Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Opole: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI, FREZOWANIE PNI ORAZ CIĘCIA SANITARNE ORAZ TECHNICZNE KORON DRZEW Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W PODZIALE NA TRZY ZADANIA
Numer ogłoszenia: 423970 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI, FREZOWANIE PNI ORAZ CIĘCIA SANITARNE ORAZ TECHNICZNE KORON DRZEW Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W PODZIALE NA TRZY ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni, frezowanie pni oraz cięcia sanitarne oraz techniczne koron drzew z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na trzy zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew, 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: 1) Zadanie nr 1 OT Głubczyce, a) wycinka z frezowaniem pni 91 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 284 szt.; 2) Zadanie nr 2 OT Grodków: a) wycinka z frezowaniem pni 14 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 150 szt., c) frezowanie pni 5 szt.; 3) Zadanie nr 3 OT Olesno: a) wycinka z frezowaniem pni 88 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 205 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) piły spalinowe - minimum 2 szt. na każde zadanie, b) rębak - minimum 1 szt. na każde zadanie, c) frezarka - minimum. 1 szt. na każde zadanie, d) zwyżka - minimum 1 szt. na każde zadanie, e) samochody zabezpieczające - minimum 2 szt. na każde zadanie, f) samochód ciężarowy - minimum 1 szt. na każde zadanie, g) zagęszczarka do zagęszczenia gruntu (ubijak mechaniczny, zagęszczarka płytowa lub walec) - minimum 1 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) pilarz z uprawnieniami - minimum 2 osoby na każde zadanie, b) osoba posiadająca wykształcenie co najmniej średnie z zakresu leśnictwa lub ogrodnictwa (dotyczy cięć koron drzew) - minimum 1 osoba na każde zadanie, c) osoba z uprawnieniami do kierowania ruchem niewykonujące równocześnie pracy pilarza (przeszkolona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym) - minimum 2 osoby na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, w pokoju nr 10 - kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni, frezowanie pni oraz cięcia sanitarne oraz techniczne koron drzew z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres prac objętych zamówieniem dla zadania nr 1: a) wycinka z frezowaniem pni 91 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 284 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni, frezowanie pni oraz cięcia sanitarne oraz techniczne koron drzew z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres prac objętych zamówieniem dla zadania nr 2: a) wycinka z frezowaniem pni 14 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 150 szt., c) frezowanie pni 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni, frezowanie pni oraz cięcia sanitarne oraz techniczne koron drzew z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres prac objętych zamówieniem dla zadania nr 3: wycinka z frezowaniem pni 88 szt., b) cięcia sanitarne i techniczne 205 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.