eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaprowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Chylonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdynia: prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Chylonia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni, do kontaktów: Anna Glembin, Małgorzata Krzemińska, Plac Konstytucji 1, 81-354 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6283392, fax 058 6285313, e-mail: pz.gdynia@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 63. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Chylonia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP działalności polegającej na sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Chylonia oraz udzielanie pełnej informacji podróżnym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdynia Chylonia. Kod NUTS: PL63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Prowadzenie kasy przez okres 36 miesięcy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium- 1500 PLN, należyte zabezpieczenie umowy - 5% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22. ust.1 Pzp. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24. pkt.1 i 2 Pzp. tj. którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na warunkach określonych w art. 23 Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3-ch lat, w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności informacje należy złożyć za ten okres. 2.Informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia; 3.Dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej wymagane jest złożenie oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przepisami PKP określone w §1 pkt 4 wzoru umowy agencyjnej (stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ) - załącznik nr 9 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców tych, których oferta została wybrana do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji przez pracowników. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto Zamawiający żąda złożenia oświadczeń: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp.(załącznik nr 4 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy o samodzielności wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega bądź nie zalegał w przeszłości z płatnościami na rzecz Zamawiającego z tytułu innych umów zawartych z Zamawiającym lub inna spółką z grupy kapitałowej PKP-(wzór wg zał. nr 7) 5.Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do przedstawienia dokumentu stwierdzającego rozwiązanie umowy o pracę w trybie art. 30 § 1 ust. 1 Kodeksu pracy tj. na mocy porozumienia stron z PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Pomorski Zakładem Przewozów Regionalnych w Gdyni (załącznik nr 8 do SIWZ, składane w przypadku złożenia oferty przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o.-Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych) - dotyczy wyłącznie pracowników PKP. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PREK1-0241-13/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 18,3 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 11:00, Gdynia, Plac Konstytucji 1, pok.16.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: tak, sierpień 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nastąpiła zmiana telefonów i fax-u:(0-58)628-33-92 zmiana na (0-58)721-13-92 fax: (0-58)628-53-13 zmienia się na (0-58)721-23-13. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.