Ogłoszenie z dnia 2006-01-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Jaworzno: roboty górnicze: 1) "Roboty udostępniające w partii "N" (zadanie nr 1), 2) "Roboty udostępniające w partii "H', "G", "I","N" (zadanie nr 2), w Południowym Koncernie Węglowym S.A. - Zakład Górniczy Janina" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Leszek Subel, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 6185431, fax 032 6164476, 6150862, e-mail: leszek.subel@pkwsa.pl, www.pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty górnicze: 1) "Roboty udostępniające w partii "N" (zadanie nr 1), 2) "Roboty udostępniające w partii "H', "G", "I","N" (zadanie nr 2), w Południowym Koncernie Węglowym S.A. - Zakład Górniczy Janina". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a) Opis przedmiotu: 1.1. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wyrobisk korytarzowych kamienno-węglowych i kamiennych, z wykorzystaniem kombajnu lub materiału wybuchowego, w przekrojach odpowiadających rysunkom obudowy od ŁP 7 do ŁP 17; obudowy podwyższonej od ŁPP 7 do ŁPP 15 w I, II i III stopniu podwyższenia; obudowy zamkniętej od ŁPZ 8 do ŁPZ 15; obudowy od ŁPS7/C do ŁPS13/C; obudowy zamkniętej od ŁPZS7/C do ŁPZS13/C. Zastosowana będzie obudowa z kształtownika od V25 do V36 w rozstawie odrzwi od 0,5m do1,0m. Ogólne ilości metrów wyrobisk do wykonania wynoszą dla zadań : - zadanie nr 1 - 2995 m.b. - zadanie nr 2 - 3610 m.b. Podane wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przewidziany do wykonania w zadaniach nr 1 i nr 2 przedstawiono w harmonogramach robót udostępniających będącym częścią niniejszego załącznika. Przedstawiony w harmonogramach zakres robót może w trakcie realizacji umowy ulec zmianie wg potrzeb Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymuszających tego rodzaju zmiany. 1.3. Wykonawca prowadził będzie roboty chodnikowe w rejonie przejętym od Zamawiającego, w sposób określony w umowie, na zasadzie samodzielnego oddziału. Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z rejonem wykonywania robót i warunkami dołowymi poprzez zjazd na dół w towarzystwie osoby dozoru wyższego Zamawiającego. 1.4. W ramach wykonywania wyrobisk korytarzowych wykonywane będą następujące prace i czynności: - drążenie wyrobisk korytarzowych przy zastosowaniu kombajnów chodnikowych i podajników za kombajnem będących własnością Wykonawcy posiadających odpowiednie certyfikaty lub przy użyciu MW, - montaż i demontaż kombajnów chodnikowych oraz innych urządzeń przodkowych i pozaprzodkowych w celu uruchomienia drążenia wyrobisk, wykonywanie typowych skrzyżowań w obudowie ŁP występujących w ciągu prowadzonych robót chodnikowych, - prowadzenie robót strzałowych związanych ze zleconymi robotami, - zabudowa, przebudowa, wydłużanie oraz utrzymanie przenośników odstawy zgrzebłowej i taśmowej w przekazanym rejonie, - zabudowa urządzeń oraz tras transportu, wydłużanie ich wraz z postępem przodków, likwidacja, przebudowa oraz utrzymanie - transport materiałów, maszyn i urządzeń w rejonie prowadzonych robót, - zabudowa wentylatorów, odpylaczy oraz lutniociągów do przewietrzanych przodków, ich wydłużanie, przebudowa i utrzymanie oraz likwidacje, - zabudowa rurociągów przeciwpożarowych, ich wydłużanie wraz z postępem przodków oraz utrzymanie i likwidacja, - zabudowa i obsługa pomp stacjonarnych w rejonie oraz pomp przodkowych, bieżąca zabudowa i utrzymanie rurociągów odwadniających, wykonywanie rząpi zgodnie z projektem technicznym - wykładanie kabli (w tym 6 kV) oraz transport i ustawianie stacji transformatorowych, - transport, wykładanie oraz utrzymanie kabli w zakresie związanym z bieżącym postępem wyrobisk objętych umową, - likwidacja (demontaż i transport z rejonu) urządzeń energo-maszynowych, kabli i stacji transformatorowych, - prowadzenie obsługi mechanicznej i elektrycznej wszystkich urządzeń zabudowanych w rejonie, - przejazdy kombajnami konieczne do wykonania przedmiotowego zakresu robót, - wykonanie wszystkich innych niezbędnych robót związanych z prowadzeniem przodków w rejonie, - nadzór nad wykonywanymi robotami w zakresie branży górniczej i energo-mechanicznej - demontaż urządzeń przodkowych i pozaprzodkowych oraz wytransportowanie ich do ustalonych punktów zdawczo-odbiorczych w związku z zakończeniem realizacji robót w danym rejonie. 