To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-27
Poznań: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 419330 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393238 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu, ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia łącznie 79 szt. kart (z zastrzeżeniem pkt 5) w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) dla pracowników Zamawiającego, osób towarzyszących oraz dzieci, uprawniających do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu. 2) Karty winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na obszarze województwa wielkopolskiego. 3) Zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, będzie publikowany na stronie internetowej Wykonawcy. 4) Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi w każdym okresie rozliczeniowym. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu się nie zmieniła. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób korzystających z programu sportowo - rekreacyjnego w okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) do liczby : a) zmniejszenie do 20 pracowników, 3 osób towarzyszących, 0 dzieci b) zwiększenie do 80 pracowników, 12 osób towarzyszących, 5 dzieci. 6) Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualna lista dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 7) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 70 obiektów na terenie woj. wielkopolskiego, w tym co najmniej: a) 4 baseny kryte (min. 25m długości) z i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 12 obiektów z siłownią, sauną, fitnessem; c) 1 salę do squash; d) 1 obiekt wyposażony w ściankę do wspinaczki; e) 2 lodowiska; f) 2 groty solne; g) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu sztuk walki; h) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu jogi. a w samym Poznaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 40 obiektów, w tym co najmniej: a) 2 baseny kryte (min. 25m długości) z innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 4 obiekty z siłownią; c) 4 sauny; d) 6 obiektów z fitnessem; e) 1 lodowisko; f) 1 grota solna. 8) Jedno wejście na obiekt sportowy to minimum 60 minut pobytu. 9) Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) planuje zgłosić następującą ilość użytkowników : a) 71 pracowników; b) 8 osób towarzyszących (osoba towarzysząca tj. osoba zgłoszona przez pracownika będąca najbliższym członkiem rodziny tj. małżonek, zstępny, wstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu); c) 0 dzieci (dziecko pracownika w wieku do 15 lat). 2) Maksymalna wartość umowy zawartej z Wykonawcą zostanie ustalona w następujący sposób: (( 80 tj. max. liczba kart dla pracowników x oferta Wykonawcy ) + ( 12 tj. max. liczba kart dla osób towarzyszących x oferta Wykonawcy ) + ( 5 tj. max. liczba kart dla dzieci x oferta Wykonawcy )) x 12 m-cy = maksymalna wartość umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99836,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129780,00
Oferta z najniższą ceną: 129780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-88/25 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem zamrażarek niskotemperaturowych oraz systemu do przechowywania w ciekłym azocie wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Wykoszenie roślinności w płacie siedliska przyrodniczego 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk w obszarze Natura 2000 Jezioro Mnich PLH300029
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz filii w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach ich dzieci oraz osób towarzysz.
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników oraz członków rodzin pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe - zapewnienie imiennych kart do obiektów sportowych - postępowanie nr 59/U
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i członków ich rodzin
- Kompleksowa organizacja i obsługa zamkniętej imprezy integracyjnej dla pracowników Sądu Okręgowego w Kielcach i Sądów Rejonowych prowadzących wspólną działalność socjalną z Sądem Okręgowym w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





