eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Ochrona fizyczna obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Wałcz: Ochrona fizyczna obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 417336 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500187, 3872740, faks 067 2500187, 3872740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu, www.bip.pwsz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) całodobowa ochrona obiektów i mienia PWSZ w Wałczu, b) obsługa budynku nr 4 lub nr 7, c) ochrona imprezy masowej pn. Juwenalia - w okresie 2 dni w m-cu maju.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wzią udział oferenci spełniający warunki okreslone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagania: - posiadanie koncesji uprawniajacej do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem publicznym, - wykonanie okresie ostatnicz 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, nie mniej niż 1 usługi świadczenia ochrony fizycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł każda, - dysponowanie niezbędną liczba osób do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającymi licencję pracownika ochrony, - dysponowanie urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonywania zamówienia w ilości i zakresie: transportu: co najmniej 1 pojazdu, którym będzie dysponowała grupa interwencyjna, bezprzewodowych środków łączności: co najmniej 1 telefonu komórkowego, co najmniej 1 radiotelefonu, środków przymusu bezpośredniego: co najmniej po 1 szt. paralizatora, miotacza gazu i kajdanek. b) znajdują się w sytuacji ekeonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadanie ubezpieczzenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności o wartości co najmniej 1.000.000 zł - dowód zapłaty składki należy dołaczyc wraz z polisa. Kwota ta jest adekwatna do wartości wyposażenia, które zostanie protokolarnie przekazane wykonawcy przy podpisywaniu umowy. c) nie podleganie wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy: - wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienalezycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądy wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postepowania, - Wykonawca prowadzi działalności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpeczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjatkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wykonawca nie został skazany za przestępstwo okreslone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, - wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnaniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaśwaidczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wtrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 9 Ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przez terminem składania ofert. 7. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składajacej ofertę. 8. Wykaz wykonanych tożsamych usług, a w przypadku świadczen okresowych lub ciagłych również wykonanych usług, w zakresie 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Licencje pracowników ochrony przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmneij 1.000.000 zł. 13. Oświadczenie o częsci zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcy wraz z okresleniem zakresu rzeczowego realizacji zadania. 14. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 15. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załaczyc do oferty: - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, - wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - oświadczenia wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. 16. Podmioty wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazac ze: - kazdy z osobna: nie podlegaja wykluczeniu z postepowania, posiadaja uprawnienia do wystepowania w obrocie prawnym, posiadają ubezpieczona działanośc gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej. b) natomiast wpsolnie musza wykazac ze: - posadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, - dysponuja odpowiednim sprzetem technicznym, - dysponują odpowiednim personelem do wykonywania zamówienia, - posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, - posiadają wiedze i doswiadczenie wymagane przez Zamawiajacego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pwsz.eu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Rektorat pokój nr 108 przy ulicy Bydgoskiej 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.