Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Koczała: Zaciągnięcie kredytu bankowego na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz z publicznych środków krajowych
Numer ogłoszenia: 415808 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Koczale , ul. Człuchowska 27, 77-220 Koczała, woj. pomorskie, tel. 059 8574258, faks 059 8574201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu bankowego na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz z publicznych środków krajowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu bankowego do kwoty 166.390,00 zł. 1.Okresy kredytowania do naliczania odsetek kredytu: od dnia następnego po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. 2.Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 3.Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w 100%. Kredyt uruchamiany jedną transzą dnia następnego po podpisaniu umowy. 4.Warunki ustala się dla kwoty 166.390,00 złotych. 5.Spłata kredytu - jednorazowa do dnia 31 grudnia 2014r. ( dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w momencie otrzymania refundacji z Urzędu Marszałkowskiego poniesionych kosztów inwestycji ). Spłata odsetek - miesięcznie naliczana od aktualnego stanu zadłużenia. W przypadku dokonania przez Gminę wcześniejszej spłaty zaciągniętego kredytu Bank naliczać i pobierać będzie odsetki za okres do dnia faktycznej spłaty i aktualnego zadłużenia, Gmina nie poniesie kosztów prowizyjnych i dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty. 6. Na ogólny koszt obsługi składa się: -oprocentowanie kredytu, w tym; -stawka WIBOR 1 M (%) na dzień 30 września 2013 roku. -plus/minus marża banku ( % ) -prowizja ( % ) -opłata przygotowawcza ( zł) 7.Do obliczania ceny naliczenia odsetek należy przyjąć; -termin uruchomienia kredytu przewidywany od dnia 15 listopada 2013r. -kwotę 166.390,00 zł. -liczbę dni w roku 365 okres kredytowania przewidywany od 15 listopada 2013r - 31 grudnia 2014 roku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów - usługi udzielania kredytu Uwaga: Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych, objętych przedmiotem zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Propozycje umowy opracowaną przez Wykonawcę, uwzględniającą wszystkie wymogi postawione przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koczala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koczała, ul. Człuchowska 27 , 77-220 Koczała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Koczała, ul. Człuchowska 27 , 77-220 Koczała - sekretariat pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOCZAŁA
więcej: przetargi KOCZAŁA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.