eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ZAKUP I DOSTAWA MATERIA£ÓW REKLAMOWYCH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-10-16

Opole: ZAKUP I DOSTAWA MATERIA£ÓW REKLAMOWYCH
Numer og³oszenia: 421312 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozg³o¶nia w Opolu "RADIO OPOLE" Spó³ka Akcyjna , ul. Strzelców Bytomskich 8, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4013216, faks +48 77 4543656.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radio.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: JEDNOOSOBOWA SPÓ£KA SKARBU PAÑSTWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIA£ÓW REKLAMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego, w okre¶lonym terminie materia³ów reklamowych za okre¶lon± w ofercie cenê. 2. Wykonawca musi zapewniæ dostarczenie produktów do siedziby Zamawiaj±cego w³asnym transportem na swój koszt, a w przypadku reklamowania przez Zamawiaj±cego produktów równie¿ ich odbiór i dostarczenie wolnych od wad produktów. 3. Zamówienie zosta³o podzielone na trzy czê¶ci: I,II,III.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania w.w warunku zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania w.w warunku zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania w.w warunku zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania w.w warunku zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania w.w warunku zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w drodze negocjacji w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych warunkach: a) zmiana unormowañ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê umowy, b) Strony przewiduj± ponadto mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, a tak¿e, gdy zmiany s± korzystniejsze dla Zamawiaj±cego - zmiany o charakterze nieistotnym, c) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) dopuszczalna zmiana umowy z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania zamówienia proponowanego przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystniejsze dla Zamawiaj±cego e) dopuszczalna zmiana umowy je¶li wyst±pi³y dodatkowe niemo¿liwe do przewidzenia warunki przed zawarciem umowy, z powodu si³y wy¿szej, wyst±pienia zdarzenia losowego, je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radio.opole.pl/informacje/przetargi/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: RADIO OPOLE S.A. , 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 8, pok. Nr 116 (Biuro Zarz±du) w godz. 8.00 -15.00..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: RADIO OPOLE S.A. , 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 8, pok. Nr 116 (Biuro Zarz±du) w godz. 8.00 -15.00..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: CZÊ¦Æ I ZAMÓWIENIA - jest wspó³finansowana ze ¦rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013, realizowany w ramach dziedziny wsparcia 2.1 Rozwój przedsiêbiorczo¶ci. Projekt pt. Innowacje z pogranicza- radiowa promocja innowacji na polsko-czeskim pograniczu..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materia³ów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego, w okre¶lonym terminie, materia³ów reklamowych za okre¶lon± w ofercie cenê. 1. Odtwarzacz MP4 Ilo¶æ:114 szt. 2. Mini klawiatura Ilo¶æ:114 szt. 3. Mini g³o¶nik na Bluetooth Ilo¶æ:114 szt. 4. Podgrzewacz do kubków z USB Ilo¶æ:114 szt. 5. D³ugopis z USB Ilo¶æ:228 szt. 6. Mysz bezprzewodowa Ilo¶æ:228 szt. 7. Pamiêæ USB z pod¶wietlanym logo. Ilo¶æ:114 szt. 8. Breloczek ramka cyfrowa 1,5 cala.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materia³ów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego, w okre¶lonym terminie materia³ów reklamowych za okre¶lon± w ofercie cenê. 1.Namiot pneumatyczny 4-no¿ny. Ilo¶æ: 2 szt. 2. Namiot pneumatyczny 5-no¿ny. Ilo¶æ: 1 szt. 3.Balon reklamowy - kula 3m. Ilo¶æ: 2 szt. 4.Balon reklamowy - kula 4m. Ilo¶æ: 2 szt. 5.Namiot stela¿owy 3m x 3m. Ilo¶æ 2 szt. 6.Namiot stela¿owy 4m x 6m. Ilo¶æ: 1 szt. 7.Flagi reklamowe 300. Ilo¶æ: 4 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materia³ów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego, w okre¶lonym terminie materia³ów reklamowych za okre¶lon± w ofercie cenê. 1. Torba Papierowa. Ilo¶æ: 3000 szt. 2. Dmuchana pa³ka. Ilo¶æ: 20000 szt. 3. Baloniki reklamowe. Ilo¶æ: 9000 szt. 4. Pompka elektryczna do dmuchania balonów. Ilo¶æ: 1 szt. 5. Chor±giewki reklamowe. Ilo¶æ: 5000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.