eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTAWA, MONTAŻ, INSTALACJA MEBLI I WYPOSAŻENIA W OBIEKCIE SĄDU REJONOWEGO POŁOŻONEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. NORWIDA NR 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Jelenia Góra: DOSTAWA, MONTAŻ, INSTALACJA MEBLI I WYPOSAŻENIA W OBIEKCIE SĄDU REJONOWEGO POŁOŻONEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. NORWIDA NR 9
Numer ogłoszenia: 41826 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy , Al. Wojska Polskiego 56, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6415100, faks 75 6415115.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ, INSTALACJA MEBLI I WYPOSAŻENIA W OBIEKCIE SĄDU REJONOWEGO POŁOŻONEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. NORWIDA NR 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja: mebli biurowych, mebli sądowych, wyposażenia aneksu socjalnego i pomieszczeń sanitarnych urządzeń komputerowych, urządzeń zabezpieczająco ochronnych, urządzeń techniki biurowej, urządzeń łączności, szaf metalowych, regałów jezdnych i stacjonarnych oraz żaluzji i rolet w obiekcie Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ulicy Norwida nr 9 (składającego się z połączonych dwóch budynków)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a)Część I oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 80.000,00 zł. (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100). b)Część II oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 15.000,00 zł. (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). c)Część III oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). d)Część IV oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 20.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). e)Część V oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). f)Część VI oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). g)Część VII oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). h)Część VIII oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 10:00 w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę mebli biurowych wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach, obejmującą meble różnego asortymentu takie jak np.: szafy aktowe, szafy aktowo-ubraniowe, szafy ubraniowe, szafy biurowe i szafki gospodarcze, witryny, szafy żaluzjowe, różnego rodzaju biurka, przystawki do biurek, kontenery meblowe, stoły, stoliki, stoły konferencyjne, lady recepcyjne, krzesła, krzesła obrotowe, krzesła konferencyjne, fotele obrotowe, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 2.000.000,00 zł. Część II - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę zestawów komputerowych (stacje robocze + monitory) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 500.000,00 zł. Część III - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę urządzeń komputerowych, w tym urządzeń drukujących o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 300.000,00 zł. Część IV - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę urządzeń komputerowych w tym dostawę i instalację serwerów oraz sprzętu aktywnego do szaf serwerowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 600.000,00 zł. Część V - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę bramkowych wykrywaczy metali lub aparatów do prześwietlania bagażu, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 100.000,00 zł. Część VI - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem regałów przesuwnych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 250.000,00 zł. Część VII - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę wraz z ich instalacją aparatów telefonicznych IP o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 300.000,00 zł. Część VIII - zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem żaluzji panelowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie usługę realizowaną na dzień składania ofert, przy czym wartość już zrealizowanej części w ramach tej realizowanej umowy wynosi minimum 40.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Część II - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Część III - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Część IV - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Część V - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Część VI - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Część VII - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Część VIII - zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia brutto w umowie, przy czym zmiana dotyczyć będzie ceny umownej, w części, jakiej dotyczą zmiany przepisów, 5) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą modelu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku gdy model będący następcą, będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego (oferowanego), Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych z oferowanym pierwotnie lub lepszych parametrach, 6) w przypadku, gdy niedokonanie zmian w umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój nr 316 III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój nr 202 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe, meble sądowe (sale rozpraw), drobne wyposażenie toalet, wyposażenie aneksu socjalnego (dwa aneksy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i ustawienie zgodnie z projektem, mebli biurowych oraz mebli sądowych, a także dostawę, wniesienie i montaż, wyposażenia aneksu socjalnego (dwa aneksy) i pomieszczeń sanitarnych: - meble na sale rozpraw (stoły sędziowskie, stoły dla stron, pulpity dla świadków, stoliki dla protokolanta, fotele dla sędziów), - różnego rodzaju szafy w tym: szafy aktowe, szafy aktowo-ubraniowe, szafy ubraniowe, szafy i szafki gospodarcze, witryny, szafy żaluzjowe nadstawki szaf i inne, - różnego rodzaju biurka, przystawki do biurek, kontenery meblowe, - stoły, stoliki, stoły konferencyjne, - lady recepcyjne, - krzesła, krzesła obrotowe, krzesła konferencyjne, fotele obrotowe, - zestawy krzeseł na belce, - wieszaki szatniowe, wieszaki stojące, - kozetka lekarska, parawan lekarski, stołek lekarski, - sofa - wyposażenie aneksu socjalnego (dwa aneksy) - wyposażenie pomieszczeń sanitarnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, instalację i konfigurację na poszczególnych stanowiskach, sprzętu komputerowego: Komputer stacjonarny szt. 140 Komputer AIO szt. 23 monitor szt. 157 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia drukujące i kopiujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, instalację i konfigurację na poszczególnych stanowiskach, urządzeń komputerowych: drukarka typ I szt. 65 drukarka typ II szt. 18 urządzenia wielofunkcyjne szt. 16 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt aktywny do szaf serwerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, instalację i konfigurację sprzętu aktywnego do szaf serwerowych: przełącznik typ I szt. 12 Przełącznik typ II szt. 2 wkładki światłowodowe typ I szt. 48 wkładki światłowodowe typ II szt. 4 urządzenie UTM szt. 1 przełącznik SAN szt. 2 serwer szt. 3 oprogramowanie do wirtualizacji (komplet) szt. 1 oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych szt. 6 macierz typ I szt. 1 macierz typ II szt. 1 biblioteka taśmowa szt. 1 przełącznik KVM z modułem pracy sieciowej TCP/IP z konsolą szt. 1 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia zabezpieczająco ochronne i techniki biurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, instalację w poszczególnych pomieszczeniach, urządzeń zabezpieczająco ochronnych i techniki biurowej: bramkowy wykrywacz metali szt. 1 mobilny skaner rentgenowski szt. 1 niszczarki szt. 84 niszczarki duże szt. 1 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Regały i szafy metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i instalację, sejfu i szaf metalowych w poszczególnych pomieszczeniach a także dostawę, montaż i instalację, regałów jezdnych i stacjonarnych zgodnie z projektem, w ilości: regały przesuwne do archiwum (ilość półek użytkowych) mb 2585 regały metalowe szt. 29 sejf na nośniki danych szt. 1 szafa metalowa na akta osobowe szt. 1 szafa metalowa do kasy szt. 1 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia łączności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, instalację w pomieszczeniach oraz na poszczególnych stanowiskach biurowych urządzeń łączności: telefon IP typ I szt. 135 telefon IP typ II szt. 12 konsola sekretarska szt. 2 zestaw do wideokonferencji (komplet) szt. 1 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żaluzje i rolety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie i montaż rolet zwijanych i żaluzji panelowych Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.