eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R.
Numer ogłoszenia: 418490 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364292 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z 12 czerwca 2003r. (Dz.U. Nr 130, poz.1188 z późn. zm.), a także druków bezadresowych. 2. Usługa polega na przyjęciu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia do zwrotu zamawiającemu przesyłek o wadze powyżej 50g na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe do 2000g: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, b) polecone - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone adresatowi za pokwitowaniem odbioru na karcie doręczeń, c) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania oraz doręczone za pokwitowaniem odbioru na karcie doręczeń i druku potwierdzenia odbioru zwracanym do nadawcy, 2) paczki pocztowe- przesyłki o wadze powyżej 2000 gramów, 3) druki bezadresowe. 4. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane zgodnie z przepisami prawa w szczególności z: - ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zmianami), - ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja Podatkowa ( tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 8 poz.60 z późn. zmianami), - ustawą z dnia14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U.2000r. Nr 98 poz.1071 z późn. zmianami), - innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia, wydanymi na podstawie ww. przepisów. 5. Zakres świadczenia usług: a) odbieranie w dni robocze jeden raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z Punktu Informacyjnego z siedziby Urzędu Miasta zlokalizowanej przy Pasażu Rudowskiego 10 w godzinach między 15.00 a 15.15. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo potwierdzony przez wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym dla przesyłek nierejestrowanych. b) wypełnianie druków potwierdzenia odbioru prawidłowo, tj. zgodnie z obowiązującymi w zakresie doręczeń przepisami prawa, o których mowa w pkt.4, c) dostarczanie adresatom przesyłek poleconych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu pobrania z siedziby zamawiającego, d) dostarczanie adresatom przesyłek zwykłych, w tym paczek, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu pobrania z siedziby zamawiającego, e) dostarczanie do siedziby zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru następnego dnia po dostarczeniu korespondencji adresatowi, f) udostępnianie potwierdzeń doręczenia listów na żądanie zamawiającego, g) pozostawianie, w przypadku nieobecności adresata, zawiadomienia o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, po upływie siedmiu dni przesyłka awizowana jest po raz drugi. h) wydawanie przesyłek awizowanych w swojej siedzibie zlokalizowanej na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w miejscu łatwo dostępnym dla klientów tj. - na parterze budynku dostępnym dla osób niepełnosprawnych. Punkt wydawania przesyłek musi być otwarty w dni robocze, co najmniej osiem godzin dziennie, a w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godziny osiemnastej. i) zwracanie do nadawcy przesyłek, które nie zostały podjęte przez adresata w terminie 14 dni od pierwszego awizowania, j) dostarczanie do siedziby zamawiającego zwrotów listów wraz z podaniem przyczyny nie odebrania pisma przez adresata następnego dnia po ustaleniu okoliczności, k) dostarczanie druków bezadresowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od pobrania z siedziby zamawiającego, l) udostępnianie klientom numeru telefonu dedykowanego informacji telefonicznej w sprawie przesyłek awizowanych. 6. Umieszczanie na przesyłce oraz w książce nadawczej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem określając rodzaj przesyłki. 7. Nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: - dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłek. - dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe sporządzone w celach rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, oryginał przeznaczony dla wykonawcy, a kopia dla zamawiającego. 8. Potwierdzony przez wykonawcę odbiór przesyłek jest tożsamy z ich nadaniem. 9. Przesyłkę uznaje się za doręczoną w dniu potwierdzenia podpisem jej odbioru przez odbiorcę (adresata lub osobę upoważnioną). 10. Druki zwrotnego potwierdzenia odbioru zapewnia zamawiający. 11. Druki powiadomień o awizowaniu i doręczeniu zastępczym zapewnia wykonawca, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji wzorów druków. 12. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć wykonawcę, jeżeli wykonawca nie odbierze od zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, lub nieprawidłowo wykona zlecenie. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania uzasadnionych reklamacji usług od zamawiającego. 14. Podstawą rozliczenia kosztów świadczonych usług będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane w okresie jednego miesiąca wynikająca z prowadzonych zestawień. 15. Ilości przesyłek danego rodzaju będą nadawane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy, a ich ilość w okresie realizacji umowy może być różna i zależna od potrzeb zamawiającego. Szacunkowe, przewidywane ilości przesyłek opracowane na podstawie ilości przesyłek z lat poprzednich: Rodzaj przesyłki: 2011 (listopad- grudzień) 2012 2013 Suma (ilość przesyłek) listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru 10 446 62 675 62 675 135 796 listy zwykłe 1 166 7 000 7 000 15166 suma 11 612 69 675 69 675 150 962 druki bezadresowe 28 200 28 200 28 200 84 600.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PETEROX, ul. Słowackiego 128/132, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368201,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 469548,23

  • Oferta z najniższą ceną: 469548,23 / Oferta z najwyższą ceną: 469548,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.