2. Wykonywanie pozostałych robót. 2.1. Przedmiotem zamówienia może być również wykonywanie robót pozostałych, nie wymienionych w pkt. 1 robót. 2.2. Zakres ww. robót określany będzie w zleceniach wystawianych przez Zamawiającego w miarę występujących potrzeb. Do ww. robót należeć będą: - przybierki spągu, - przebudowa wyrobisk i skrzyżowań, - regeneracja wyrobisk za pomocą kombajnów chodnikowych, - regeneracja wyrobisk przy użyciu środków strzałowych, - wykonywanie skrzyżowań wyrobisk nie związanych z prowadzeniem przodków, - wykonywanie nietypowych skrzyżowań wyrobisk, - likwidacja wyrobisk, - inne roboty górnicze, w tym między innymi zbrojenie i likwidacja ścian, odstaw urobku, oraz tras transportu, a także obsługa ww. robót w określonych rejonach 2.3. Wartość robót, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 obliczana będzie na podstawie: a) obmiaru robót sporządzonego przez Dział Mierniczo-Geologiczny Zamawiającego lub obustronnie podpisanego protokołu zawierającego faktyczną ilość dniówek przepracowanych w ramach zlecenia, b) ceny 1 m.b. postępu wyrobiska wg cennika lub kosztu roboczodniówki określonego w Umowie z Zamawiającym B. Warunki wykonywania robót przez Wykonawcę. 1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów technicznych oraz harmonogramów prac opracowywanych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami Prawa Geologicznego i Górniczego, Planem Ruchu Zakładu Górniczego, obowiązującymi normami, zapisami umowy oraz zasadami sztuki górniczej. 2. Wykonawca zapewni w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezbędną ilość osób kierownictwa oraz dozoru ruchu nadzorujących prowadzone roboty, posiadających odpowiednie stwierdzenia kwalifikacji, wynikające z Prawa geologicznego i górniczego (Kierownik Działu Robót Górniczych, dozór wyższy górniczy, elektryczny, mechaniczny bhp, strzelniczy oraz dozór średni w odpowiednich specjalności), zatrudnienie pracowników posiadających odpowiednie upoważnienia i kwalifikacje adekwatne do wykonywanych czynności. 3. Wykonawca zapewni własne lub wynajęte kombajny chodnikowe wraz z podajnikami oraz sprzęt podręczny, narzędzia i urządzenia do prowadzenia robót, w tym wiertarki, pompki przodkowe, sprężarki, agregaty hydrauliczne, urządzenia małej mechanizacji, materiały eksploatacyjne do tych urządzeń (noże kombajnowe, oleje, smary, itp.) a także środki ochrony osobistej pracowników. 4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót schemat organizacyjny obejmujący osoby kierownictwa i dozoru ruchu sprawujące nadzór nad zleconymi i przyjętymi do realizacji robotami wraz z wykazem tych robót oraz odpisami stwierdzeń kwalifikacji wydanych przez organy państwowego nadzoru górniczego. 5. Wykonawca może zatrudniać wyłącznie pracowników posiadających aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy pod ziemią. 6. Średni czas pracy na zmianę w przodkach w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na 300 min. C. Warunki zapewniane przez Zamawiającego. 1. Zamawiający zapewnia wszelkie urządzenia niezbędne do prowadzenia robót związanych z wykonywaniem wyrobisk chodnikowych, takich jak przenośniki taśmowe i zgrzebłowe, wentylatory, odpylacze, pompy stacjonarne, kolejki podwieszane oraz inne z wyłączeniem podajnika taśmowego za kombajnem chodnikowym, sprężarek, agregatów hydraulicznych, pomp przodkowych, wiertarek, kluczy dynamometrycznych i innych urządzeń małej mechanizacji. 2. Zamawiający zapewnia materiały niezbędne do drążenia wyrobisk, wydłużania tras odstawy, transportu, wentylatorów, odpylaczy, lutniociągów, rurociągów, linii zasilających oraz ich dostawę do uzgodnionych punktów zdawczo-odbiorczych. 