eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa - roboty uzupełniające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Warszawa: Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa - roboty uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 415840 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374582 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa - roboty uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa - roboty uzupełniające. Zakres robót obejmuje: 1. Malowanie: korytarza na parterze pomiędzy drzwiami nr 43 (wejście) i nr 35 (wyjście), pok. nr 39 i 39b, pomieszczenia nr 42, pok. nr 137, korytarza do MUW i bufetu, korytarza toalet nr 133 na 1 piętrze, pok. nr 135 USC na 1 piętrze, dwóch palarni: na 2 i 4 piętrze, pomieszczenia nr P24 na poziomie -1 - prace wykonywane w godzinach pracy Urzędu. 2. Malowanie sekretariatu oraz gabinetu Burmistrza na 2 piętrze, pok. nr 318 na 3 piętrze (Naczelnika WGN) - prace wykonywane w godzinach pracy Urzędu. 3. Malowanie schodów na klatce schodowej w wieży z pietra 2 do 1 pietra, a także schodów na klatce schodowej od al. KEN od poziomu -1 do 1 pietra - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu. 4. Wykonanie okładziny z glazury na ścianie pod okienkami w kasach Urzędu - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu 5. Wykonanie okładziny z glazury w pomieszczeniach socjalnych na parterze oraz piętrach I, II, III, V - prace wykonywane w godzinach pracy Urzędu 6. Montaż twardych narożników na poziomie -1 - prace wykonywane w godzinach pracy Urzędu. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Kolory farb oraz okładzina z glazury (kolor i rodzaj) winna zostać ustalona z Zamawiającym. Prace wykonywane w godzinach pracy Urzędu nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania budynku (hałas itp.). Szczegółowy harmonogram prac do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do Zaproszenia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 1 do Zaproszenia, Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAL-BUD Paweł Borusiński, ul. Marszałkowska 62 lok. 59, 05-545 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68071,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn. zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: - Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w pkt II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu (BZP nr 201648-2012) dla zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy 17.07.2012 r., jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia i polegać będzie na kładzeniu płytek, robotach remontowych i renowacyjnych, malowaniu budynku - Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 68.071,44 złotych netto, (tj. 44,73 % wartości zamówienia podstawowego), a zatem nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosiła 152.199,14 złotych netto). - Do negocjacji zaproszony został się dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych tj. Pan Paweł Borusiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAL-BUD z siedzibą przy ul. Marszałkowskiej 62 lok. 59, 00-545 Warszawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.