Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Płońsk: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r.
Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie
miasta Płońska w 2012 r.
Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich na
terenie miasta Płońska w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 423852 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r. Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Płońska w 2012 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r. Cz. I - Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Płońska w 2012 r. Cz. II - Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r. Ad. Części I zamówienia 1). Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Płońsk obejmuje: a) zwalczanie śliskości, b) odśnieżanie ulic i chodników, parkingów i alei w parkach, c) wywóz z ulic, chodników i parkingów błota pośniegowego i śniegu. 2). Dyżur ludzi i sprzętu niezbędny do natychmiastowego rozpoczęcia akcji i wykonania usługi po godzinach pracy. 3). Wykonawca w dniu podpisania umowy musi dysponować bazą sprzętowo-magazynową umożliwiającą całodobową łączność (telefon) niezbędną do podjęcia akcji odśnieżania miasta Płońsk w ciągu 1h od zgłoszenia lub wystąpienia opadów śniegu i śliskości. Ad. Części II zamówienia 1. Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w mieście Płońsk obejmuje: a) zwalczanie śliskości, b) odśnieżanie terenu targowisk i przyległego parkingu, c) wywóz z targowisk błota pośniegowego i śniegu. 2. Wykonawca w dniu podpisania umowy musi dysponować bazą sprzętowo-magazynową umożliwiającą całodobową łączność (telefon), niezbędną do podjęcia akcji odśnieżania targowisk miejskich w Płońsku w ciągu 1 h od zgłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zarówno do części I jak i odrębnie do części II zamówienia max do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz) dołączonym do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu.5.1.siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz) dołączonym do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca zamówienia załączył do oferty wykaz sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 5 do siwz (część I zamówienia) i załącznik nr 6 do siwz (część II zamówienia). Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował minimum: Ad. Części I zamówienia: - 2 samochodami wywrotkami o ładowności min. 15 t., - 2 ładowarko - koparkami, - 1 równiarką, - 3 ciągnikami o mocy min. 60 KM wyposażonymi w pługi i rozsypywacze, - 1 piaskarko-solarką o ładowności min. 5 t. Ad. Części II zamówienia: - 1 samochodem wywrotką min. 2,5 m3, - 1 ładowarko- spycharką, - 1 równiarką, - 3 ciągnikami o mocy min. 95 KM z przednim napędem wyposażonymi w pługi i rozsypywacze, - 6 przyczepami samowyładowawczymi min. 10 m3. Uwaga ! Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawa Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz w środki łączności. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz) dołączonym do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu.5.1.siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz) dołączonym do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Plan rzeczowo-finansowy zał. nr 9 siwz.- do części I zamówienia 2) Plan rzeczowo-finansowy zał. nr 10 siwz.- do części II zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy do zamówienia na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w wysokości do 30% jego wartości w przypadku wystąpienia dobrych warunków atmosferycznych (małe opady śniegu, brak oblodzeń jezdni i chodników), 2) zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktu między stronami. 2. Zmiana umowy może zostać zainicjowana zarówno przez Zamawiającego lub Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmiany zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy, adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja ) w Urzędzie Miejskim, pok. 212, II piętro, Referat Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja ) w Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Płońska w 2012 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Płońsk obejmuje: a) zwalczanie śliskości, b) odśnieżanie ulic i chodników, parkingów i alei w parkach, c) wywóz z ulic, chodników i parkingów błota pośniegowego i śniegu. 2). Dyżur ludzi i sprzętu niezbędny do natychmiastowego rozpoczęcia akcji i wykonania usługi po godzinach pracy. 3). Wykonawca w dniu podpisania umowy musi dysponować bazą sprzętowo-magazynową umożliwiającą całodobową łączność (telefon) niezbędną do podjęcia akcji odśnieżania miasta Płońsk w ciągu 1h od zgłoszenia lub wystąpienia opadów śniegu i śliskości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie targowisk miejskich - Zimowe utrzymanie targowisk miejskich na terenie miasta Płońska w 2012 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe utrzymanie targowisk miejskich w mieście Płońsk obejmuje: a) zwalczanie śliskości, b) odśnieżanie terenu targowisk i przyległego parkingu, c) wywóz z targowisk błota pośniegowego i śniegu. 2. Wykonawca w dniu podpisania umowy musi dysponować bazą sprzętowo-magazynową umożliwiającą całodobową łączność (telefon), niezbędną do podjęcia akcji odśnieżania targowisk miejskich w Płońsku w ciągu 1 h od zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Przebudowa drogi gminnej nr 300723W w miejscowości Cholewy, gm. Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.