Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Gdańsk: Dostawa paliw do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku
Numer ogłoszenia: 42062 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, fax 058 3094634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systematyczne, zgodne z potrzebami Zamawiającego, bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych (dostawa) tj. etyliny bezołowiowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, w roku 2008r, w ilościach określonych poniżej tj.: etylina bezołowiowa (Pb 95) - 6456 litrów olej napędowy - 18723 litrów Paliwo musi spełniać wymogi aktualnie obowiązujących Polskich Norm, oraz spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r (Dz. U. z 2005r, Nr 216, poz.1825). Winno też posiadać świadectwo jakości dla określonej partii odpowiedniego rodzaju paliwa. Tankowanie paliwa obejmować będzie 12 pojazdów w tym 9 zasilanych ON a 3 zużywające benzynę bezołowiową Pb 95. Paliwo zapewni ciągłość pracy środków transportu i umożliwi wypełnianie statutowych zadań Zamawiającego tj. między innymi zadań kontrolnych oraz wynikających z prowadzonego monitoringu środowiska. Wymagania istotne dla Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca musi posiadać stacje paliw zlokalizowane w promieniu nie przekraczającym 5 (pięciu) kilometrów od niżej wymienionych siedzib Zamawiającego: 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293 76-200 Słupsk, ul. Kniaziewicza 30 a także stacje zlokalizowane na terenie objętym działalnością poszczególnych jednostek tj.: a)dla WIOŚ w Gdańsku - powiaty wejherowski, pucki, kartuski, kościerski, gdański, starogardzki, tczewski, nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński, b)dla Delegatury WIOŚ Gdańsk z siedzibą w Słupsku - powiaty słupski, lęborski, bytowski, człuchowski, chojnicki. 2.Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości rozliczania i dokumentowania tankowania pojazdów Zamawiającego za pomocą kart elektronicznych, wydawanych indywidualnie na poszczególne pojazdy, które określać będą między innymi jego markę i numer rejestracyjny. 3.Tankowanie paliw na stacjach Wykonawcy powinno być realizowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów stanowiących własność Zamawiającego. 4.Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa do kanistrów. Sprzedaż będzie się odbywać wyłącznie na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5.Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów Zamawiającego objętych dostawą paliw, wynikającą z wymiany posiadanego taboru. 6.Dostawy do środków transportu WIOŚ będą realizowane systematycznie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający nabywał będzie paliwo do czasu wykorzystania, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, określonego w umowie limitu poszczególnych rodzajów paliw płynnych, bądź wyczerpania się kwoty ustalonej na ten cel w planie finansowym Zamawiającego na rok 2008. 7.Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji Wykonawcy w dniu tankowania, na której dokonano bezgotówkowej transakcji, pomniejszonych o ewentualny rabat wynikający z oferty Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca udzieli rabatu, obowiązywał on będzie przez cały okres trwania umowy. 8. Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa na stacjach paliw czynnych całą dobę, siedem dni w tygodniu. 9. Faktury za transakcje dokonywane przy użyciu kart elektronicznych winny być wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu (w cyklu dwutygodniowym). Należność realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 10.Wykonawca winien zagwarantować możliwość zakupu materiałów eksploatacyjnych do pojazdów Zamawiającego ( płyny do spryskiwaczy, oleje, żarówki, kosmetyki samochodowe, itp.). 11.Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących Polskich Norm, oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r (Dz. U. z 2005r, Nr 216, poz. 1825). 12.Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo. 13.Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji zakupów w pełnym zakresie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia,nie spełnia - na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający wymaga także, aby pod rygorem odrzucenia oferty, Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy Wykonawcy - stanowiący zał. 1 do siwz, b) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - stanowiący zał. 2 c) Pełnomocnictwo w oryginale, potwierdzające jego zakres i uprawnienia osób (o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentu rejestracyjnego tj. KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej), podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293, sekretariat - pok. nr 37.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
- Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Ekoprzedsiębiorstwa Sp. z o.o. w Mielnie w latach 2026 - 2027"
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





