Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Kraków: Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, w roku 2009r.
Numer ogłoszenia: 415698 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306317, faks 012 4306212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskrakowska.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna Systemu Pomocy Społecznej Gminy Miejskiej Kraków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, w roku 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Zamawiającego tapczanów jednoosobowych z szufladą w ilości 27 szt. oraz szaf ubraniowych z nadstawką w ilości 2 szt., z podziałem na dwie niżej wymienione części: Część nr 1: tapczan: Wykonanie i dostawa tapczanów jednoosobowych z szufladą 27 szt. Część nr 2: szafa ubraniowa: Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych z nadstawką 2 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w zał. nr 5. Opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne przedmiotu zamówienia, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.14.31.00 - Meble do sypialni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osob zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w przypadku zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia żądamy pisemnego zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. a),składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) formularz potwierdzający spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego . Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący zał. nr 4 do siwz, wypełniony formularz cenowy według zał. nr 7 do siwz, wypełniony formularz oferty - stanowiący zał. nr 1 do siwz. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpskrakowska.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Krakowie, ul. Krakowska 55,31-066 Kraków..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Krakowie, ul. Krakowska 55,31-066 Kraków, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tapczan.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa do zamawiającego 27 sztuk tapczanów jednoosobowych, z zaokrąglonymi bokami ( zagłówki) , z wysuwaną szufladą, na nóżkach z tworzywa sztucznego - w kształcie spłaszczonej kuli o wysokości 5 cm o wymiarach: długość 194 cm, szerokośc 94 cm, wysokośc boku ( zagłówka) 65 cm, grubośc materaca 12 cm. Szczegółowy opis tapczanu zawarto w zał. nr 5 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafa ubraniowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa do zamawiajacego 2 szt. szaf ubraniowych dwudrzwiowych, z nadstawką ( pawlacz) .Szafa z dwoma półkami ( dolna i górna), z drążkiem metalowym na ubrania. Szafa na nóżkach z tworzywa sztucznego - w kształcie spłaszczonej kuli o wysokości 5 cm. Wymiary szafy z nadstawką: wysokośc 2,40 mb w tym nadstawka 0,40 mb, szerokośc 0,90 mb, głębokość 0,50 mb. Szczegółowy opis szafy ubraniowej zawarto w zał. nr 5 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Sprzedaż, dostawa wraz z montażem wyposażenia ruchomego na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie dla ARMK Sp. z o.o.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa mebli tapicerowanych: tapczanów, krzeseł i foteli oraz blatów stołowych dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
więcej: Meble do sypialni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





