eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zakup jednorazowego sprzętu anestezjologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Zabrze: Zakup jednorazowego sprzętu anestezjologicznego
Numer ogłoszenia: 417892 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednorazowego sprzętu anestezjologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Pakietów - zadań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 50, 00 zł Dla zadania częściowego nr 2: 1 400, 00 zł Dla zadania częściowego nr 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Dla zadania częściowego nr 4: 50, 00 zł Dla zadania częściowego nr 5: 100, 00 zł Dla zadania częściowego nr 6: 300, 00 zł Dla zadania częściowego nr 7: 150, 00 zł Dla zadania częściowego nr 8: 50, 00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 171 poz.1058). Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnianie warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §2, ust1-3 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008, Nr 188 poz.1155).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 8 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek Dyrekcji - pokój nr 18 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym, balonikiem kontrolnym i otworem Murphy ego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki intubacyjne dooskrzelowe, dwuświatłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dooskrzelowe, dwuświatłowe wraz z kompletem podwójnie obrotowych złączy ( opakowanie powinno zawierać 2 cewniki do odsysania, zapakowane oddzielnie, komplet złączy gotowych do natychmiastowego połączenia z rurką) LEWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki tracheostomijne o podwójnym świetle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna z mankietem cienkościennym w kształcie stożka z możliwością odsysania z przestrzeni podłośniowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy jedno i dwu kanałowe do cewnikowania żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przetworniki do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi, pojedyncze, bez ROSE do monitora Space Labs, Dash.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.