eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Rzeszów: Wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą
Numer ogłoszenia: 423068 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu pn. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą Część II wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe stanowiące odpowiednie załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 1a dla części I tj.wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą do siedziby PCEN w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów: Zestaw piśmienny składający się z długopisu i pióra wiecznego z niebieskim nabojem. Oba artykuły wykończone elementami ozdobnymi oraz zapakowane w estetyczne pudełko. Pudełko otwierane, w kolorze czarnym z miejscem na znakowanie. Wyściółka w środku w kolorze czarnym lub szarym. Miejsce na znakowanie po zewnętrznej stronie pudełka. Wielkość znakowania: min. 40x40mm. Minimalny rozmiar pudełka: 180x70x23mm. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni max. 35x35 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt 150, Długopis metalowy z niebieskim wkładem, z chromowanymi wykończeniami. Kolory długopisów co najmniej 10 do wyboru. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni 40x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt 2000, Smycze szerokość 15 mm w kolorze niebieskim z białym nadrukiem sublimacyjnym oraz metalowym karabińczykiem, jednostronnie nadrukowane zgodnie z projektem Zamawiającego. Holdery w komplecie - szt. 2000, Długopis z niebieskim wkładem 4w1 (długopis, wskaźnik laserowy, lampka LED i rysik). Długopis musi być umieszczony w metalowym pudełku. W zestawie muszą być baterie do tego długopisu. Miejsce na znakowanie na korpusie. Powierzchnia znakowania: min. 35x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Pendrive: pojemność 8GB, metalowa obudowa z miejscem na grawer o minimalnej wielkości 39x12 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Załącznik nr 1b dla części II tj.wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą do siedziby PCEN w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów: Tablica informacyjna o rozmiarze 70 cm x 30 cm, jednostronna, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata, wzór tablicy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - 1 szt, Tablice informacyjne o rozmiarze 70 cm x 40 cm, jednostronne, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata. Tablice przeznaczone do ekspozycji zewnętrznej i wewnętrznej, wzór tablicy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ- 3 szt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy - w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego - dotyczy części II.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9, 30.19.50.00-2, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta- załącznik nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym/formularzami cenowymi odpowiednimi dla części zamówienia na którą składana jest oferta - odpowiednie załączniki nr 1a, 1b do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dla części I postępowania przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego. b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, 35-036 Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2, pokój nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, 35-036 Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2, pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych oraz tablic informacyjnych wraz z ich dostawą na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu pn. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie materiałów reklamowych wraz z ich dostawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienny składający się z długopisu i pióra wiecznego z niebieskim nabojem. Oba artykuły wykończone elementami ozdobnymi oraz zapakowane w estetyczne pudełko. Pudełko otwierane, w kolorze czarnym z miejscem na znakowanie. Wyściółka w środku w kolorze czarnym lub szarym. Miejsce na znakowanie po zewnętrznej stronie pudełka. Wielkość znakowania: min. 40x40mm. Minimalny rozmiar pudełka: 180x70x23mm. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni max. 35x35 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt.150, Długopis metalowy z niebieskim wkładem, z chromowanymi wykończeniami. Kolory długopisów co najmniej 10 do wyboru. Znakowanie: grawer laserowy o powierzchni 40x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 2000, Smycze szerokość 15 mm w kolorze niebieskim z białym nadrukiem sublimacyjnym oraz metalowym karabińczykiem, jednostronnie nadrukowane zgodnie z projektem Zamawiającego. Holdery w komplecie-szt. 2000, Długopis z niebieskim wkładem 4w1 (długopis, wskaźnik laserowy, lampka LED i rysik). Długopis musi być umieszczony w metalowym pudełku. W zestawie muszą być baterie do tego długopisu. Miejsce na znakowanie na korpusie. Powierzchnia znakowania: min. 35x6 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200, Pendrive: pojemność 8GB, metalowa obudowa z miejscem na grawer o minimalnej wielkości 39x12 mm zgodnie z projektem Zamawiającego - szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie tablic informacyjnych wraz z ich dostawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica informacyjna o rozmiarze 70 cm x 30 cm, jednostronna, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata, wzór tablicy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ- szt. 1, Tablice informacyjne o rozmiarze 70 cm x 40 cm, jednostronne, materiał PCV o grubości 0,5 - 0,7 cm, napisy: trwałe i czytelne, kolory: nadruk pełno - kolorowy na podkładzie matowym, materiał: odporny na działanie atmosferyczne, oczekiwana trwałość kolorów i materiału minimum 2 lata. Tablice przeznaczone do ekspozycji zewnętrznej i wewnętrznej, wzór tablicy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ- szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.