Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Wrocław: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 41615 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z 3 CZĘŚCI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) w przypadku ubiegania się o część 1 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum dwie dostawy materiałów promocyjnych na kwotę 100 000 zł brutto każda; 2)w przypadku ubiegania się o część 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę 30 000 zł brutto; 3)w przypadku ubiegania się o część 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 dostawę materiałów promocyjnych na kwotę 20 000 zł brutto;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty dostawcy, na następujących warunkach: a) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić z powodu przestojów i opóźnień, które powstały z winy Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; w takim przypadku zmiana terminu wykonania umowy następuje o okres trwania powyższych przestojów i opóźnień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 (budynek PWr A5), 50-370 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 (budynek PWr A5), 50-370 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych o numerach od 1 do 16 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych o numerach od 1 do 16 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych o numerach 17 i 18 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych o numerach 17 i 18 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa materiałów promocyjnych o numerach od 19 do 21 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa materiałów promocyjnych o numerach od 19 do 21 dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Cyberbezpieczeństwa AGH w ramach projektu SOCCER
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- " Dostawa gadżetów reklamowych do sklepiku internetowego AWF Warszawa".
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.