Ogłoszenie z dnia 2025-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00506711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
- 2025/BZP 00518071/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN.” MAŁOPOLSKI DWÓR- „ZIELONA” ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO – GOSPODARCZYCH” DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Sądeckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 56
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4417708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.sacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c7eb607-f592-449f-9c18-323a35313c4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Tarnowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730007651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rynek@muzeum.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.tarnow.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum- Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382071496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: galeria@gorlice.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gorlice.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282146484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podzamcze
1.5.2.) Miejscowość: Wygiełzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mmz.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mmz.info.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum- Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73510200718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zubrzyca Górna
1.5.2.) Miejscowość: Zubrzyca Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-484
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orawa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orawa.eu
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750004471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senacka
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mak@ma.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN.” MAŁOPOLSKI DWÓR- „ZIELONA” ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO – GOSPODARCZYCH” DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7eb607-f592-449f-9c18-323a35313c4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00603972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129052/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa prawna projektu partnerskiego pn. Małopolski dwór- " zielona odnowa i odbudowa zabytków oraz adaptacja dla nowych funkcji społeczno - gospodarczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, Priorytet FEMP.05, Działanie FEMP.05.172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, jako Lidera projektu oraz na rzecz wszystkich Partnerów uczestniczących w projekcie, kompleksowej obsługi prawnej w ramach projektu partnerskiego „Małopolski dwór – zielona odnowa i odbudowa zabytków i adaptacja dla nowych funkcji społeczno-gospodarczych” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, Priorytet FEMP.05, Działanie FEMP.05.17., w zakresie prawa krajowego ( w szczególności z dziedziny prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, praw autorskich i pokrewnych, prawa budowlanego, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej ) oraz regulacji unijnych, w szczególności aktualnych wytycznych i rozporządzeń dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, Priorytet FEMP.05, Działanie FEMP.05.17 – zwanej dalej jako „Kompleksowa obsługa prawna projektu partnerskiego Małopolski dwór – „zielona” odnowa i odbudowa zabytków i adaptacja dla nowych funkcji społeczno-gospodarczych”
Zakres i warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w opisie stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudia Basta – Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343016642
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wojciech Rusnarczyk - Kancelaria Radcy Prawnego
Marcin Bucki - Kancelaria Radcy Prawnego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Klaudia Basta - Kancelaria Radcy Prawnego
jakie przetargi wygrała firma
Klaudia Basta - Kancelaria Radcy Prawnego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-06-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć o charakterze wykładowo - warsztatowym z pierwszej pomocy przedmedycznej dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
- Sukcesywna sprzedaży i dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu w 2026 roku
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47.
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Warszawie w zakresie bieżącej obsługi prawnej
- "Dodatkowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Zdroje" w Szczecinie"
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Obsługa prawna: Referatu Zamówień Publicznych i Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





