Ogłoszenie z dnia 2011-03-11
Wałcz: Wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków: Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości będących w zarządzie TBS sp. z o.o. w Wałczu, Małych Wspólnot tj. do 7-miu i poniżej 7-miu lokali, w których TBS sp. z o.o. w Wałczu zarządza zasobem komunalnym
Numer ogłoszenia: 41928 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu , ul. Budowlanych 9/2, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2585053, faks 67 2585054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbswalcz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tbswalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków: Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości będących w zarządzie TBS sp. z o.o. w Wałczu, Małych Wspólnot tj. do 7-miu i poniżej 7-miu lokali, w których TBS sp. z o.o. w Wałczu zarządza zasobem komunalnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków: Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości będących w zarządzie TBS sp. z o.o. w Wałczu, Małych Wspólnot tj. do 7-miu i poniżej 7-miu lokali, w których TBS sp. z o.o. w Wałczu zarządza zasobem komunalnym, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (DZ.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych wraz ze świadectwami kwalifikacyjnymi typu E i D
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz informacyjny i formularz szczegółowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS sp. z o.o. w Wałczu
ul. Budowlanych 9/2
78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 12:15, miejsce: TBS sp. z o.o. w Wałczu ul. Budowlanych 9/2 78-600 Wałcz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi w zakresie przeglądów, dozorach technicznych gaśnic, przeglądach, pomiarach hydrantów, badaniach węży w kompleksie Zamawiającego 10.WSK z P SP ZOZ przy ul. Skromnej 5 w Bydgoszczy.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Pawłów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