3. Koszty eksploatacyjne związane z użytkowaniem przez Wykonawcę powierzonych przez Zamawiającego maszyn i urządzeń oraz wymianę części zamiennych ponosi Zamawiający tylko w przypadku użytkowania maszyn i urządzeń zgodnie z DTR danego urządzenia. Koszty części zamiennych, których zakup wynikać będzie z nieprawidłowej eksploatacji urządzeń ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający zapewni Wykonawcy środki strzałowe, przechowywane w składach materiałów wybuchowych Zamawiającego. 5. Zamawiający zapewni zjazd załogi Wykonawcy szybami zjazdowymi na poziomy prowadzonych robót oraz dojazd wyrobiskami przy pomocy pociągów osobowych do stacji osobowych zlokalizowanych w rejonach prowadzonych robót. 6. Zamawiający nie zapewnia sprężonego powietrza oraz ciśnienia hydraulicznego. 7. Zamawiający zapewni w rejonie łączność telefoniczną i alarmową. 8. Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy lampy dołowe, ucieczkowe aparaty oddechowe i pochłaniacze POG, wykrywacze gazów, lampki benzynowe na warunkach określonych w umowie. 9. Zamawiający zapewni obsługę służb mierniczo-geologicznych, wentylacyjnych, strzelniczych. D. Podstawowe założenia do prowadzonych robót. 1. Przewidywane zagrożenia naturalne. - pożarowe - węgiel bardzo skłonny do samozapalenia (V grupa samozapalności), - wodne - I i II stopień zagrożenia wodnego, - wybuchem pyłu węglowego - klasa A, - tąpaniami - nie występuje, - wyrzutami gazów i skał - nie występuje, - metanowe - nie występuje. 2. Parametry techniczne. - podstawowy kształtownik obudowy - V25 do V36 - podstawowy rysunek obudowy - ŁP-9, - strzemiona - dwujarzmowe lub kabłąkowe, - stabilizacja obudowy - rozpory międzyodrzwiowe wieloelementowe, - opinka obudowy - siatka stalowa, blachy wykładzinowe lub betonity - odstawa urobku - przenośniki taśmowe i zgrzebłowe, - transport oddziałowy - kolejka szynowa podwieszana lub transport linowy po torach, - przewietrzanie przodków kombajnowych - wentylacja odrębna wg projektu wentylacji lutniowej, - skrzyżowanie wyrobisk - wg indywidualnych projektów technicznych. - nachylenie wyrobisk -10 st ÷ +10 st. 3. Gwarancja za przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji dotyczącej jakości wykonania przedmiotu umowy w okresie minimum 6 miesięcy od daty podpisania protokołu przekazania przez Wykonawcę wyrobiska Zamawiającemu. b) Okres realizacji zamówienia: dwanaście miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wyrobiska podziemne Południowego Koncernu Węglowego S.A. - Zakład Górniczy Janina w Libiążu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.12.50 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.50 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. Zakres zamówienia - wg punktu II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia. INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.1 Wykonawca składający ofertę jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 150 000,00 PLN, Zadanie nr 2 - 350 000 ,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wadia należy wnieść odrębnie na każde zadanie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny brutto oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata z tytułu realizacji zamówienia nastąpi na rachunek Wykonawcy w terminie 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. W przypadku zapłaty należności w formie przelewu bankowego, datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Oryginał faktury należy przesłać na adres Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: A1. - Status prawny 1. Spełniają warunki art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 9.02.2004 r.); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 3 ustawy. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 9 ustawy. 7. Spełniają warunki art. 23 ust. 2 ustawy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu). A2. - Zdolność ekonomiczna i finansowa 1. Osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat średni przychód roczny w wysokości minimum: 8 000 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 1, 7 000 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 2. i zakończyli ostatni rok obrotowy nie wykazując straty. W przypadku składania oferty na dwa zadania 15 000 000,00 PLN. 