Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Rzeszów: Wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą
Numer ogłoszenia: 423068 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu pn. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą Część II wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe stanowiące odpowiednie załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 1a dla części I tj.wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą do siedziby PCEN w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów: Zestaw piśmienny składający się z długopisu i pióra wiecznego z niebieskim nabojem. Oba artykuły wykończone elementami ozdobnymi oraz zapakowane w estetyczne pudełko. Pudełko otwierane, w kolorze czarnym z miejscem na znakowanie. Wyściółka w środku w kolorze czarnym lub szarym. Miejsce na znakowanie po zewnętrznej stronie pudełka. Wielkość znakowania: min. 40x40mm. Minimalny rozmiar pudełka: 180x70x23mm. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni max. 35x35 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt 150, Długopis metalowy z niebieskim wkładem, z chromowanymi wykończeniami. Kolory długopisów co najmniej 10 do wyboru. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni 40x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt 2000, Smycze szerokość 15 mm w kolorze niebieskim z białym nadrukiem sublimacyjnym oraz metalowym karabińczykiem, jednostronnie nadrukowane zgodnie z projektem Zamawiającego. Holdery w komplecie - szt. 2000, Długopis z niebieskim wkładem 4w1 (długopis, wskaźnik laserowy, lampka LED i rysik). Długopis musi być umieszczony w metalowym pudełku. W zestawie muszą być baterie do tego długopisu. Miejsce na znakowanie na korpusie. Powierzchnia znakowania: min. 35x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Pendrive: pojemność 8GB, metalowa obudowa z miejscem na grawer o minimalnej wielkości 39x12 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Załącznik nr 1b dla części II tj.wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą do siedziby PCEN w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów: Tablica informacyjna o rozmiarze 70 cm x 30 cm, jednostronna, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata, wzór tablicy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - 1 szt, Tablice informacyjne o rozmiarze 70 cm x 40 cm, jednostronne, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata. Tablice przeznaczone do ekspozycji zewnętrznej i wewnętrznej, wzór tablicy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ- 3 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy - w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego - dotyczy części II.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9, 30.19.50.00-2, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta- załącznik nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym/formularzami cenowymi odpowiednimi dla części zamówienia na którą składana jest oferta - odpowiednie załączniki nr 1a, 1b do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dla części I postępowania przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego. b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie,
35-036 Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2, pokój nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, 35-036 Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu pn. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienny składający się z długopisu i pióra wiecznego z niebieskim nabojem. Oba artykuły wykończone elementami ozdobnymi oraz zapakowane w estetyczne pudełko. Pudełko otwierane, w kolorze czarnym z miejscem na znakowanie. Wyściółka w środku w kolorze czarnym lub szarym. Miejsce na znakowanie po zewnętrznej stronie pudełka. Wielkość znakowania: min. 40x40mm. Minimalny rozmiar pudełka: 180x70x23mm. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni max. 35x35 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt.150, Długopis metalowy z niebieskim wkładem, z chromowanymi wykończeniami. Kolory długopisów co najmniej 10 do wyboru. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni 40x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 2000, Smycze szerokość 15 mm w kolorze niebieskim z białym nadrukiem sublimacyjnym oraz metalowym karabińczykiem, jednostronnie nadrukowane zgodnie z projektem Zamawiającego. Holdery w komplecie-szt. 2000, Długopis z niebieskim wkładem 4w1 (długopis, wskaźnik laserowy, lampka LED i rysik). Długopis musi być umieszczony w metalowym pudełku. W zestawie muszą być baterie do tego długopisu. Miejsce na znakowanie na korpusie. Powierzchnia znakowania: min. 35x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Pendrive: pojemność 8GB, metalowa obudowa z miejscem na grawer o minimalnej wielkości 39x12 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica informacyjna o rozmiarze 70 cm x 30 cm, jednostronna, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata, wzór tablicy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ- szt. 1, Tablice informacyjne o rozmiarze 70 cm x 40 cm, jednostronne, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata. Tablice przeznaczone do ekspozycji zewnętrznej i wewnętrznej, wzór tablicy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ- szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawy materiałów biurowych
- Usługa druku i oprawy publikacji pt. "Parasol" oraz "Gustaw-Harnaś"
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.