Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Wałcz: Dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych
Numer ogłoszenia: 420184 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych typu: APA-5D, AKZS-75M, UKS-400, w asortymencie przedstawionym w tabeli w Rozdziale IV SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-0, 42.12.40.00-4, 34.31.25.00-2, 38.41.00.00-2, 42.13.11.47-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia inny niż żądany przez Zamawiającego jest współzamienny - w przypadku zaoferowania produktów współzamiennych - załącznik nr 5 (oświadczenie składają tylko Wykonawcy, którzy oferują produkty współzamienne)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiana numerów katalogowych, indeksów, symboli)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz. Dokumenty odpłatne 0,15 PLN za jedną stronę+koszty przesyłki w przypadku odbioru innego niż osobisty. Prosbę o SIWZ przesłać na adres wskazany powyżej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiajacego w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz - Kancelaria Jawna. Otwarcie ofert - budynek nr 1 w dniu 05/11/2012r. o godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wtyczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WTYCZKA SZRA-250MŁK w ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mikrowyłączników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROWYŁĄCZNIK MPO-5 w ilości 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa uszczelek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USZCZELKA FIBROWA POK.BAT.OSUSZ.58-48 w ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa manometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MANOMETR M-60-R 250MPA w ilości 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wodzików dwudzielnych tłoka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WODZIK DWUDZIELNY TŁOKA SB-60-23 w ilości 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa termometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOMETR TPK-60-3M w ilości 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zaworu bezpieczeństwa V stop..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA V STOP. ZSP-809-51 w ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.47-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa zaworu bezpieczeństwa I stop..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA I STOP. ZSP-809-40 w ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.47-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa zaworu bezpieczeństwa II stop..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA II STOP. ZSP-809-41 w ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.47-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zaworu bezpieczeństwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA 5Ł91-SB-0321 w ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.47-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa podkładek miedzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADKA MIEDZIANA 27X32 w ilości 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa podkładek miedzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADKA MIEDZIANA 22X30 w ilości 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa podkładek miedzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADKA MIEDZIANA 22X32 w ilości 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa podkładek miedzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADKA MIEDZIANA 10X16X1 DIN-7603A w ilości 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa podkładek miedzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADKA MIEDZIANA 14X29X2 w ilości 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa zaworu V stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWÓR V STOPNIA ZSP-401-6-1 w ilości 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni
- Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2025/2026 - przewozy regularne
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025/2026"
- Zakup pojazdu elektrycznego oraz zakup i montaż stacji ładowania dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Wałczu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa plotera frezarskiego, kolektora słonecznego, urządzeń do diagnostyki samochodowej oraz środków ochronnych - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni mechatroniki w celu realizacji zajęć praktycznych (7 części)
- Zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
- "Organizacja Mobilnych laboratoriów metrologicznych"
- Dostawa wyposażenia pralni w SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa bufora załadunkowego z bębnem formującym
więcej: Uszczelki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.