Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Miechów: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 419586 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2012/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2012/2013. Zad.1- Dostawa 500 Mg soli drogowej niezbrylającej DR do zimowego utrzymania dróg wg wymagań PN-86/c 84081/02 na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa. Zad.2- Dostawa 3000 Mg piasku do zimowego utrzymania dróg na składowisko w Książu Wlk. k. Miechowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 Pzp (zał. do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia / nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (zał. do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę związaną z dostarczeniem: dla zad.1 soli w ilości 200Mg , dla zad.2 piasku w ilości 1500Mg oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia / nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi netto i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia brutto
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej, anomalia pogodowe (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożary, powodzie, ulewne deszcze powodujące podtopienia), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np.: - wykopaliska archeologiczne itp. uniemożliwiające wykonywanie robót. - w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na termin realizacji umowy, - zmiany (zwiększenia) zakresu robót przez Zamawiającego. - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku Vat. W trakcie realizacji zadania dopuszcza się zmianę podwykonawcy robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
32-200 Miechów
ul. Warszawska 11
tel./fax (41) 38- 318- 27,
(41) 38- 307- 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie 32-200 Miechów ul. Warszawska 11 tel./fax (41) 38- 318- 27, (41) 38- 307- 42, Sekretariat pok. nr1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.1- Dostawa 500 Mg soli drogowej niezbrylającej DR do zimowego utrzymania dróg wg wymagań PN-86/c 84081/02 na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1- Dostawa 500 Mg soli drogowej niezbrylającej DR do zimowego utrzymania dróg wg wymagań PN-86/c 84081/02 na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2- Dostawa 3000 Mg piasku do zimowego utrzymania dróg na składowisko w Książu Wlk. k. Miechowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2- Dostawa 3000 Mg piasku do zimowego utrzymania dróg na składowisko w Książu Wlk. k. Miechowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
- Przebudowa schodów terenowych Starostwa Powiatowego w Miechowie przy ul. Racławickiej 12, 32-200 Miechów
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.