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 1 200 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 1, 2 000 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 2. W przypadku składania oferty na dwa zadania 3 200 000,00 PLN. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum: 1 000 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 1, 2 000 000,00 PLN - w przypadku oferty na zadanie nr 2. W przypadku składania oferty na dwa zadania 3 000 000,00 PLN. A3. - Zdolność techniczna Zadanie nr 1. 1. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia na roboty górnicze podobne do zakresu przedmiotu zamówienia o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 18 000 000,00 PLN. 3. Dysponują odpowiednią ilością osób do realizacji zamówienia tj: minimum 200 osób, na dzień składania ofert, czyli posiadają wolne moce przerobowe na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dysponują osobami kierownictwa i dozoru ruchu w liczbie minimum 20 osób, które posiadają kwalifikacje wymagane ustawą "Prawo Geologiczne i Górnicze", a w szczególności: Kierownik Działu Robót Górniczych, dozór wyższy: górniczy, elektryczny, mechaniczny, bhp, strzelniczy; dozór średni w odpowiednich specjalnościach. 5. Dysponują pracownikami w liczbie odpowiedniej do obłożenia minimum dwóch przodków kombajnowych, posiadającymi kwalifikacje dla stanowisk ujętych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r. w "sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji" (Dz.U. Nr 84 poz. 775 wraz z późniejszymi zmianami) oraz pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do uzyskania upoważnień KRZG dla wykonywania czynności niezbędnych przy prowadzeniu oddziału robót przygotowawczych wraz z obsługą energo-mechanicznych. 6. Przedstawią zapewnienie o możliwości dysponowania własnymi lub wynajętymi kombajnami chodnikowymi oraz urządzeniami przodkowymi niezbędnymi do ich prowadzenia. 7. Wymaga się, aby maszyny i urządzenia przodkowe Wykonawcy spełniały warunki zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30.04.2004r (Dz. U. Nr 99, poz. 1003 wraz z późniejszymi zmianami) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych lub w deklaracjach zgodności WE (na znak CE) stosownie do obowiązujących przepisów. Zadanie nr 2. 1. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia na roboty górnicze podobne do zakresu przedmiotu zamówienia o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 20 000 000,00 PLN. 3. Dysponują odpowiednią ilością osób do realizacji zamówienia tj: minimum 250 osób, na dzień składania ofert, czyli posiadają wolne moce przerobowe na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dysponują osobami kierownictwa i dozoru ruchu w liczbie min. 25 osób, które posiadają kwalifikacje wymagane ustawą "Prawo Geologiczne i Górnicze", a w szczególności: Kierownik Działu Robót Górniczych, dozór wyższy: górniczy, elektryczny, mechaniczny, bhp, strzelniczy; dozór średni w odpowiednich specjalnościach. 5. Dysponują pracownikami w liczbie odpowiedniej do obłożenia minimum dwóch przodków kombajnowych, posiadającymi kwalifikacje dla stanowisk ujętych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r. w "sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji" (Dz.U. Nr 84 poz. 775 wraz z późniejszymi zmianami) oraz pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do uzyskania upoważnień KRZG dla wykonywania czynności niezbędnych przy prowadzeniu oddziału robót przygotowawczych wraz z obsługą energo-mechanicznych. 6. Przedstawią zapewnienie o możliwości dysponowania własnymi lub wynajętymi kombajnami chodnikowymi oraz urządzeniami przodkowymi niezbędnymi do ich prowadzenia. 