To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Lublin: Usługa zarządzania projektem
Numer ogłoszenia: 424262 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310050 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im.Władysława Grabskiego w Lublinie, ul. Podwale 11, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5322412, faks 0-81 532 73 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zarządzania projektem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie trzech wykonawców usług, tj. wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji koordynatora projektu (część pierwsza zamówienia), wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji zastępcy koordynatora projektu (część druga zamówienia), wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu projektu (część trzecia zamówienia) pod nazwą : Absolwent technikum - mobilny specjalista w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Cele projektu : 2.1. Cel główny projektu : uatrakcyjnienie i poszerzenie oferty ZS 1 przez modernizację metod kształcenia dostosowanie kwalifikacji 220 uczniów do potrzeb regionalnego rynku pracy oraz zapewnienie wszechstronnego wsparcia dla 120 uczniów w okresie realizacji projektu od 01.12.2010r. do 30.06.2012r. 2.2.Cele szczegółowe projektu : 1. Przygotowanie uczniów do egzaminu zewnętrznego z zakresu przedmiotów maturalnych (j.polski, j.obce, matematyka) i przedmiotów zawodowych przez zajęcia wyrównawcze w formie blended learning. 2. Obudzenie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz podniesienie samooceny uczniów przez comiesięczne wyjazdy do instytucji kultury. 3. Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji : w zakresie marketingu, prowadzenia sklepu internetowego, obsługi komputera - certyfikaty ECDL Advanced, prawa jazdy kat. B, certyfikatu HACCP, obsługi kasy fiskalnej, technik DTP, zarządzanie projektami, negocjacji przez zajęcia specjalistyczne. 4. Przygotowanie uczniów do wejścia na regionalny rynek pracy i poruszania się po nim z uwzględnieniem przełamywania stereotypów płci oraz motywowania ich do nauki i poprawy frekwencji przez udział w zajęciach pt.Planowanie swojej kariery. 5. Wzbogacenie bazy dydaktycznej ZS 1 dla nowoczesnych form zajęć. 3. Zakres zadań wykonywanych przez zarządzających projektem 3.1. Zakres wykonywanych zadań przez Koordynatora projektu (część pierwsza zamówienia) : nadzór merytoryczny i finansowy nad realizacją projektu, wybór osób do poszczególnych zadań, wybór zleceniobiorców zgodnie z zasadą konkurencyjności i przepisami prawa zamówień publicznych, przygotowanie umów, zatwierdzanie programów zajęć, nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatności, planowanie i organizowanie zajęć, organizowanie spotkań z zespołem projektowym w celu koordynacji i wsparcia działań, opracowanie regulaminu zajęć prowadzonych w ramach projektu, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych i danych informatycznych. 3.2. Zakres wykonywanych zadań przez Zastępcę Koordynatora projektu (część druga zamówienia) : zakup sprzętu niezbędnego do realizacji projektu, zakup oprogramowania do zajęć, zakup pakietów szkoleniowych i innych materiałów potrzebnych do realizacji projektu, planowanie i prowadzenie działań promocyjnych i wizualizacja projektu, organizacja i logistyka cateringu dla uczestników projektu, współpraca z pracodawcami i instytucjami związanymi z rynkiem pracy, przygotowanie wniosków o płatność. 3.3. Zakres wykonywanych zadań przez Specjalistę ds. rekrutacji i monitoringu (część trzecia zamówienia): monitoring jakości działań realizowanych w ramach projektu, kontrola realizacji zajęć (zgodność z harmonogramem, frekwencja na zajęciach, jakość zajęć, zgodność z programami), monitoring rezultatów projektu, przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu, nabór i weryfikacja zgłoszeń uczestników oraz rekrutacja uczniów, opracowanie ankiet przeprowadzanych dla celów projektowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Absolwent technikum - mobilny specjalista w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Koordynator projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sokołowski Dariusz, ul.Niepodległości 7/9, 20-246 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48600,00
Oferta z najniższą ceną: 48600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zastępca koordynatora projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Korgul Artur, ul.Pana Balcera 11/16, 20-631 Lublin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39600,00
Oferta z najniższą ceną: 39600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalista d/s rekrutacji i monitoringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biernacka Małgorzata, ul.Dzieci Zamojszczyzny 43, 20-811 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39600,00
Oferta z najniższą ceną: 39600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. "Nasze zadanie - pomaganie!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Usługa monitorowania zgodności techniki lotniczej w Organizacji obsługowej ACSL LAW
- Zarządzanie projektem - usługi doradcze
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.