Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Staszów: pomoc techniczna w pierwszej fazie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o., do kontaktów: Jan Krygowski - po Kierownik JRP, ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642641, fax 015 8642643, e-mail: sekretariat@pgkim.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.staszow.pgkim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna w pierwszej fazie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Staszów, ul. Wojska Polskiego 3; 28-200 Staszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym kompletną dokumentację przetargową zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych jak również rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1564/2005 z dnia 07.09.2005 r. oraz Dyrektywami 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dla pięciu kontraktów realizowanych w ramach Grupy Projektów \Sanitacja rzeki Czarnej Staszowskiej - wykonanie kanalizacji sanitarnej dla gmin: Połaniec, Staszów i Rytwiany\, jak i z zasadami ustanowionymi przez NFOŚiGW dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności obejmującej: 1.Kontrakt I Budowa systemu kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków i budową oczyszczalni wód deszczowych w gminie Połaniec - Kontrakt wg Warunków Kontraktu dla Budowy, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłum. 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 - FIDIC czerwony. 2.Kontrakt II Dostawy pompowni i urządzeń płuczących dla kanalizacji ciśnieniowej - kontrakt na warunkach prawa polskiego. 3.Kontrakt III Budowa i modernizacja systemu kanalizacji sanitarnej gminy Staszów - Kontrakt wg Warunków Kontraktu dla Budowy, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłum. 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 - FIDIC czerwony. 4.Kontrakt IV Projektowanie ibudowa systemu kanalizacji sanitarnej gminy Staszów - miejscowości: Podmaleniec, Mostki, Sztombergi, Wiśniowa, Wiśniowa Poduchowna - Kontrakt wg Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłum. 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 z modyfikacją KE (w uzgodnieniu z FIDIC) z 2003 roku wprowadzającą kryterium kosztu eksploatacyjnego (OPEX) - FIDIC żółty. 5.Kontrakt V Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Kłoda, Szczeka, Niedziałki i Rytwiany - Kontrakt wg Warunków Kontraktu dla Budowy, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłum. 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 - FIDIC czerwony. Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym warunki kontraktów na realizację robót budowlanych, projektowanie i realizację robót budowlanych, dostawę, wymagań technicznych stawianych wykonawcom i kryteriów wyboru ofert. Dla kontraktu IV opracuje program funkcjonalno - użytkowy zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dla kontraktów I, III, V Zamawiający posiada dokumentację projektową, STWiORB, BIOZ, zaktualizowane kosztorysy inwestorskie i przedmiary oraz posiada ich elektroniczną wersję. Dla kontraktu II Zamawiający posiada dokumentację obejmującą zestawienie urządzeń. Dokumentacja przetargowa dla każdego kontraktu zostanie dostarczona Zamawiającemu w 3 egzemplarzach wersji papierowej i 1 egzemplarzu wersji elektronicznej na płycie CD. Wykonawca będzie wprowadzał poprawki na etapie opiniowania dokumentacji zNFOŚiGW oraz będzie brać udział w procedurach przetargowych (jako ekspert) organizowanych przez Podmioty odpowiedzialne za realizację poszczególnych projektów wchodzących w skład projektu grupowego (POZR), aż do czasu podpisania umów z Wykonawcami kontraktów I-V. Powyższą dokumentację przetargową należy opracować w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy. Przewiduje się zakończenie procedury przetargowej do 31.12.2007 r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym kompletną dokumentację przetargową zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych jak również rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1564/2005 z dnia 07.09.2005 r. oraz Dyrektywami 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dla pięciu kontraktów realizowanych w ramach Grupy Projektów \Sanitacja rzeki Czarnej Staszowskiej - wykonanie kanalizacji sanitarnej dla gmin: Połaniec, Staszów i Rytwiany\, jak i z zasadami ustanowionymi przez NFOŚiGW dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności obejmującej kontrakty od I-V. Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym warunki kontraktów wg FIDIC na realizację robót budowlanych, projektowanie i realizację robót budowlanych, dostawę, wymagań technicznych stawianych wykonawcom i kryteriów wyboru ofert. Dla kontraktu IV opracuje program funkcjonalno- użytkowy zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja przetargowa dla każdego kontraktu zostanie dostarczona Zamawiającemu w 3 egzemplarzach wersji papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD. Wykonawca będzie wprowadzał poprawki na etapie opiniowania dokumentacji zNFOŚiGW, oraz będzie brać udział w procedurach przetargowych (jako ekspert) organizowanych przez Podmioty odpowiedzialne za realizację poszczególnych projektów wchodzących w skład projektu grupowego (POZR), aż do czasu podpisania umów z Wykonawcami kontraktów I-V. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7000 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać wszystkie wymogi określone poniżej. Brak spełnienia któregokolwiek warunku, o którym mowa w pkt III.2 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 10 pracowników, w tym co najmniej 5 inżynierów (w branży sanitarnej - 2, budowlanej - 1, elektrycznej i automatyki procesów - 1, drogowej - 1) i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 3 osób. b)wskaże do wykonania niniejszego zamówienia wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Zespołu -wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, -minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 5 lat na stanowisku kierowniczym, -osoba dysponująca doświadczeniem w zakresie zarządzania, nadzorowania, kierowania i rozliczania projektów - udział w minimum 2 projektach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości netto robót nie mniejszej niż 5000000 PLN każdy, - znajomość języka polskiego. Przewidywane zaangażowanie Kierownika Zespołu przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Specjalista ds. SIWZ - 4 osoby -wykształcenie wyższe techniczne, -minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, -doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych - udział w przygotowaniu minimum 1 dokumentacji przetargowej obejmującej branże: sanitarną, budowlaną, elektryczną i automatyki procesów, drogową), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, o wartości netto realizowanych robót nie mniejszej niż 5000000PLN. - znajomość języka polskiego. Specjalista ds. procedur przetargowych -wykształcenie wyższe prawnicze, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, -doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych i warunków kontraktowych FIDIC - udział w przygotowaniu co najmniej 2 procedur przetargowych dla projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych, - znajomość języka polskiego. c) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonać minimum 2 usługi, których przedmiotem jest wykonanie dokumentacji przetargowych (SIWZ) dla przetargów na roboty budowlane o wartości co najmniej 10000000 PLN (wartość szacunkowa zamówienia na roboty budowlane) z czego co najmniej jedna dotyczyła inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z Ustawami Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm., Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z póź. zm., Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, przychody ze sprzedaży netto na poziomie minimum 1000000,00 PLN. b) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500000,00 PLN. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt .1.2 b),c) i 1.3) a), b), c) podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć: 1. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wystarczy wspólne złożenie oświadczenia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz załącznik nr 5 do IDW, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW, d) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowywania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną): a) sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt.2 b), c) i 3 a), b), c) podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.: 1) ppkt a), c), d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. od 4-8 ustawy. 2. Dokumenty o których mowa w pkt.4.1,ppkt.1)a),c) oraz pkt 4.1 ppkt.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 4.1,ppkt.1) b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.pgkim.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej będzie dostępna po opłaceniu należności za SIWZ, w formie gotówkowej w kasie Zamawiającego (adres jak pkt.I1) lub na rachunek Bank PEKAO S.A. Nr 63 1240 2803 1111 0000 3290 1485. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 10:30, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka Gminy z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Spójności Nr CCI: 2005/PL/16/C/PE/014, decyzja KE Nr K(2005) 5823 z dnia 19.12.2005 r. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- "Dostawa agregatu prądotwórczego dużej mocy - mobilny z możliwością transportu z wyposażeniem na przyczepie"
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
- Remont odcinka drogi od km 0+055 do km 0+280 w ramach zadania "Remont ulicy Drogowców w Staszowie 385210T od km 0+000 do km 0+280"
- "Remont odcinka drogi powiatowej nr 1814T Brzeziny - Szydłów - Kotuszów od 0+000 do km 1+970"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
więcej: Usługi pomocy technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





