Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Konin: DOSTAWA CZASOPISM I DZIENNIKÓW URZĘDOWYCH DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2010 R
Numer ogłoszenia: 416618 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZASOPISM I DZIENNIKÓW URZĘDOWYCH DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2010 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czasopism i dzienników urzędowych do Urzędu Miejskiego w Koninie w 2010 r. w zakresie: 1. Biuletyn Informacyjny dla służb Ekonom.-Finansowych (bez dodatków) 3 szt. 2. CHIP + DVD 1 szt. 3. Dziennik Gazeta Prawna 4 szt. 4. Dz.U.Min.Finansów 1 szt. 5. Dziennik Ustaw 3 szt 6. Finanse Komunalne 1 szt. 7. Fundusze strukturalne 1 szt. 8. Gazeta Samorządu i Administracji 1 szt. 9. Gazeta Wyborcza 4 szt. 10. Geodeta - magazyn geoinformatyczny 1 szt. 11. Głos Nauczycielski 1 szt. 12. Informator polityczny 1 szt. 13. IT w administracji 1 szt. 14. Kadry i płace w administracji 1 szt. 15. Linux + DVD 1 szt. 16. Monitor Polski 2 szt. 17. Monitor Polski B 1 szt. 18. Motor 1 szt. 19. Murator 2 szt. 20. NetWorld 1 szt. 21. Nieruchomości C.H.Beck (prawo, podatki, praktyka) 1 szt. 22. Noty biograficzne 1 szt. 23. Podatki-zbiór ujednoliconych przepisów 1 szt. 24. Polska Głos Wielkopolski 6 szt. 25. Polska Zbrojna 2 szt. 26. Polskie drogi 1 szt. 27. Poradnik Rachunkowości Budżetowej 1 szt. 28. Prawo pomocy publicznej 1 szt. 29. Przegląd 3 szt. 30. Przegląd geodezyjny 1 szt. 31. Przegląd komunalny 1 szt. 32. Przegląd koniński 2 szt. 33. Przegląd Obrony Cywilnej 1 szt. 34. Przegląd Podatków Lokalnych i Fin.Samorządowych 1 szt. 35. Puls biznesu 1 szt. 36. Rachunkowość budżetowa 4 szt. 37. Rzeczpospolita 29 szt. 38. Skarbnik i finanse publiczne 1 szt. 39. Strażak 7 szt. 40. Technika i USC 1 szt. 41. Trybuna 2 szt. 42. Ubezpieczenia i prawo pracy 2 szt. 43. Wiedza obronna 1 szt. 44. Wspólnota 6 szt. 45. Wspólnota Mieszkaniowa 1 szt. 46. Zamówienia Publiczne - Doradca 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.21.11.00 - Dzienniki urzędowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu dostaw o zakresie i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia wyrażające się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy sukcesywnie realizowanej przez okres co najmniej 6 m-cy. 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty 2. Formularz Cenowy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - minimum jednej dostawy sukcesywnie realizowanej przez okres co najmniej 6 m-cy + dokumenty potwierdzające, że wykazana/e dostawa/y została/y należycie wykonana/e. 7. Informacja o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcy (jeżeli dział podwykonawców przewidziany jest w realizacji zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (cena 32 zł) Urząd Miejski, Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 14.12.2009r.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Przeprowadzenie certyfikowanego kursu technologii łączenia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej dla Centrali IPN
- Dostawa prasy dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej i elektronicznej dla pracowników UOKiK w 2026r.
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Wydawanie i dystrybuowanie czasopisma naukowego o szerokim zasięgu oddziaływania na środowisko z dyscyplin medycznych oraz okołomedycznych
- Dostawa czasopism krajowych i zagranicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





