eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Kraków: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 418918 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411474 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie modernizacji lokalu w obiekcie przy ul. Sikorki 15 w następującym zakresie: 1) wykonanie ścianek działowych, wylewek samopoziomujących, tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, gruntowanie i malowanie, licowanie ścian i podłóg płytkami z kamienia sztucznego, ułożenie wykładziny wraz z listwami przyściennymi, 2) wykonanie ogrodzenia palisadowego o długości 10,55 m; panele 950x2850 mm, wysokość ogrodzenia 1000 mm; max. Odległość między prętami 95 mm; pręty okrągłe o średnicy 20 mm; słupki 50x50mm, 2. Roboty budowlane będą prowadzone w sposób jak najmniej utrudniający użytkowanie pozostałej części obiektu. Wykonawca dołoży szczególnej staranności przy zabezpieczeniu miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich oraz przeciwko aktom wandalizmu. 3. W razie rozwiązania umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty, na zasadach takich, jak w umowie. 4. Prace wykończeniowe będą wykonywane przez Zamawiającego. 5. Okres rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad - dotyczy odbioru końcowego. 6. Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 7. Wykonawca będzie usuwał wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi Wykonawca będzie usuwał do 24 godz., po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 8. Wykonawca będzie ponosił bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów 9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (jt.; Dz. U. 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 10. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót będzie każdorazowo zgłaszał Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz będzie współpracował w zakresie ich rozwiązywania. 11. Wykonawca w zakresie prowadzonych prac będzie współpracował z użytkownikami obiektów i uwzględniał, w miarę możliwości, ich uwagi. 12. Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu będzie zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego. 13. Za roboty nie ujęte przez Wykonawcę w kalkulacji kosztów, a niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 14. Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę, w przypadku odstąpienia od umowy będzie służył do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witold Kiełtyka Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane de-ka-bud, ul. Na Grządkach 16, 30-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21572,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27186,65

  • Oferta z najniższą ceną: 27186,65 / Oferta z najwyższą ceną: 27186,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego (zamówienie publiczne nr 271/2/208/10). Zamówienia uzupełniające były przewidziane w siwz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.