eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › renowacja stawu Wyścigi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41537

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: renowacja stawu Wyścigi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów, do kontaktów: Alicja Bluj, Norbert Poniewierski, ul. Lanciego 14, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6446042, 022 6447985 w. 106, fax 022 6447985 w. 102. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ursynow.waw.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: renowacja stawu Wyścigi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Ursynów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Głównym celem odbudowy stawu o pow. ca 2,0 ha jest uzyskanie retencji w zlewni Potoku Służewieckiego. Roboty zasadnicze to oczyszczenie czaszy zbiornika z zalegających odpadów i namułu w ilości ca 33 000 m sześc., oraz drzew i krzewów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem wszystkich wymaganych dokumentów musi spełniać wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu oraz ustawie prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) W przypadku, gdy wniosek nie spełni jakiegokolwiek z wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz ustawie p.z.p. - wykonawca nie zostanie zaproszony do udziału w dalszej części postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy - do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku okoliczności określonych w art. 93 ust. 1 ustawy p.z.p. - Każdy zawierający jakąkolwiek treść dokument składany wraz z wnioskiem musi być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Podpis powinien być czytelny lub opatrzony pieczątką imienną. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. - Jedyną dopuszczalną formą, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy p.z.p. porozumiewania się wykonawców i zamawiającego jest forma pisemna w języku polskim 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy ) złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, przedkładając wraz z wnioskiem dokumenty zgodnie z poniższym wykazem, określone w pkt III. 2.1 lit. a, III 2.2 lit. a, b, e, f oraz III 2.3. lit. a, b, c Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie "1 lub 0" (spełnia lub nie spełnia warunku). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1. Warunki ogólne - wymagane dokumenty a) złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 nr.19 poz. 177 ze zm.) - załącznik nr 1 do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego - www.ursynow.waw.pl, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f) Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach III.2.1 lit. a; III.2.2 lit. a, b, e, f zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; w tym przypadku dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów, tłumacza przysięgłego lub notariusza; pozostałe wymagane dokumenty Wykonawcy zagraniczni składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym ogłoszeniu. III. 2.2 Status prawny - wymagane dokumenty a) złożą dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w ramach realizacji zamówienia. c) w przypadku przedsiębiorców działających w spółce cywilnej należy załączyć umowę spółki określającą formę, zakres reprezentacji i zaciągania zobowiązań, a każdy wspólnik/przedsiębiorca oddzielnie składa wymagane ogłoszeniem dokumenty wymienione w pkt. III.2.1 lit a oraz III.2.2 lit. a, b, e, f zaś pozostałe dokumenty podpisują wszyscy wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji spółki na podstawie umowy lub upoważnienia. d) jeżeli składany jest jeden wniosek przez dwa lub więcej podmioty wspólnie to: - przedłożą one wraz z wnioskiem pełnomocnictwo do reprezentacji dla przedstawiciela pozostałych wykonawców określające: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie wykonawcy - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych wykonawców występujących wspólnie (w tym ustanowionego pełnomocnika), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. III.2.1 lit a oraz III.2.2 lit. a, b, e, f niniejszego ogłoszenia, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować posiadanie dopuszczenia do obrotu prawnego; wyjaśnienie: odnośnie pkt. III.2.1 lit. a oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, natomiast odnośnie spełniania warunków, w niniejszym oświadczeniu potwierdzają tylko, iż spełniają razem określone warunki dotyczące poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkie podmioty występujące wspólnie; - podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić - personalnie - jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; - podmioty występujące wspólnie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożą zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania wniosku lub oferty. e) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) przedstawią aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, III. 2.3. Zdolność techniczna oraz doświadczenie - wymagane dokumenty O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) złożą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dotyczących renowacji, przebudowy bądź wykonania urządzeń wodnych, w tym co najmniej 1-go stawu), z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 2 do ogłoszenia do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego - www.ursynow.waw.pl. Wyjaśnienie - gdy liczba wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający sklasyfikuje Wykonawców wg największej liczby robót wykazanych i popartych dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi ich należyte wykonanie, dotyczących renowacji przebudowy bądź wykonania urządzeń wodnych, w tym co najmniej 1-go stawu. b) złożą wypełniony formularz "potencjał kadrowy wykonawcy", zawierający wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do ogłoszenia do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego - www.ursynow.waw.pl. c) oraz przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym; - dla osoby wyznaczonej do kierowania i nadzoru robotami - uprawnienia budowlane w specjalności wodno- melioracyjnej lub budownictwa wodnego oraz aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - dla osoby wyznaczonej do kierowania grupą osób przy wycince drzew - uprawnienia pilarza, dla osób pracujących na sprzęcie ciężkim (koparki, spycharki)- uprawnienia operatora

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie dostarczona Wykonawcom zaproszonym do składania ofert w terminie przewidzianym na dzień 08.09.2006r., jednakże nie wcześniej niż po ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 11:00, Warszawa, ul. Pachnąca 95 p. nr 1 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.