eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowice › Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych Gminy Bobrowice w 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Bobrowice: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych Gminy Bobrowice w 2010r.
Numer ogłoszenia: 420374 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowice , Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice, woj. lubuskie, tel. 068 3913280, faks 068 3913284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych Gminy Bobrowice w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu dzieci i młodzieży do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Bobrowice w roku 2010 w formie zakupu biletów miesięcznych. CPV: 60.11.20.00-6 2.1. Bilety miesięczne (ok. 238szt.) winny upoważniać do przejazdu dzieci i uczniów: a) do Przedszkola Samorządowego w Dychowie b) do Szkoły Podstawowej w Dychowie c) do Przedszkola Samorządowego w Bobrowicach d) do Szkoły Podstawowej w Bobrowicach e) do Gimnazjum w Bobrowicach 2.2. Trasy przewozu: a) Wełmice - Przychów - Janiszowice - Bobrowice przedszkole - Bobrowice szkoła b) Strużka - Dęby - Dachów - Barłogi - Bobrowice przedszkole - Bobrowice szkoła c) Tarnawa Krośnieńska - Kosierz - Kukadło - Żarków - Chojnowo - Bobrowice przedszkole - Bobrowice szkoła d) Chromów godz. 7.10 - szkoła Dychów (+przedszkole) - Bronków - Brzezinka - szkoła Dychów (+przedszkole) - szkoła Bobrowice 2.3. Wszystkie dzieci i młodzież winne być dowiezione do placówek oświatowych co najmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć. 2.3.1. W Zespole Szkół Samorządowych w Bobrowicach (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum): a) zajęcia lekcyjne rozpoczynane są o godzinie 8.00 b) odwozy: - kierunek Wełmice 12:30 (+ przedszkole), 14:30, 15:15 - kierunek Żarków i Tarnawa Krosnieńska: 12:30 (+ przedszkole), 14:30, 15:15 - kierunek Bronków: 13:30, 14:30, 15:15 2.3.2. W Zespole Szkół Samorządowych w Dychowie a) zajęcia lekcje rozpoczynane są o godzinie 7.50. b) odwóz : 13.35, 14.35 2.4. W ramach usługi wykonawca zapewni opiekę w czasie przewozu dzieci i młodzieży z uwzględnieniem, że Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w okresie od 4.01.2010r. do 25.06.2010r. na trasie Bobrowice - Janiszowice - Przychów - Wełmice 2.5. Szczegółową liczbę dzieci dowożonych z poszczególnych miejscowości zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.6. Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. 2.7. Dowóz uczniów winien odbywać się pojazdami o liczbie miejsc zapewniającej bezpieczny przewóz dzieci i uczniów. Wykonawca winien przez cały okres obowiązywania umowy posiadać minimum 3 sprawne technicznie autobusy. Na trasie do Wełmic Wykonawca zapewni autobus posiadający minimum 70 miejsc siedzących. 2.8. Bilety winne być dostarczane do Zespołu Szkół Samorządowych w Bobrowicach, do Zespołu Szkół Samorządowych w Dychowie oraz do Przedszkola Samorządowego w Bobrowicach. 2.9. Imienne listy dowożonych dzieci (z wyszczególnieniem placówek oświatowych) przekazane zostaną wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy na wykonanie zamówienia. 2.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci i młodzieży, wynikające ze zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, zmiany planów lekcji 2.11. Autobusy Wykonawcy uczestniczące w dowozach musza mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 2.12. Każdy autobus winien być wyposażony w kasę fiskalną, umożliwiająca nabywanie biletów i przejazd osobom trzecim. 2.13. Zamawiający zaleca wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, a w szczególności posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego. ( ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 1, 4, 6 i 7 SIWZ) 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponuje kierowcami (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 2 SIWZ) b) zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie usługi o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dowozy i odwozy dzieci, młodzieży lub uczniów do szkół, o wartości co najmniej 130.000zł brutto każda w okresie roku. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 5 SIWZ) c) wykonawca dysponuje autobusem posiadającym nie mniej niż 70 miejsc siedzących (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 5 SIWZ) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiada polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000zł : (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 8 SIWZ) 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. (ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 1-9 SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.3 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt. 1 i 4 musi spełniać każdy z wykonawców z osobna, warunki określone w pkt.2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Zgodnie z art.23 ustawy wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 3. Oświadczenie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7 Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego- zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym tj. Dz.U. z 2007r. Nr 125,poz.874)) 9. Polisę, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, a w przypadku korzystania z innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Nie załączenie do oferty wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń określonych w niniejszym rozdziale w punktach 6.1 - 6.9 lub pełnomocnictw z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania, Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowice nr 131 66-627 Bobrowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Bobrowice nr 131 66-627 Bobrowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.