działu Laboratoryjnego WSSE we Wrocławiu (8 części)"
- "Kompleksowa wymiana wodomierzy wraz z systemem odczytu radiowego"
- Sprzedaż i dost sprzętu elektrycz, stołów elektrotech oraz stanow dydaktycz dla ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski - Eduk Zawod
- Modernizacja wodomierzy na sieci wodociągowej w gminie Lubochnia
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





