eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemZakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym - II etap



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach
i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182625601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piepn.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach
i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b11e1e1a-72bf-45dd-821c-cd00140a72c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082328/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Ochrona in-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych w Pienińskim Parku Narodowym” nr FENX.01.05-IW.01-0020/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b11e1e1a-72bf-45dd-821c-cd00140a72c6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b11e1e1a-72bf-45dd-821c-cd00140a72c6

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3. Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.

5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. W polu „Wypełniony formularz oferty” Wykonawca dodaje wypełniony załącznik nr 1 do SWZ. W polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawiane w ofercie przez Wykonawcę” Wykonawca dodaje dokumenty składane wraz z ofertą.

6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).

7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy – GR-213-1/2025

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o klauzuli RODO została zawarta w rozdziale XXIII SWZ (Ochrona danych osobowych)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o klauzuli RODO została zawarta w rozdziale XXIII SWZ (Ochrona danych osobowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GR-213-1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik specjalistyczny do koszenia porostu traw - 1 szt o mocy 74-85 KM, o masie do 2700 kg, dwunapędowy, z funkcją obrotowego siedziska kierowcy.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w części III SWZ „ Opis przedmiotu zamówienia"

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-15 do 2025-11-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone za pomocą systemu punktowego według poniższego kryterium dla każdej części zamówienia osobno:
Cena brutto - 90% + gwarancja – 10% (dla okresu gwarancyjnego dłuższego niż 4 lata przyjmuje się wartość jak dla 4 lat gwarancji, czyli rozpatrywany jest udzielony okres gwarancyjny w przedziale czasowym 2 lata – minimum, 4 lata – maksimum)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Dostawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, udzieli najdłuższego okresu gwarancyjnego, natomiast pozostali Dostawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

P = CN/CB x 100 x 0,9 + GB/GN x 100 x 0,1
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Dostawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowana w badanej ofercie
GB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

W związku ze spełnieniem przesłanki opisanej w art. 246 ust.2 ustawy Pzp, polegającej na określeniu w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, Zamawiający zastosował kryterium ceny wyższe niż 60%.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyczepa jednoosiowa do zwózki biomasy – 1 szt. o dopuszczalnej masie całkowitej do 7000 kg, 3-stronny system wywrotu, hamulce pneumatyczne.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia".

4.2.6.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-15 do 2025-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone za pomocą systemu punktowego według poniższego kryterium dla każdej części zamówienia osobno:
Cena brutto - 90% + gwarancja – 10% (dla okresu gwarancyjnego dłuższego niż 4 lata przyjmuje się wartość jak dla 4 lat gwarancji, czyli rozpatrywany jest udzielony okres gwarancyjny w przedziale czasowym 2 lata – minimum, 4 lata – maksimum)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Dostawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, udzieli najdłuższego okresu gwarancyjnego, natomiast pozostali Dostawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

P = CN/CB x 100 x 0,9 + GB/GN x 100 x 0,1
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Dostawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowana w badanej ofercie
GB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

W związku ze spełnieniem przesłanki opisanej w art. 246 ust.2 ustawy Pzp, polegającej na określeniu w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, Zamawiający zastosował kryterium ceny wyższe niż 60%.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Frezarka samojezdna do pni z napędem układu jezdnego o mocy silnika 20-30 KM, z obrotnicą. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia".

4.2.6.) Główny kod CPV: 16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-15 do 2025-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone za pomocą systemu punktowego według poniższego kryterium dla każdej części zamówienia osobno:
Cena brutto - 90% + gwarancja – 10% (dla okresu gwarancyjnego dłuższego niż 4 lata przyjmuje się wartość jak dla 4 lat gwarancji, czyli rozpatrywany jest udzielony okres gwarancyjny w przedziale czasowym 2 lata – minimum, 4 lata – maksimum)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Dostawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, udzieli najdłuższego okresu gwarancyjnego, natomiast pozostali Dostawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

P = CN/CB x 100 x 0,9 + GB/GN x 100 x 0,1
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Dostawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowana w badanej ofercie
GB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

W związku ze spełnieniem przesłanki opisanej w art. 246 ust.2 ustawy Pzp, polegającej na określeniu w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, Zamawiający zastosował kryterium ceny wyższe niż 60%.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgrabiarka do biomasy montowana do ciągnika, o szerokości roboczej od 3800 mm do 4200 mm, szerokości transportowej od 1950 mm do 2300 mm i wadze od 450 do 730 kg. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia".

