eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Szczecin: Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy
Numer ogłoszenia: 419410 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj: część I - Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim ul. Obrońców Westerplatte 3 część II - Komenda Powiatowa Policji w Gryficach ul. Mickiewicza 19 część III - Komenda Powiatowa Policji w Łobzie ul. Wojska Polskiego 2 część IV - Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Santocka 36 2. Szczegółowy opis ww części przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do siwz nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4. 3. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a) Meble wykonane z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieny E1, drewnopodobnej, odpornej na odbarwienia, odkształcenia, zarysowania i wilgoć, b) MEBLE PRZEZNACZONE DO DŁUGOTRWAŁEGO UŻYTKOWANIA W OBIEKCIE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ c) Blaty biurek, stołów, kontenerów oraz wieńce szaf, szafek wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25 mm, d) Stelaże, korpusy i półki ( z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18 mm, e) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne wystepujące w meblach oklejone ABS o grubości 2 mm, f) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych g) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykających h) Plecy szafek HDF minimum 3 mm, i) Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze PCV, j) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe w kolorze satyna, montowane 2-punktowo, w rozstawie 130 mm, k) W górnym lewym narożniku blatu wykonać przelotki na kable, l) W szafce pod zlewozmywak wycięte otwory w blatach pod zlewozmywak, m) Tkanina obiciowa musi odpowiadać następującym normom: wytrzymałość na ścieranie, mechacenie, wytrzymałość na rozciąganie, przesuwalność nitek, odporność na światło n) Wszystkie biurka, krzesła, fotele obrotowe muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku ( Dz.U.Nr 148, poz.973) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił całkowitej gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim ul. Obrońców Westerplatte 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.BOGMAR Meble, ul. Narzędziowa 35, 70-807 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40421,49

  • Oferta z najniższą ceną: 40421,49 / Oferta z najwyższą ceną: 41512,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Komenda Powiatowa Policji w Łobzie ul. Wojska Polskiego 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. BOGMAR Meble, ul. Narzędziowa 35, 70-807 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81219,36

  • Oferta z najniższą ceną: 81219,36 / Oferta z najwyższą ceną: 83359,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Santocka 36

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. BOGMAR Meble, ul. Narzędziowa 35, 70-807 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16991,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19574,22

  • Oferta z najniższą ceną: 19574,22 / Oferta z najwyższą ceną: 20020,71

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.