Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jarosław: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisław Markiewicza w Jarosławiu, do kontaktów: Andrzej Kępka, Edward Zawora, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, fax 016 6244612, e-mail: administracja@pwszjar.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwszjar.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jarosław, ul. Czarnieckiego 16. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, serwerów, drukarek, skanerów, projektorów, oprogramowania oraz drobnego sprzętu komputerowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - przedstawienie certyfikatów na sprzęt komputerowy i urządzenia objęte przetargiem potwierdzających, że Producent sprzętu spełnia wymagania norm PN-EN ISO 9001:2001, TCO'99 lub równoważnych - przedstawienie certyfikatów lub oświadczeń producentów systemu operacyjnego potwierdzających o kompatybilności oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym MS Win i Linux - zapewnienie minimalnych warunków serwisu - przedstawienie certyfikatów na sprzęt komputerowy i urządzenia objęte przetargiem potwierdzających, że Producent sprzętu spełnia wymagania norm PN-EN ISO 9001:2001, TCO'99 lub równoważnych - przedstawienie certyfikatów lub oświadczeń producentów systemu operacyjnego potwierdzających o kompatybilności oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym MS Win i Linux - zapewnienie minimalnych warunków serwisu - zapewnienie prowadzenia serwisu pogwarancyjnego dostarczonego sprzętu tj. zestawów komputerowych, serwerów, notebooków - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu dot. zestawy komputerowe, serwery, notebooki, drukarki lub równoważny 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 8 000 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy- 5% ceny oferowanej brutto 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada środki finansowe własne lub pochodzące z kredytu łącznie w wysokości nie niższej niż 100% ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia. - Zrealizowali jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego /komputery, drukarki, notebooki/ o wartości netto min 400 000 zł. - Posiadają certyfikaty na sprzęt komputerowy i urządzenia objęte przetargiem potwierdzających, że Producent sprzętu spełnia wymagania norm PN-EN ISO 9001:2001, TCO'99 lub równoważnych - Posiadają certyfikaty lub oświadczenia producentów systemu operacyjnego potwierdzających o kompatybilności oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym MS Win i Linux - zapewnią minimalne warunki serwisu: serwis prowadzony w siedzibie Zamawiającego; czas reakcji serwisu na zgłoszenia usterki zestawu 2 godziny robocze, niezwłocznie rozpoczęcie naprawy u Zamawiającego; maksymalny czas naprawy: 24 godziny robocze od momentu rozpoczęcia naprawy; jeśli czas naprawy przekracza 48 godzin dostarczenie jednostki zastępczej; koszty dojazdu do Zamawiającego pokrywa Wykonawca; zapewnienie w ramach serwisu opieki technicznej przez Wykonawcę w zakresie prowadzenia doradztwa i rozwiązywania problemów sprzętowych - dot. sprzęt komputerowy, notebooki, serwery (na potwierdzenie wymogu należy dołączyć do oferty dokument wydany przez Producenta sprzętu dla Wykonawcy); w przypadku wystąpienia awarii jednostki centralnej, której naprawa nie jest możliwa u Zamawiającego Wykonawca pozostawia dysk twardy z w/w jednostki w siedzibie Zamawiającego. - Wykażą się minimum 3 pracownikami serwisu legitymującymi się min. 3-letnim stażem pracy na tym stanowisku oraz minimum 1 pracownikiem /konsultantem/ delegowanym do stałych kontaktów /w godzinach pracy/ z pracownikami Uczelni. - zapewnią prowadzenie serwisu pogwarancyjnego dostarczonego sprzętu tj. zestawów komputerowych, serwerów, notebooków Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy łącznie w wysokości nie niższej niż 100% ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanej w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. /komputery, drukarki, notebooki/ o wartości netto min 400 000 zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - zapewnienie prowadzenia serwisu pogwarancyjnego dostarczonego sprzętu tj. zestawów komputerowych, serwerów, notebooków - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich prac
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 90 2. termin gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszjar.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 11:30, Rektorat PWSZ, ul. Czarnieckiego 16 / sekcja techniczna, parter, pokój nr 10/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1782R Czelatyce - Tuligłowy w miejscowości Tuligłowy - budowa chodnika
- Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego.
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- Dostawa drukarki monochromatycznej do IHAR-PIB, Oddział w Bydgoszczy
- Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nysie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.