Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Łuków: Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Ryżkach
Numer ogłoszenia: 422916 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Ryżki 75, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Ryżkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla 110 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: *posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. ich działalność gospodarcza obejmuje przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w KRS lub Rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej. *posiadają procedury Dobrej Praktyki Produkcyjnej(HACCP) i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Księgę HACCP w zakresie przedmiotu zamówienia, *posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia *znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia *nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia, 2. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uważa: * prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, *złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia wymienionych warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oferta wykonawcy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr.1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004-Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-załącznik 2 3.Kalkulacje ceny 1 osobodnia-z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr.3 4.Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego-załącznik nr.4 5.Wykaz kierownictwa i pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia-załącznik nr. 5 6.Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług gastronomicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania- załącznik nr 6 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert 8.Wykonawca wykaże, że posiada środek do przewozu posiłków oraz przedłoży postanowienie Sanepidu, iż środki transportu spełniają wymagania higieniczno-sanitarne przy transporcie żywności. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg. formy spełnia- nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lukowsp.bip.e-zeto.com/public/?id=873.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Ryżki 75 21-400 Łuków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ryżki 75 21-400 Łuków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Rewitalizacja Placu Narutowicza w m. Łuków
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń"
- Remont drogi powiatowej Nr 1326L od km 17+240 do km 18+300 w m. Jedlanka
- Modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Czerśl
- Remont drogi powiatowej Nr 1325L od km 10+270 do km 11+450 odcinek Osiny - Wnętrzne
- Remont drogi powiatowej nr 1334L od km 9+000 do km 9+391 w miejscowości Zagoździe
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy rok szkolny 2025/2026
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Długosza w Raciborowicach w okresie od 01.09.2025 r. do dnia 31.08.2026 r."
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu Senior + w Ołpinach
- Usługa żywienia pacjentów w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w ramach programu Dobry Posiłek
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do Internatu Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Trzciance
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.