eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Poznań: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 393238 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu , ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na sukcesywną dostawę kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego przez pracowników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia łącznie 79 szt. kart (z zastrzeżeniem pkt 5) w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) dla pracowników Zamawiającego, osób towarzyszących oraz dzieci, uprawniających do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu. 2) Karty winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na obszarze województwa wielkopolskiego. 3) Zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, będzie publikowany na stronie internetowej Wykonawcy. 4) Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi w każdym okresie rozliczeniowym. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu się nie zmieniła. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób korzystających z programu sportowo - rekreacyjnego w okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) do liczby : a) zmniejszenie do 20 pracowników, 3 osób towarzyszących, 0 dzieci b) zwiększenie do 80 pracowników, 12 osób towarzyszących, 5 dzieci. 6) Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualna lista dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 7) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 70 obiektów na terenie woj. wielkopolskiego, w tym co najmniej: a) 4 baseny kryte (min. 25m długości) z i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 12 obiektów z siłownią, sauną, fitnessem; c) 1 salę do squash; d) 1 obiekt wyposażony w ściankę do wspinaczki; e) 2 lodowiska; f) 2 groty solne; g) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu sztuk walki; h) 1 obiekt oferujący zajęcia z zakresu jogi. a w samym Poznaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 40 obiektów, w tym co najmniej: a) 2 baseny kryte (min. 25m długości) z innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) 4 obiekty z siłownią; c) 4 sauny; d) 6 obiektów z fitnessem; e) 1 lodowisko; f) 1 grota solna. 8) Jedno wejście na obiekt sportowy to minimum 60 minut pobytu. 9) Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych. 10) Szczegóły i warunki oferty Wykonawca powinien przedstawić w regulaminie świadczenia usługi dostarczonym wraz z ofertą. 11) Regulamin, o którym mowa w pkt 12 stanowić będzie integralną część umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega jednak, iż w przypadku sprzeczności regulaminu z SIWZ, w sprawach spornych (kolizyjnych) stosuje się przepisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) planuje zgłosić następującą ilość użytkowników : a) 71 pracowników; b) 8 osób towarzyszących (osoba towarzysząca tj. osoba zgłoszona przez pracownika będąca najbliższym członkiem rodziny tj. małżonek, zstępny, wstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu); c) 0 dzieci (dziecko pracownika w wieku do 15 lat). 2) Maksymalna wartość umowy zawartej z Wykonawcą zostanie ustalona w następujący sposób: (( 80 tj. max. liczba kart dla pracowników x oferta Wykonawcy ) + ( 12 tj. max. liczba kart dla osób towarzyszących x oferta Wykonawcy ) + ( 5 tj. max. liczba kart dla dzieci x oferta Wykonawcy )) x 12 m-cy = maksymalna wartość umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający w stosunku do uczestników występujących wspólnie wymaga załączenia do oferty pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich członków i pełnomocnika określającego m. in.: a) temat postępowania; b) wykonawców biorących udział w złożeniu oferty wspólnej; c) wyznaczenie pełnomocnika; d) zakres umocowania pełnomocnika (np. do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena karty dla osoby towarzyszącej - 10
  • 3 - Cena karty dla dziecka - 5
  • 4 - Ilość placówek honorujących karty Wykonawcy na terenie województwa wielkopolskiego - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie zawartej z Wykonawcą: a) skrócenie okresu obowiązywania umowy - Po upływie 4 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy każdej ze stron przysługiwać będzie prawo rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia przypadającym na koniec miesiąca kalendarzowego. b) zmiana stawki VAT - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (wyrażonego w kwocie brutto) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim dokonana zostanie automatycznie z chwilą wejścia w życie stosownych postanowień ustawy bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Dział Spraw Ogólnych pok. 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Sekretariat Urzędu pok.213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.