eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaskdostawa nici chirurgicznych, folii operacyjnej i materiałów opatrunkowych do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Łask: dostawa nici chirurgicznych, folii operacyjnej i materiałów opatrunkowych do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 421302 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych, folii operacyjnej i materiałów opatrunkowych do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, folii operacyjnej i materiałów opatrunkowych, zwanych dalej asortymentem, do siedziby Zamawiającego o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane z załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia objętego pakietem zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV: 33141100-1- zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1. Cały asortyment objęty przedmiotowym zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP, to jest posiadać dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednio: - ustawą z dnia 06.09.2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2008 roku Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). - ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). - aktami wykonawczymi do wskazanych wyżej ustaw oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Okres ważności asortymentu nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych leków. Dostawa asortymentu z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z kierownikiem apteki, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 3. Asortyment będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem w ciągu 2 dni od dostarczenia zamówienia. 4. Wybrany Wykonawca zabezpiecza dostawy, z wyjątkiem braku dostępności leku na rynku (zakończenie produkcji, czasowy brak produkcji, wyrejestrowanie). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie o tym fakcie z podaniem przyczyny. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety, gdzie pakiet (zadanie, część zamówienia) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Temat: Dostawa nici chirurgicznych- Pakiet numer 1 - nici wchłanialne Wspólny Słownik Zamówień: 33141100-1 Opis: 1. nić syntetyczne, pleciona ,podtrzymująca tkankę w 25% w 28 dniu po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie miedzy 56 - 70 dniem 2. Syntetyczna plecionka powlekana podtrzymująca tkankę w 50% w 5 dniach po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie do 42 dni 3. Syntetyczna jednowłókninowa nić, podtrzymująca tkankę w 50 % w 42 dniu po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie miedzy 180 - 210 dniem Szczegółowy Opis Zamówienia zawiera załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Dostawa nici chirurgicznych- Pakiet numer 2 - nici niewchłanialne Wspólny Słownik Zamówień: 33141100-1 Opis: 1.Nić syntetyczna poliamidowa 2. Nić syntetyczna polipropylenowa Szczegółowy Opis Zamówienia zawiera załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Dostawa nici chirurgicznych -Pakiet numer 3 Nici różne Wspólny Słownik Zamówień: 33141100-1 Opis: 1.Nić niewchłanialna ,skręcana ,powlekana ,lniana 2. niewchlanialny poliester pleciony ,powlekany silikonowy 3. niewchłanialny poliester niepowlekany 4. Wchłanialny monofilament podtrzymujący tkankę w 50% okolo 13 - 14 dni , wchłaniający się maksymalnie do 90 dni 5. nić niewchłanialna pleciona, powlekana jedwabna 6. wchłanialny szew pleciony z kwasu poliglikowego, powlekany glikonatem podtrzymujący tkankę w 50%, 5 dni wchłaniających się ok. 42 dni 7. wosk kostny (mieszanina czystego wosku pszczelego 70% i wazeliny 30%) Szczegółowy Opis Zamówienia zawiera załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Dostawa folii operacyjnej -Pakiet numer 4 Folie operacyjne Wspólny słownik zamówień 33141100-1 Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Szczegółowy Opis Zamówienia zawiera załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Dostawa materiałów opatrunkowych -Pakiet numer 5 Materiały opatrunkowe Wspólny słownik zamówień 33141100-1 Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Szczegółowy Opis Zamówienia zawiera załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia poszczególnych części zamówienia - pakietów przez wykonawcę. Część zamówienia to 100% pakietu. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych asortymentów, o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. 8.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), - zmian cen urzędowych asortymentu objętego zamówieniem, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wskazane zmiany mogą dotyczyć podwyższenia, obniżenia cen, jak również dodania nowych leków, a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili wejścia życie, ponadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 9.W przypadku zaprzestania produkcji danego produktu asortymentu lub wygaśnięcia jego rejestracji po dacie opublikowania niniejszej SIWZ, Wykonawca przygotowujący ofertę jest zobowiązany do skierowania pytania do zamawiającego o możliwość modyfikacji pakietu. Pytanie musi zostać skierowane nie później niż 6 dni przed upływem terminu do składania ofert. Obligatoryjną formą porozumiewania się jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faxem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia pisemnego drogą listowną . 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1Ustawy), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI.1 SIWZ. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy) .tj.: zrealizowali min. 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim zakresem rzeczowym i wartościowym przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi Zamawiający uzna dostawę asortymentu objętego niniejszym postępowaniem, na kwotę nie mniejszą niż wartość zaoferowanego pakietu. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI. 2 SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 Ustawy), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w VI.3 SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 Ustawy - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.1. 1.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.5. zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie, lub Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą, lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi. Inne zezwolenia, koncesje lub licencje, jeśli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w przypadku prowadzenia działalności objętej zmówieniem - jeżeli dotyczy asortymentu oferowanego przez Wykonawcę. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.2. 2.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 2.2.Wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 5. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.3. 3.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 3.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4 . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.4. 4.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. * oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ należy złożyć tylko jeden raz z zastrzeżeniem punktu XV SIWZ. 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego SIWZ. 5.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 5.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4. 5.3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany asortyment składający się na wybrany pakiet posiada aktualne na czas trwania i realizacji zamówienia świadectwa i dopuszczenia uprawniające do stosowania - załącznik nr 6. 5.4. Próbki oferowanego asortymentu zgodnie z załącznikiem nr 4. 5.5.Parafowany wzór umowy załącznik nr 3. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt.VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków określonych w punkcie V zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl, www.spzozlask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62, 98-100 Łask pokój nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62, 98-100 Łask pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nić syntetyczne, pleciona ,podtrzymująca tkankę w 25% w 28 dniu po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie miedzy 56 - 70 dniem 2. Syntetyczna plecionka powlekana podtrzymująca tkankę w 50% w 5 dniach po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie do 42 dni 3. Syntetyczna jednowłókninowa nić, podtrzymująca tkankę w 50 % w 42 dniu po inplantacji ,wchłaniająca się całkowicie miedzy 180 - 210 dniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. ocena techniczna - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nici niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nić syntetyczna poliamidowa 2. Nić syntetyczna polipropylenowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. ocena techniczna - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nić niewchłanialna ,skręcana ,powlekana ,lniana 2. niewchlanialny poliester pleciony ,powlekany silikonowy 3. niewchłanialny poliester niepowlekany 4. Wchłanialny monofilament podtrzymujący tkankę w 50% okolo 13 - 14 dni , wchłaniający się maksymalnie do 90 dni 5. nić niewchłanialna pleciona, powlekana jedwabna 6. wchłanialny szew pleciony z kwasu poliglikowego, powlekany glikonatem podtrzymujący tkankę w 50%, 5 dni wchłaniających się ok. 42 dni 7. wosk kostny (mieszanina czystego wosku pszczelego 70% i wazeliny 30%).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. ocena techniczna - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Folie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia operacyjna, jałowa, wykonana z ultracienkiego filmu poliuretanowego, matowego, rozciągliwa, przepuszczająca parę wodną, z klejem akrylowym niedrażniącym skóry,do zabezpieczenia aseptyczności przy operacjach chirurgicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. plaster włókninowy z mikro i makroperforacją 2. plaster na tkaninie 3. plaster wykonany z elastycznej włókniny z klejem akrylowym 4. plaster z opatrunkiem na włókninie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.