eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przesmyki › Dostawa ciągnika ze sprzętem towarzyszącym do zimowego utrzymania dróg, konserwacji poboczy i rowów przydrożnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Przesmyki: Dostawa ciągnika ze sprzętem towarzyszącym do zimowego utrzymania dróg, konserwacji poboczy i rowów przydrożnych
Numer ogłoszenia: 418222 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przesmyki , ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, faks 025 6412322 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przesmyki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika ze sprzętem towarzyszącym do zimowego utrzymania dróg, konserwacji poboczy i rowów przydrożnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika oraz sprzętu komunalnego służącego do utrzymania dróg na terenie Gminy Przesmyki. 2. Zakres dostawy obejmuje zakup następującego sprzętu: a) ciągnik rolniczy 140-160 kM, b) sprzęt do zimowego utrzymania dróg - pługa czołowego i wirnikowego c) sprzętu do utrzymania i konserwacji rowów przydrożnych i poboczy dróg - wysięgnika wielofunkcyjnego, głowicy koszącej oraz kosiarki tylno - bocznej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz. 4. Zamawiający podzielił zamówienia na cztery części, które szczegółowo zostały opisane poniżej. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.92.10.00-9, 16.31.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu: dla Zadania nr 1 w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące zł); dla Zadania nr 2 w wysokości: 400,00 zł (słownie czterysta zł); dla Zadania nr 3 w wysokości: 400,00 zł (słownie czterysta zł); dla Zadania nr 4 w wysokości: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc zł). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert. Wadium może być wniesione: w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem wadium w postępowaniu GKIZP.271.4.2014 - Zadanie nr ...; Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest obowiązaniem pieniężnym;- w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela) w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale w oddzielnej kopercie oznakowanej i opisanej w następujący sposób: Wadium w postępowaniu GKIZP.271.4.2014 - Zadanie nr ...; Kopia dokumentu powinna być dołączona do oferty przetargowej. Uwaga Wszelkie zapisy w treści gwarancji/poręczenia ograniczające Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - opisów (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) dla oferowanego sprzętu pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, - zestawienie wymaganych parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z których jednoznacznie wynika, że posiada parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - umowę lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do serwisowania sprzętu /dotyczy zadania nr 1/

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, - dowód wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przesmykach, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Przesmykach, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki; pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ciągnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik rolniczy 140-160 kM, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pługa czołowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt do zimowego utrzymania dróg - pług czołowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pługa wirnikowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt do zimowego utrzymania dróg - pług wirnikowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wysięgnika wielofunkcyjnego, głowicy koszącej oraz kosiarki tylno - bocznej do utrzymania poboczy dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wysięgnika wielofunkcyjnego, głowicy koszącej oraz kosiarki tylno - bocznej do utrzymania poboczy dróg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1, 34.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.