7. Wymaga się, aby maszyny i urządzenia przodkowe Wykonawcy spełniały warunki zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30.04.2004r (Dz. U. Nr 99, poz. 1003 wraz z późniejszymi zmianami) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych lub w deklaracjach zgodności WE (na znak CE) stosownie do obowiązujących przepisów. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Spełnienie ww. warunków udziału Wykonawców w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów ( zgodnie z pkt. III SIWZ), według formuły "spełnia-nie spełnia". 2. Wykonawca zostanie wykluczony jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A1. Status prawny- wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 3 do SIWZ), tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. A1.1 Status prawny- wymagane dokumenty (dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu art. 45 Ustawy o Rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku niewystępowania obowiązku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ) 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ) 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. Zadanie nr 1. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznaje się związanym określonymi w niej wymaganiami i zasadami postępowania oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówień, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane, (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ). (Wymagania wg opisu w pkt. II SIWZ). 3. Druk ZUS DRA dotyczy ostatniego miesiąca poprzedzającego dzień złożenia ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wolnymi mocami przerobowymi na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające, że dysponuje osobami kierownictwa i dozoru ruchu w liczbie minimum 20 osób, które posiadają kwalifikacje wymagane ustawą "Prawo geologiczne i górnicze", a w szczególności: Kierownik Działu Robót Górniczych, dozór wyższy górniczy, elektryczny, mechaniczny, bhp, strzelniczy; dozór średni w odpowiednich specjalnościach wydane przez organy nadzoru górniczego. 6. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami w branży górniczej, mechanicznej, elektrycznej w liczbie odpowiedniej do obłożenia minimum dwóch przodków kombajnowych, posiadających stwierdzenia kwalifikacji dla stanowisk ujętych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r w "sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji" (Dz. U. Nr 84 poz. 775 wraz z późniejszymi zmianami) oraz pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do uzyskania upoważnień KRZG dla wykonywania czynności niezbędnych przy prowadzeniu oddziału robót przygotowawczych wraz z obsługą energo - mechanicznych. 7. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje (stan majątku trwałego) własnymi lub wynajętymi kombajnami chodnikowymi (umowa) i podajnikami za kombajnem lub promesa podmiotu wynajmującego o zapewnieniu możliwości wynajmu w/w maszyn. 8. Oświadczenie o dysponowaniu urządzeniami przodkowymi niezbędnymi do prowadzenia dwóch przodków wraz ich wykazem. 9. Decyzja Prezesa WUG spełnienia warunków Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.04.2004r (Dz. U. Nr 99, poz. 1003 wraz z późniejszymi zmianami) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych lub deklaracje zgodności WE (na znak CE) dla maszyn i urządzeń przodkowych. Zadanie nr 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznaje się związanym określonymi w niej wymaganiami i zasadami postępowania oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówień, i dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ). (Wymagania wg opisu w pkt. II SIWZ). 3. Druk ZUS DRA dotyczący ostatniego miesiąca poprzedzającego dzień złożenia ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wolnymi mocami przerobowymi na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające, że dysponuje osobami kierownictwa i dozoru ruchu w liczbie minimum 25 osób, które posiadają kwalifikacje wymagane ustawą "Prawo geologiczne i górnicze", a w szczególności: Kierownik Działu Robót Górniczych, dozór wyższy: górniczy, elektryczny, mechaniczny, bhp, strzelniczy; dozór średni w odpowiednich specjalnościach wydane przez organy nadzoru górniczego. 6. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami w branży górniczej, mechanicznej, elektrycznej w liczbie odpowiedniej do obłożenia minimum dwóch przodków kombajnowych, posiadających stwierdzenia kwalifikacji dla stanowisk ujętych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r w "sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji" (Dz. U. Nr 84 poz. 775 wraz z późniejszymi zmianami) oraz pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do uzyskania upoważnień KRZG dla wykonywania czynności niezbędnych przy prowadzeniu oddziału robót przygotowawczych wraz z obsługą energo - mechanicznych. 7. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje (stan majątku trwałego) własnymi lub wynajętymi kombajnami chodnikowymi (umowa) i podajnikami za kombajnem lub promesa podmiotu wynajmującego o zapewnieniu możliwości wynajmu w/w maszyn. 8. Oświadczenie o dysponowaniu urządzeniami przodkowymi niezbędnymi do prowadzenia dwóch przodków wraz ich wykazem. 9. Decyzja Prezesa WUG spełnienia warunków Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.04.2004r (Dz. U. Nr 99, poz. 1003 wraz z późniejszymi zmianami) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych lub deklaracje zgodności WE (na znak CE) dla maszyn i urządzeń przodkowych. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo geologiczne i górnicze z dnia z dnia 04.02.1994 z późniejszymi zmianami. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Dla zadania nr 1 i 2: 1. Cena brutto usługi - waga 95% 2. Cena brutto za 1 roboczodniówkę robót dniówkowych - waga 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 24/2005/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w Jaworznie, ul.Grunwaldzka 37 (budynek zarządu - II piętro - pok.27 - Wydział Zamówień Publicznych). Zapłatę za SIWZ można uiścić: - w kasie zamawiającego w dni robocze: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 11:00-14:00, środa w godz. 7:30-10:00 i 12:00-14:00; - za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.03.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego w Jaworznie, ul.Grunwaldzka 37, Budynek zarządu - I piętro - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie wyrobisk korytarzowych kamienno - węglowych i kamiennych w ilości około 2 995 m.b.; z wykorzystaniem kombajnów chodnikowych lub środków strzałowych. Przekroje wyrobisk odpowiadać będą rysunkom obudowy od ŁP7 do ŁP17; obudowy podwyższonej od ŁPP7 do ŁPP15 w I, II, III stopniu podwyższenia; obudowy zamkniętej od ŁPZ8 do ŁPZ15; obudowy od ŁPS7/C do ŁPS13/C; obudowy zamkniętej od ŁPZS7/C do ŁPZS13/C. Zastosowana będzie obudowa z kształtownika od V25 do V36 w rozstawie odrzwi od 0,5 do 1,0 m. Wykonawca prowadził będzie roboty chodnikowe w rejonie przejętym na zasadach samodzielnego oddziału. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. Zakres zamówienia - wg punktu II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia - zadanie nr 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie wyrobisk korytarzowych kamienno - węglowych i kamiennych w ilości około 3 610 m.b.; z wykorzystaniem kombajnów chodnikowych lub środków strzałowych. Przekroje wyrobisk odpowiadać będą rysunkom obudowy od ŁP7 do ŁP17; obudowy podwyższonej od ŁPP7 do ŁPP15 w I, II, III stopniu podwyższenia; obudowy zamkniętej od ŁPZ8 do ŁPZ15; obudowy od ŁPS7/C do ŁPS13/C; obudowy zamkniętej od ŁPZS7/C do ŁPZS13/C. Zastosowana będzie obudowa z kształtownika od V25 do V36 w rozstawie odrzwi od 0,5 do 1,0 m. Wykonawca prowadził będzie roboty chodnikowe w rejonie przejętym na zasadach samodzielnego oddziału. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. Zakres zamówienia - wg punktu II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia - zadanie nr 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2025 roku.
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielęgniarki w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.