eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdańskikoncepcja projektu rewitalizacji dla obszaru położonego pomiędzy ulicami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41650

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starogard Gdański: koncepcja projektu rewitalizacji dla obszaru położonego pomiędzy ulicami: Hallera; Kanałową; Tczewską; Sobieskiego; Kościuszki, Lubichowską; Chojnicką; Chopina; Parkową, wraz z parkiem w Starogardzie Gdańskim, wraz z koncepcją studium wykonalności projektu rewitalizacji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Starogard Gdański, do kontaktów: Maria Brzozowska, Joanna Decka, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, fax 058 5306000, e-mail: ratusz@starogard.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starogard.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Starogard Gdański, Maria Brzozowska, Joanna Decka, ul. Gdańska 6, 83-200, woj. Starogard Gdański, tel. 58 530-60-79, 530-60-83, fax 58 530-60-00, e-mail: joanna.decka@um.starogard.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koncepcja projektu rewitalizacji dla obszaru położonego pomiędzy ulicami: Hallera; Kanałową; Tczewską; Sobieskiego; Kościuszki, Lubichowską; Chojnicką; Chopina; Parkową, wraz z parkiem w Starogardzie Gdańskim, wraz z koncepcją studium wykonalności projektu rewitalizacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Starogard Gdański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie koncepcji projektu rewitalizacji dla obszaru położonego pomiędzy ulicami: Hallera; Kanałową; Tczewską; Sobieskiego; Kościuszki, Lubichowską; Chojnicką; Chopina; Parkową, wraz z parkiem w Starogardzie Gdańskim, wraz z koncepcją studium wykonalności projektu rewitalizacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem Oryginalny kod CPV: 74.14.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Oryginalny kod CPV: 74.80.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres określony w pkt II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu sprawdzenia posiadania przez Wykonawców niezbędnego doświadczenia Zamawiający podda ocenie wykaz usług potwierdzający wykonanie w okresie minionych 3 lat od daty ogłoszenia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na sporządzeniu: koncepcji i projektu rewitalizacji (wg def. Forum Rewitalizacji), lub koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla obszarów zdegradowanych lub lokalnego programu rewitalizacji lub Planu Rozwoju Regionalnego z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem protokołów odbioru tych usług lub referencji potwierdzających ich należyte wykonanie. Waga kryterium oceny wniosku: 100% wg wzoru: IBx100%/IN gdzie: IB oznacza - ilość usług wykazanych w ofercie badanej IN oznacza - największa liczba usług wynikająca z najkorzystniejszego pod tym względem wniosku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku z art. 22 ust.1 pkt1 zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych W celu potwierdzenia spełniania warunku z art. 22 ust.1 pkt 2 zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania specjalności: architektonicznej lub urbanistycznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz innymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w tym dokumenty świadczące o przeszkoleniu w zakresie kosztorysowania robót budowlanych. Posiadanie aktualnych zaświadczeń o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego wyżej wymienionych osób, - wykaz usług o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,7 2. Termin wykonania 0,3 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Materiały wyjściowe: -Lokalny Program Rewitalizacji Obszarów Miejskich Miasta Starogard Gdański na lata 2006-2013 / dostępny na stronie internetowej : www.starogard.pl /ścieżka dostępu: Rada Miejska; IV kadencja 2002-2006; IV RM Uchwały Rady; Rejestr uchwał podjętych w 2006r.; uchwała Nr XLIII/420/2006 w sprawie przyjęcia \Lokalnego Programu Rewitalizacji Obszarów Miejskich miasta Starogard Gdański na lata 2006-2013\ - załącznik do uchwały i załączniki 1-6/ - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - dostępny do wglądu w siedzibie zamawiającego,-------------------------------------------------------------------------------- Opis wymagań: 1. Ocena i diagnoza: sytuacji demograficznej, społecznej i ekonomicznej obszaru (zatrudnienie, poziom ubóstwa, patologie, zdarzenia przestępcze), określenie stopnia identyfikacji społeczności z obszarem zamieszkania, ocena aktywności społecznej i gotowości do działań partycypacyjnych (współuczestnictwo w podejmowaniu decyzji, w tym decyzji o skutkach finansowych, zdolność do samopomocy itp.), ocena struktury i standardu zamieszkania oraz użytkowania terenów, 2. Ocena i diagnoza: walorów architektonicznych i urbanistycznych , stanu zainwestowania w zakresie infrastruktury technicznej, potrzeby w zakresie modernizacji i przebudowy infrastruktury technicznej, ocena funkcjonowania obszaru wskazanego do rewitalizacji. 3. Wykonanie niezbędnych badań, pomiarów 4. Koncepcja rozwiązania kluczowych problemów: społecznych, urbanistycznych i architektonicznych - kształtowanie przestrzeni wspólnych- zagospodarowanie placu rynku, podwórek skwerów; komunikacja i parkowanie oraz nowe funkcje dla obiektów ./pożądane min. 2 warianty rozwiązań wraz z wizualizacjami proponowanych wnętrz urbanistycznych/ 5. Koncepcja działań dla wybranego wariantu powinna dodatkowo zawierać: -analizę szans i zagrożeń,-propozycje działań w sferze: społecznej, architektoniczno - urbanistycznej, technicznej -propozycje współpracy struktur samorządowych i mieszkańców,-scenariusze działań-propozycję organizacji przeprowadzenia projektu -propozycję etapowania działań,- propozycję pozyskiwania środków zewnętrznych /unijnych i innych/ 6. Kosztorysy szacunkowe i przedmiary 7. Koncepcja studium wykonalności 8. Doradztwo i konsulting dla zamawiającego - pisemne odpowiedzi na pytania zamawiającego.9. Wskazanie możliwych źródeł dofinansowania poszczególnych projektów i przygotowanie projektów wniosków o dofinansowanie dla I go etapu inwestycji. 10. Aktywna akcja promocyjna koncepcji działań:- projekt ulotki reklamowej format max. A4,- projekt bilbordu reklamowego- projekt artykułu do prasy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 14:00, Siedziba zamawiającego, pok. nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.