To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Warszawa: Wykonywanie w okresie 12 miesięcy 2011 r. na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych
Numer ogłoszenia: 424284 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410686 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie 12 miesięcy 2011 r. na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (12 stanowisk dla 12 osób) oraz Wydziału Rejestracji Produktów Leczniczych (2 stanowiska dla 2 osób); łącznie 14 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie od 3 stycznia 2011 r. do 30 grudnia 2011 r., w każdym dniu roboczym w czasie urzędowania od 7:30 do 16:30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.39.00.00 - Inne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: poz.1 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Wiktorowska, 03-287 Warszawa, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: poz.2 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Lisowska, 26-700 Zwoleń, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: poz.3 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Dzierżanowska, 01-011 Warszawa, 01-011 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: poz.4 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Wereszczyńska, 21-400 Łuków, 21-400 Łuków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: poz.5 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Olkowska, 08-110 Siedlce, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: poz.8 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurach Europejskich)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Kowal, 03-759 Warszawa, 03-759 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: poz.9 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Połosak, 09-110 Sochocin, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31080,00
Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: poz.10 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Naprawska, 76-200 Słupsk, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31080,00
Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: poz.11 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych w Procedurze Narodowej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Osipiuk, 02-650 Warszawa, 02-650 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31080,00
Oferta z najniższą ceną: 31080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: poz.12 - Wydział Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji (Dział Zmian Porejestracyjnych Produktów Leczniczych Roślinnych, Homeopatycznych i Farmakopealnych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Paczuska, 02-777 Warszawa, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: poz.13 - Wydział Rejestracji Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Kawiak, 01-493 Warszawa, 01-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: poz.14 - Wydział Rejestracji Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Tobiasz, 03-185 Warszawa, 03-185 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie identyfikacji wizualnej w urzędach skarbowych oraz urzędzie celno-skarbowym podległych IAS w Poznaniu
- Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2025/2026
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.