4.2.6.) Główny kod CPV: 16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-15 do 2025-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone za pomocą systemu punktowego według poniższego kryterium dla każdej części zamówienia osobno:
Cena brutto - 90% + gwarancja – 10% (dla okresu gwarancyjnego dłuższego niż 4 lata przyjmuje się wartość jak dla 4 lat gwarancji, czyli rozpatrywany jest udzielony okres gwarancyjny w przedziale czasowym 2 lata – minimum, 4 lata – maksimum)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Dostawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, udzieli najdłuższego okresu gwarancyjnego, natomiast pozostali Dostawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

P = CN/CB x 100 x 0,9 + GB/GN x 100 x 0,1
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Dostawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowana w badanej ofercie
GB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

W związku ze spełnieniem przesłanki opisanej w art. 246 ust.2 ustawy Pzp, polegającej na określeniu w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, Zamawiający zastosował kryterium ceny wyższe niż 60%.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosiarka bijakowa montowana do ciągnika, o szerokości roboczej od 1900 do 2100 mm i zapotrzebowaniu mocy ciągnika od 70 do 85 KM.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-15 do 2025-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone za pomocą systemu punktowego według poniższego kryterium dla każdej części zamówienia osobno:
Cena brutto - 90% + gwarancja – 10% (dla okresu gwarancyjnego dłuższego niż 4 lata przyjmuje się wartość jak dla 4 lat gwarancji, czyli rozpatrywany jest udzielony okres gwarancyjny w przedziale czasowym 2 lata – minimum, 4 lata – maksimum)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Dostawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, udzieli najdłuższego okresu gwarancyjnego, natomiast pozostali Dostawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

P = CN/CB x 100 x 0,9 + GB/GN x 100 x 0,1
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Dostawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowana w badanej ofercie
GB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

W związku ze spełnieniem przesłanki opisanej w art. 246 ust.2 ustawy Pzp, polegającej na określeniu w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, Zamawiający zastosował kryterium ceny wyższe niż 60%.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten jest wymagany tylko w części 1 zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował dostawę co najmniej 2 ciągników oraz dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o spełnianiu postawionych warunków, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r., poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ).
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, może zostać wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Zamawiający żąda złożenia jednocześnie z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
Specyfikacja Techniczna oferowanych ciągników i maszyn rolniczych zawierających informacje na temat wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych podanych w pkt a, lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania.
c) Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp czynności opisanej w pkt b nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
d) W przypadku braku uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych przez wezwanego Wykonawcę oferta zostanie odrzucona.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja Techniczna oferowanych ciągników i maszyn rolniczych zawierających informacje na temat wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium (do 1,5% od wartości netto) w wysokości :

Część 1. Ciągnik specjalistyczny do koszenia porostu traw - 3 000,00
Część 2. Przyczepa jednoosiowa do zwózki biomasy - 700,00
Część 3. Frezarka samojezdna do pni z napędem układu jezdnego - 500,00
Część 4. Zgrabiarka do biomasy montowana do ciągnika - 400,00
Część 5. Kosiarka bijakowa montowana do ciągnika - 150,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp,
w tym:
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający realizując treść art. 281 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do niniejszej specyfikacji załączył projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne jedynie na podstawie art. 455 ustawy PZP.
3. Umowa przewiduje waloryzację wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-10 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b11e1e1a-72bf-45dd-821c-cd00140a72c6

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.