eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitor

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Łódź: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r.
Numer ogłoszenia: 424064 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, faks 042 6385106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ogolny.baluty@uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2008r. Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie ww. jednostki organizacyjnej Delegatury UMŁ Łódź-Bałuty, a przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. (kod według CPV 74.61.00.00 - 74.61.00.00 - usługi ochroniarskie ) 2.Zakres usługi. Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2008r. 1. Obiekt ochraniany będzie przez 1 pracownika, zwanego dalej (pracownikiem ochrony) w systemie całodobowym zmianowym który obsługuje posterunek stały - portiernię - całodobowo . Budynek jest wolnostojący. Urząd Stanu Cywilnego Łódź - Bałuty czynny jest w poniedziałek, środę, piątek w godz. 8 00 -16 00 , wtorek 9 00 - 17 00 ,czwartek 8 00 - 17 00 , soboty 1000 - 1200 oraz soboty i święta w czasie udzielania ślubów . 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie : - Przed objęciem posterunku dokładnie skontrolować stanu chronionego obiektu, a zwłaszcza: - dokumentacje organizacyjno-ochronną, - stan wyposażenia posterunku, Fakt ten powinien być odnotowany w zeszycie służby. - Otwieranie wejścia do budynków 30 min przed rozpoczęciem pracy tj. 730 , a zamykanie 30 min. po zakończeniu pracy tj. w poniedziałek, środa i piątek o godz. 1630, we wtorki i czwartki o godz. 1730. - Wydawanie kluczy do pomieszczeń po wcześniejszym sprawdzeniu tożsamości pobierającego i odnotowaniu tego w książce ewidencji pobranych kluczy. - Natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony p-pożarowej. - W razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwać Straż Pożarną lub inne służby ratownicze po czym do czasu ich przybycia przystąpić do likwidacji tych zagrożeń. - Obserwowanie interesantów w celu niedopuszczenia do kradzieży lub zniszczenia mienia. - Podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa. - Z chwilą zaistnienia przestępstwa, napadu bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych. - Prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otocznia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń. - Nie wpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione. - Zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu i w jego pomieszczeniach, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty. - Zwracanie szczególnej uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu . W celu przywrócenia porządku korzystać z pomocy Policji. - Wydawanie i przyjmowanie od osób upoważnionych klucze - za potwierdzeniem zgodnie z instrukcją. - Przestrzeganie, aby poza godzinami pracy na terenie budynku nie przebywały osoby nie powołane. - Po zakończeniu pracy niezwłoczne sprawdzenie -czy zostały zdane wszystkie klucze, -czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna -czy wygaszono swiatła i zabezpieczono pomieszczenia pod względem p-poż.. - Przekazywanie obowiązków oraz uwag z przebiegu służby zmieniającemu pracownikowi ochrony, a fakt ten odnotować w zeszycie służby. 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dozorowanie parkingu oraz terenów zielonych zlokalizowanych na terenie nieruchomości 4. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym. 5. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej. 6. Pracownicy ochrony winni być jednakowo umundurowani, tak aby możliwa była ich identyfikacja oraz identyfikacja podmiotu zatrudniającego i wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności . 7. Pracownicy ochrony winni mieć możliwość korzystania z tzw. grupy patrolowo- interwencyjnej Wykonawcy. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. 1. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie : - Monitorowaniu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, polegającego na tak zorganizowanym systemie ochrony, w którym urządzenia sygnalizacji alarmowej zainstalowane w pomieszczeniach Zamawiającego połączone ze stacją monitorującą w siedzibie Wykonawcy, alarmują o zagrożeniach, a w przypadku otrzymania sygnału alarmowego do niezwłocznego, nie później niż w ciągu 15 minut wysłania grupy patrolowo- interwencyjnej celem sprawdzenia przyczyny jego powstania i odpowiedniej reakcji na zaistniałe zdarzenie. - Wykonywaniu pełnej kontroli działania systemu alarmowego wraz z potwierdzeniem przekazu informacji do stacji monitorowania alarmów w okresach raz na kwartał . W razie uszkodzenia naprawa powinna być zakończona w ciągu 36 godzin od chwili powiadomienia . - Przeprowadzaniu jeden raz w kwartale przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej zainstalowanej w pomieszczeniach Zamawiającego. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z braku interwencji grupy monitoringowej w przypadku powiadomienia alarmem o zagrożeniu , a także za szkody wynikłe na skutek niesprawnego działania systemu monitoringu. 3. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wyraża zgodę na 30-dniowy termin płatności. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r. 6. Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert wariantowych, - zawarcia umowy ramowej, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, - zamówień uzupełniających, - zamówień dodatkowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy a warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców. Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uważa: -.prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia . -. