eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie w okresie 12 miesięcy 2011 r. na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Warszawa: Wykonywanie w okresie 12 miesięcy 2011 r. na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych
Numer ogłoszenia: 424284 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410686 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie 12 miesięcy 2011 r. na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (12 stanowisk dla 12 osób) oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych (2 stanowiska dla 2 osób); łącznie 14 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie od 3 stycznia 2011 r. do 30 grudnia 2011 r., w każdym dniu roboczym w czasie urzędowania od 7:30 do 16:30.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: poz.1 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Wiktorowska, 03-287 Warszawa, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: poz.2 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Lisowska, 26-700 Zwoleń, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: poz.3 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karolina Dzierżanowska, 01-011 Warszawa, 01-011 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: poz.4 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Wereszczyńska, 21-400 Łuków, 21-400 Łuków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: poz.5 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Olkowska, 08-110 Siedlce, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: poz.8 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Kowal, 03-759 Warszawa, 03-759 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: poz.9 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Połosak, 09-110 Sochocin, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: poz.10 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Naprawska, 76-200 Słupsk, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: poz.11 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Osipiuk, 02-650 Warszawa, 02-650 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: poz.12 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych Produktów Leczniczych Roślinnych, Homeopatycznych i Farmakopealnych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Paczuska, 02-777 Warszawa, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: poz.13 - Wydział Rejestracji Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamila Kawiak, 01-493 Warszawa, 01-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: poz.14 - Wydział Rejestracji Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Tobiasz, 03-185 Warszawa, 03-185 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.