To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-27
Poznań: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 419330 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393238 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu, ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia łącznie 79 szt. kart (z zastrzeżeniem pkt 5) w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) dla pracowników Zamawiającego, osób towarzyszących oraz dzieci, uprawniających do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu. 2) Karty winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na obszarze województwa wielkopolskiego. 3) Zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, będzie publikowany na stronie internetowej Wykonawcy. 4) Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi w każdym okresie rozliczeniowym. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu się nie zmieniła. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób korzystających z programu sportowo - rekreacyjnego w okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) do liczby : a) zmniejszenie do 20 pracowników, 3 osób towarzyszących, 0 dzieci b) zwiększenie do 80 pracowników, 12 osób towarzyszących, 5 dzieci. 6) Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualna lista dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 7) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 70 obiektów na terenie woj. wielkopolskiego, w tym co najmniej: a) 4 baseny kryte (min. 25m długości) z i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 12 obiektów z siłownią, sauną, fitnessem; c) 1 salę do squash; d) 1 obiekt wyposażony w ściankę do wspinaczki; e) 2 lodowiska; f) 2 groty solne; g) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu sztuk walki; h) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu jogi. a w samym Poznaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 40 obiektów, w tym co najmniej: a) 2 baseny kryte (min. 25m długości) z innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 4 obiekty z siłownią; c) 4 sauny; d) 6 obiektów z fitnessem; e) 1 lodowisko; f) 1 grota solna. 8) Jedno wejście na obiekt sportowy to minimum 60 minut pobytu. 9) Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) planuje zgłosić następującą ilość użytkowników : a) 71 pracowników; b) 8 osób towarzyszących (osoba towarzysząca tj. osoba zgłoszona przez pracownika będąca najbliższym członkiem rodziny tj. małżonek, zstępny, wstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu); c) 0 dzieci (dziecko pracownika w wieku do 15 lat). 2) Maksymalna wartość umowy zawartej z Wykonawcą zostanie ustalona w następujący sposób: (( 80 tj. max. liczba kart dla pracowników x oferta Wykonawcy ) + ( 12 tj. max. liczba kart dla osób towarzyszących x oferta Wykonawcy ) + ( 5 tj. max. liczba kart dla dzieci x oferta Wykonawcy )) x 12 m-cy = maksymalna wartość umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99836,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129780,00
Oferta z najniższą ceną: 129780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Rewaloryzacja wewnętrznego dziedzińca - wirydarza SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach
- Wymiana ogrodzenia
- Dostawa nowego samochodu 7 - osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
- Usługi wykonania omłotu rzepaku ozimego, pszenicy ozimej oraz żyta w sezonie żniwnym roku 2025
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne w Klubie Seniora dla uczestników projektu pn.: "Senior w Centrum - utworzenie i funkcjonowanie Klubu Seniora w Gminie Słupno"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW - II POSTĘPOWANIE
- Organizacja jubileuszowej imprezy integracyjnej dla pracowników ZWiK w 2025 roku
- "Organizacja kolonii nad morzem dla dzieci ze świetlic środowiskowych"
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na Pływalni Miejskiej Winogrady
- Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu pn. Pozytywna przyszłość PLUS(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.