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do ofert należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna koncesja do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia c) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii(za wyjątkiem pełnomocnictwa) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy to osoba lub osoby wyszczególnione w wypisie z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; może to być też osoba, dla której zamieszczono w ofercie pełnomocnictwo podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ofertę oraz załączniki składa (podpisuje) pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu musi wynikać, że oświadczenie to zostało złożone w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Bałuty, 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47, pok. 418.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Miasto Łódź Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Bałuty, 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47, pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2008r. 1. Obiekt ochraniany będzie przez 1 pracownika, zwanego dalej (pracownikiem ochrony) w systemie całodobowym zmianowym który obsługuje posterunek stały - portiernię - całodobowo . Budynek jest wolnostojący. Urząd Stanu Cywilnego Łódź - Bałuty czynny jest w poniedziałek, środę, piątek w godz. 8 00 -16 00 , wtorek 9 00 - 17 00 ,czwartek 8 00 - 17 00 , soboty 1000 - 1200 oraz soboty i święta w czasie udzielania ślubów . 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie : - Przed objęciem posterunku dokładnie skontrolować stanu chronionego obiektu, a zwłaszcza: - dokumentacje organizacyjno-ochronną, - stan wyposażenia posterunku, Fakt ten powinien być odnotowany w zeszycie służby. - Otwieranie wejścia do budynków 30 min przed rozpoczęciem pracy tj. 730 , a zamykanie 30 min. po zakończeniu pracy tj. w poniedziałek, środa i piątek o godz. 1630, we wtorki i czwartki o godz. 1730. - Wydawanie kluczy do pomieszczeń po wcześniejszym sprawdzeniu tożsamości pobierającego i odnotowaniu tego w książce ewidencji pobranych kluczy. - Natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony p-pożarowej. - W razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwać Straż Pożarną lub inne służby ratownicze po czym do czasu ich przybycia przystąpić do likwidacji tych zagrożeń. - Obserwowanie interesantów w celu niedopuszczenia do kradzieży lub zniszczenia mienia. - Podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa. - Z chwilą zaistnienia przestępstwa, napadu bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych. - Prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otocznia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń. - Nie wpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione. - Zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu i w jego pomieszczeniach, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty. - Zwracanie szczególnej uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu . W celu przywrócenia porządku korzystać z pomocy Policji. - Wydawanie i przyjmowanie od osób upoważnionych klucze - za potwierdzeniem zgodnie z instrukcją. - Przestrzeganie, aby poza godzinami pracy na terenie budynku nie przebywały osoby nie powołane. - Po zakończeniu pracy niezwłoczne sprawdzenie -czy zostały zdane wszystkie klucze, -czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna -czy wygaszono swiatła i zabezpieczono pomieszczenia pod względem p-poż.. - Przekazywanie obowiązków oraz uwag z przebiegu służby zmieniającemu pracownikowi ochrony, a fakt ten odnotować w zeszycie służby. 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dozorowanie parkingu oraz terenów zielonych zlokalizowanych na terenie nieruchomości 4. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym. 5. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej. 6. Pracownicy ochrony winni być jednakowo umundurowani, tak aby możliwa była ich identyfikacja oraz identyfikacja podmiotu zatrudniającego i wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności . 7. Pracownicy ochrony winni mieć możliwość korzystania z tzw. grupy patrolowo- interwencyjnej Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. 1. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie : - Monitorowaniu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, polegającego na tak zorganizowanym systemie ochrony, w którym urządzenia sygnalizacji alarmowej zainstalowane w pomieszczeniach Zamawiającego połączone ze stacją monitorującą w siedzibie Wykonawcy, alarmują o zagrożeniach, a w przypadku otrzymania sygnału alarmowego do niezwłocznego, nie później niż w ciągu 15 minut wysłania grupy patrolowo- interwencyjnej celem sprawdzenia przyczyny jego powstania i odpowiedniej reakcji na zaistniałe zdarzenie. - Wykonywaniu pełnej kontroli działania systemu alarmowego wraz z potwierdzeniem przekazu informacji do stacji monitorowania alarmów w okresach raz na kwartał . W razie uszkodzenia naprawa powinna być zakończona w ciągu 36 godzin od chwili powiadomienia . - Przeprowadzaniu jeden raz w kwartale przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej zainstalowanej w pomieszczeniach Zamawiającego. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z braku interwencji grupy monitoringowej w przypadku powiadomienia alarmem o zagrożeniu , a także za szkody wynikłe na skutek niesprawnego działania systemu monitoringu. 3. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wyraża zgodę na 30-dniowy termin płatności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.