eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa leków



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41549

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa leków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, do kontaktów: Agnieszka Mościcka, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34, e-mail: przetargi.janbozy@wp.pl, www.top.lublin.pl/janbozy. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa leków wg pakietów I-III. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawy loco do siedziby Zamawiającego - Apteka Szpitalna, ul. Biernackiego 9. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 421 744,08 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 17 067,14 PLN (Pakiet nr I 16 370,22 PLN, Pakiet nr II 585,93 PLN, Pakiet nr III 110,99 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności - przelew, termin płatności nie krótszy niż 45 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) wykonawcy, którzy są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza, że: 1) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiada koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, 3) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzją właściwego organu, 4) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określonego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, przez co rozumie się iż wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach analogicznymi dostawami - co do przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 dostawy o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50% wartości oferty (łącznie w odniesieniu do trzech pakietów, jeżeli wykonawca uczestniczy w trzech pakietach) i potwierdzą, iż dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 analogiczną dostawą w każdym roku kalendarzowym prowadzonej działalności, c) wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż posiadają środki finansowe w banku na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 10% ceny oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, c) aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177), f) oświadczenie złożone w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177);. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie z banku w którym wykonawca ma prowadzony podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (w odniesieniu do pakietów w których wykonawca uczestniczy) lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dowód wpłacenia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o analogicznym przedmiocie zamówienia - co najmniej 2 dostawy o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50% wartości oferty (łącznie w odniesieniu do trzech pakietów, jeśli wykonawca uczestniczy w 3 pakietach) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz analogicznych dostaw z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Podstawa prawna: art. 43 ust. 4 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający wyznaczył krótszy termin składania ofert, ponieważ informacja o tym zamówieniu została zawarta we wstępnym ogłoszeniu informacyjnym. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 84 - 81373 z dnia 29.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.3311-30/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: płatność gotówką w kasie, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.09.2005, godzina 11:30, Sala Konferencyjna w budynku administracyjnym, ul. Biernackiego 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr I. 3) Zakres lub wartość: 404 522,56 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr II. 3) Zakres lub wartość: 14 478,85 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr III. 3) Zakres lub wartość: 2 742,68 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.