Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Nisko: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 420784 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części i dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części. Praktyka ma na celu zastosowanie i pogłębienie zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy. Część 1: Zorganizowanie 4 stanowisk w branży mechatronicznej, każde pod nadzorem opiekuna (1 stanowisko 3 osobowe i 3 stanowiska 2 osobowe). Praktykę odbywać będzie 9 uczniów technikum elektronicznego - zawód technik mechatronik zgodnie z programem. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 9 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. Opiekun pełni funkcję opiekuna praktyki łącznie nad czterema grupami praktykantów. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w piątki 9, 16, 23, 30 listopada 2012 r. oraz 7 grudnia 2012 r. (4 dni po 6 godzin 30 minut i jeden dzień 6 godzin - łącznie 32 godziny). Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyk: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2012 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 14 grudnia 2012 r. Część 2: Zorganizowanie 2 stanowiska w branży informatycznej, każde pod nadzorem opiekuna (2 stanowiska 3 osobowe). Praktykę odbywać będzie 6 uczniów technikum elektronicznego -zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 6 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. Opiekun pełni funkcję opiekuna praktyki łącznie nad czterema grupami praktykantów w trzech zakładach pracy. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w piątki 9, 16, 23, 30 listopada 2012 r. oraz 7 grudnia 2012 r. (4 dni po 6 godzin 30 minut i jeden dzień 6 godzin - łącznie 32 godziny). Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyki: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad grudzień 2012 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 14 grudnia 2012 r. Część 3: Zorganizowanie 1 stanowiska w branży informatycznej, pod nadzorem opiekuna (1 stanowisko 3 osobowe). Praktykę odbywać będzie 3 uczniów technikum elektronicznego -zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 3 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. Opiekun pełni funkcję opiekuna praktyki łącznie nad czterema grupami praktykantów w trzech zakładach pracy. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w piątki 9, 16, 23, 30 listopada 2012 r. oraz 7 grudnia 2012 r. (4 dni po 6 godzin 30 minut i jeden dzień 6 godzin - łącznie 32 godziny). Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyki: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2012 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 14 grudnia 2012 r. Część 4: Zorganizowanie 1 stanowiska w branży informatycznej, pod nadzorem opiekuna (1 stanowisko 3 osobowe). Praktykę odbywać będzie 3 uczniów technikum elektronicznego -zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 3 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. Opiekun pełni funkcję opiekuna praktyki łącznie nad czterema grupami praktykantów w trzech zakładach pracy. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w piątki 9, 16, 23, 30 listopada 2012 r. oraz 7 grudnia 2012r. (4 dni po 6 godzin 30 minut i jeden dzień 6 godzin - łącznie 32 godziny). Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyki: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad-grudzień 2012 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 14 grudnia 2012 r. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. W ramach projektu, każda ze szkół wdrażać będzie swój program rozwojowy oparty m.in. na organizacji praktyk zawodowych dla uczniów w zakładach pracy. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). Planowany czas podpisania umowy - listopad 2012 r. Praktyka uczniowska wynosi 32 godziny i odbywać się będzie przez 5 dni: 9, 16, 23, 30 listopada 2012 r. oraz 7 grudnia 2012 r. (4 dni po 6 godzin 30 minut i 1 dzień 6 godzin - łącznie 32 godziny) -Wykonawca będzie realizował umowę w wymiarze 32 godzin zgodnie z programem praktyki stanowiącym załącznik do umowy. Praktykę odbywać będą uczniowie klasy 3A - zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. Poniższe wymagania dotyczą wszystkich części zamówienia. 1. Podmioty przyjmujące uczniów zapewniają warunki materialne do realizacji praktyki, a w szczególności: 1) przygotowanie i wyposażenie stanowiska odbywania praktyki zgodnie z branżą, w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bhp i ppoż., 2) odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej oraz środki higieny osobistej przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, 3) pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, 4) nieodpłatne posiłki profilaktyczne i napoje przysługujące na danym stanowisku pracy, zgodnie z przepisami w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, 5) dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno - bytowych, 6) wyznaczenie przedstawiciela zakładu pracy na czas odbywania praktyki, 7) przeszkolenie praktykantów pod względem bhp i ppoż., 8) dowóz uczniów z zakładu macierzystego do miejsc faktycznego odbywania praktyki (jeśli dotyczy), 2. W ramach realizacji zadania przewiduje się monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy a w szczególności: - dbanie o zachowanie przepisów BHP, - podejmowanie działań zaradczych w przypadku zgłaszanych problemów przez praktykantów lub przedsiębiorców, - kontrola dzienniczków praktyki, - hospitowanie praktyk w miejscu ich realizacji, Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia (np. listy obecności uczniów) zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 6). W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w niniejszej Specyfikacji. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia, których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawcy wykonują własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Doposażenie jednostek OSP i służb komunalnych GiM Nisko w sprzęt do działań ratowniczych i kryzysowych. Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Zakup i dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego dla ZS w Jeżowem, ZS w Rudniku nad Sanem oraz RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Budowa drogi gminnej ul. Kochanowskiego w Racławicach
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku.
- Usługa dowozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku w 2026 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1069R DW 858 - Krzeszów polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Hucisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Drzewniaku"
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - pomoc w nauce
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





