Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Tuplice: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice
w latach 2010 - 2011
Numer ogłoszenia: 418096 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach , ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, faks 068 3625721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice w latach 2010 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następującego zadania: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice w latach 2010 - 2011 Usługi będą realizowane w okresie od 01 stycznia 2010 do 31 grudnia 2011 r. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci z terenu Gminy Tuplice do Zespołu Szkół w Tuplicach tj: Od 1 stycznia 2010 r. do 24 czerwca 2010 r. Kursy ranne Tuplice - Drzeniów- Świbinki - Nowa Rola - Tuplice - liczącej 28 km - 50 dzieci dowożonych. Tuplice-Chełmica-Tuplice - liczącej 10 km - 26 dzieci dowożonych. Tuplice-Gręzawa-Łazy-Tuplice - liczącej 8 km - 33 dzieci dowożonych. Kursy popołudniowe Tuplice-Grabów-Matuszowice-Drzeniów-Świbinki-Nowa Rola-Grabówek-Gręzawa-Łazy -Tuplice - liczącej 33 km - 108 dzieci ( kurs wykonywany jest 3 razy w związku z czym ilość dzieci jest rozłożona na 3 kursy ) . Od 1 września 2010 do 31 grudnia 2010 r. Kursy ranne Tuplice-Drzeniów-Świbinki-Nowa Rola-Tuplice - liczącej 28 km - 45 dzieci dowożonych . Tuplice-Chełmica-Tuplice - liczącej 10 km - 26 dzieci dowożonych . Tuplice-Gręzawa-Łazy-Tuplice - liczącej 8 km - 31 dzieci dowożonych. Kursy popołudniowe Tuplice-Grabów-Matuszowice - Drzeniów - Świbinki - Nowa Rola - Grabówek - Gręzawa-Łazy - Tuplice - liczącej 33 km - 100 dzieci dowożonych ( kurs wykonywany jest 3 razy , w związku z czym ilość dzieci jest rozłożona na 3 kursy) Od 01 stycznia 2011 do 24 czerwca 2011 r. Kursy ranne Tuplice-Drzeniów-Świbinki-Nowa Rola-Tuplice - liczącej 28 km - 46 dzieci dowożonych. Tuplice-Chełmica-Tuplice - liczącej 10 km - 26 dzieci dowożonych. Tuplice-Gręzawa-Łazy-Tuplice - liczącej 8 km - 31 dzieci dowożonych. Kursy popołudniowe Tuplice-Grabów-Matuszowice - Drzeniów - Świbinki - Nowa Rola - Grabówek - Gręzawa-Łazy - Tuplice - liczącej 33 km - 101 dzieci dowożonych ( kurs wykonywany jest 3 razy , w związku z czym ilość dzieci jest rozłożona na 3 kursy) Od 01 września 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Kursy ranne Tuplice-Drzeniów-Świbinki-Nowa Rola-Tuplice - liczącej 28 km - 41 dzieci dowożonych. Tuplice-Chełmica-Tuplice - liczącej 10 km -26 dzieci dowożonych. Tuplice-Gręzawa-Łazy-Tuplice - liczącej 8 km - 31 dzieci dowożonych. Kursy popołudniowe Tuplice-Grabów-Matuszowice - Drzeniów - Świbinki - Nowa Rola - Grabówek - Gręzawa-Łazy - Tuplice - liczącej 33 km - 90 dzieci dowożonych ( kurs wykonywany jest 3 razy , w związku z czym ilość dzieci jest rozłożona na 3 kursy) Ponadto dwa razy w miesiącu autobus będzie wykonywał dodatkowy kurs w następujących dniach :poniedziałek, wtorek, czwartek , w łącznej ilości 240 km miesięcznie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ze zmianami) oraz niniejszej specyfikacji; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , oraz prowadzą działalność odpowiadającą rodzajem treści niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj - wykonawca musi przedstawić referencje o wykonywaniu usługi tj. świadczenia usług dowozów szkolnych, - wykonawca musi posiadać jeden autobus o ilości miejsc nie mniejszej niż 55 siedzących , oraz jeden autobus zapasowy spełniający takie same warunki, pojazdy muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe oc i nw oraz badania techniczne. W przypadku awarii autobusu , drugi zastępczy będzie podstawiony w ciągu godziny, wykonawca musi dysponować ilością przynajmniej dwóch kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia , przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji , lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie , iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie , że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych , zawierające potwierdzenie , że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź też zaświadczenie , że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5. Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług odpowiadających rodzajem treści niniejszego zamówienia według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. 6. Dokumenty zawierające wykaz posiadanego sprzętu i osób niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających badania techniczne i ubezpieczenie autobusów oraz praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych lub zaświadczeń kierowców. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. Dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_tuplice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tuplice
ul. Mickiewicza 27
68-219 Tuplice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tuplice ul. Mickiewicza 27 68-219 Tuplice, pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TUPLICE
więcej: przetargi TUPLICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.