Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Mińsk Mazowiecki: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO -WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131
Numer ogłoszenia: 422046 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy Jednostce Wojskowej 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583062 wew. 553370, faks 0-25 7583062 wew. 553370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.23blot.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy JW 1131.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO -WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO, DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 posiadaja niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3) Aktualne zaswiadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie ( lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP ( Podstawa: art. 27 ust.1 oraz art. 40 ust.3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. O warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005r. Nr 31 poz. 265 z późn. zm.) wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. UWAGA! Dokumenty i zaświadczenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poswiadczonej przez Wykonawcę. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę (osoby)wymieniona w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.W przypadku nie załączenia któregokolwiek z w/w dokumentów lub nie zastoaowania się do określonych wyżej wymagań oferta zostanie odrzucona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.23blot.pl / zakładka PRZETARGI.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy JW 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki Barcząca (Kierownik Kasyna Nr 74 budynek nr 3 pom.4).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 08:30, miejsce: JW 1131 m. Barcząca 05-300 Mińsk Mazowiecki budynek nr 1 kancelaria jawna pomieszczenie nr 122..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Stojadłach (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (II)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.